مقایسه قیمت دستگاه جوش درانواع مختلف در اینسرا

قیمت دستگاه جوشکاری

در اینسرا شرایط متعددی فراهم شده تا کسی که می خواهد دستگاه جوش خرید نماید به راحتی ویژگی‌های دستگاههای مختلف را همزمان بین فروشندگاه مختلف و با قیمتهای مختلف مقایسه نماید. سپس ار اساس قیمت دستگاه جوش دلخواه اقدام نماید. انواع روشهای موثر بر قیمت در اینسرا در اختیار فروشندگان قرار گرفته تا بتوانند با آن قیمت را رقابتی نمایند.

مقایسه قیمت دستگاه جوش درانواع مختلف در اینسرا

قیمت دستگاه جوش در بازار بزرگ اینسرا یکی از شاخصه های اصلی برای حضور خریداران و فروشندگاه تجهیزات جوشکاری است. در اینسرا فروشندگان می توانند به تناسب ویژگیهای تجهیزات و لوازم جوش من جمله دستگاه جوش، الکترود جوشکاری، سیم جوش و … قیمتگداری خود را انجام دهند و بدین ترتیب کشف قیمت شروع می شود. شاخصه های فنی، روشهای فروش، روشهای پرداخت، روشهای ارسال و هر شاخصه کاربردی می تواند بر روی قیمت مؤثر باشد. و اینسرا این امکان  را فراهم نموده تا این شرایط در اختیار فروشندگان قرار گیرد.

اینسرا چطور به خریداران و فروشندگان در تعیین قیمت دستگاه جوش کمک می کند؟

به گزارش ایسنا به نقل از اینسرا، بازار آنلاین اینسرا تنها بازار تخصصی صنعتی برای خرید وفروش اقلام صنعتی است که این امکان را فراهم آورده تا بتوان به صورت حرفه ای تجهیزات مورد نیاز در صنعت جوش و برش را با هم مقایسه کرد و از هر فروشنده دلخواه به صورت مستقیم خرید نمود.

قطعا قیمت دستگاه جوش یا الکترود جوشکاری یکی از مهمترین ویژگی‌ها در انتخاب و خرید موتور جوشکاری و سیم جوش  در صنعت جوش و برش است. اما قیمت ارزان دستگاه جوش و ملزومات صنعت جوشکاری لزوما شاخص نهایی خرید جوشکاران و مهندسان نیست. بازار آنلاین اینسرا تنها بازار تخصصی صنعتی برای خرید وفروش اقلام صنعتی است که این امکان را فراهم آورده تا بتوان به صورت حرفه ای تجهیزات مورد نیاز در صنعت جوش و برش را با هم مقایسه کرد و از هر فروشنده دلخواه به صورت مستقیم خرید نمود.

ادامه این خبر را می توانید در ایسنا مطالعه فرمایید. لینک خبر: isna.ir/xdR4x9

خریداران موثرترین افراد در تثبیت قیمت دستگاه جوش

وقتی مثلا قیمت دستگاه جوش آرگون از طرف تولید کننده در بازار اعلام شد، خریداران با مقایسه دستگاه و شرایط اعلام شده و همراه آن نسبت به خرید یا عدم خرید دستگاه رفتار نشان می دهند. این رفتارها که شامل خرید، ثبت نظر، ارائه امتیاز و پسند می باشد سبب می شود رفتار جمعی خریداران را شکل می دهد. قطعا فروشنده خودش نیز برای دست یافتن به فروش اقدام به بررسی می نماید و به  مرور زمان به سمت تعدیل قیمت دستگاه حوش می رود. این تعدیل لزوما فقط پایین آوردن قیمت نیست بلکه ممکن است شرایط تحویل و پرداخت را تغییر دهد، شرط حد اقل و حد اکثر را بر فروش مشخص نماید، یا روش فروش منطقه ای را تنظیم کند.

قیمتهای دستگاه جوش در اینسرا

قیمت دستگاه جوش و شرایط موثر بر آن در بازار اینسرا

یک خریدار بر اساس عواملی مانند نیازهای واقعی خود، آینده نگری و قطعا احساساتش اقدام به خرید دستگاه جوش می نماید. در بازار اینسرا این شرایط مهیا شده تا خریداران به راحتی با مقایسه حرفه ای، ساده و سریع عامل احساسات را در خرید به حداقل برسانند. در اینسرا قیمت دستگاه جوش همراه با متغیر هیا دیگر همزمان با هم مقایسه می شود.

برخی از این متغیرها شامل موارد زیر است که البته به مرور زمان بر اساس تغییر ذائقه و نیازهای میدانی خریداران توسط فروشندگان یا تولید کنندگان یا وارد کنندگان اضافه می شود.

  • موقعیت جغرافیایی فروشنده
  • نحوه تحویل
  • روش پرداخت
  • روش ارسال و زمان ارسال و تحویل
  • ویژگیهای موثر مانند رنگ، گارانتی و …
  • ویژگی های فنی
  • ویژگیهای ظاهری

موقعیت جغرافیایی فروشنده و قیمت دستگاه جوش

یک فروشنده می تواند با توجه به انبارها و نمایندگانی که در مناطق مختلف دارد یا با منطقه بندی و مدیریت ارسال قیمت را برای عرضه در بازار رقابتی کند. مثلا به دلیل دارار بودن انبار در منطقه غرب کشورو داشتن موجودی کافی قیمتی را که اعلام می کند برای خریداران ساکن در آن منطقه مقرون به صرفه باشد ولی قیمت دستگاه به همراه هزینه حمل برای خریدار شرق یا مرکز کشور به صرفه نباشد.

نحوه تحویل دستگاه جوش

قطعا برخی از خریداران حاضرند در ازای تحویل به موقع و زمانبندی شده هزینه ای بیشتر پرداخت کنند یا تحویل زمانبندی شده کمک کند که فروشنده ای که دارای موجودی و نظم سازمانی تر است نسبت به یک فروشنده دیگر یا واسطه که می خواهد بخرد و بفروشد بیشتر دیده می شود و مورد اعتماد قرار می گیرد. وقتی نگاه در خرید یک نگاه حرفه ای باشد، مانند صنعتگران که زمانبندی تاثیر به سزایی در تحویل به موقع تعداتشان دارد، لذا همکاری با تامین کننده ای که قیمت دستگاه جوش بالاتری دارد ولی در تحویل به   موقع خوب عمل می کند را ترجیح می دهند.

روش پرداخت

برای خریداران در خیلی از ماقع روش پرداخت و شرایط پرداختی بسیار مهم است، لذا بسیاری از فروشنگان از این اهرم برای جذب بیشتر مشتری و حتی نگه داشتن آن استفاده می کنند. در اینسرا این شرایط مهیا شده تا فروشنگان بتوانند فروش نقدی، اعتباری، پرداخت در محل، پرداخت آنلاین، پرداخت در فروشگاه را در روشهای پرداخت خود فعال نمایند.

قیمت دستگاه جوش و روش ارسال

روش ارسال

در اینسرا این امکان وجود دارد فروشندگان متناسب با ارائه خدمات ارسال متنوع، قیمت دستگاه جوش را متغیر تعریف نمایند. این بدان معناست که خریدار می تواند در زمان خرید مشخص کند که دستگاه جوش خریداری شده را با پیک برایش ارسال کنند، با باربری و .. یا خودش آن را در فروشگاه تحویل بگیرد. در ضمن خریدار می تواند زمان ارسال را نیز تعیین نماید. این متغیر نیز می تواند بر روی قیمت دستگاه جوشکاری تاثیر بگذارد.

ویژگیهای موثر مانند رنگ، گارانتی و …

قیمت دستگاه جوش توسط فروشندگان ارائه می شود و یک فروشنده با قرار دادن آپشنهایی که در اینسرا به ویژگیهای موثر بر قیمت مرسوم هستند می تواند با قیمت بازی کند و حق انتخاب در اختیار خریدار قرار دهد. مثلا فروشنده ای به هر دلیل از کلایی با یک کد خاص تعدادی را دارد که اقبال به خرید آن در بازار نسبت به کد دیگر کمتر است، لذا می تواند این ویژگی را گه در اینجا کد یا مدل دستگاه جوش است به عنوان متغیر موثر بر قیمت تعیین نماید و یک دستگاه را با دو یا چند قیمت بفروشد . مثلا قیمت دستگاه جوش آبی 10 درصد ارزانتر از قیمت دستگاه حوش سیز باشد.

 ویژگیهای فنی

قطعا یکی از عوامل اصلی بر قیمتدستگاه جوش متفاوت بودن ویژگیهای فنی آن است. فروشندگاه دستگاهی را که برای فروش ارائه می دهند، با توجه به ویژگیهایی، متمایز یا برتر از دستگاه های دیگر که توسط خودشان یا فروشندگان دیگر ارائه شده، میدانند. لذ بر اساس همین وجوه تمایز که بر اساس ویژگی تعیین می شوند اقدام به قیمت گذاری می کنند. هرچه این این ویژگیها کاربردی تر و ملموس تر باشد قطعا در مقایسه نمود بیشتری می کنند وبیشتر دیده می شوند. هرچه دستگاههای جوش از این ویژگیها بیشتر برخوردار باشند، خریدار بیشتری را به خود جذب می کنند. لذا فروشندگان به مرور زمان ویژگیهای فنی ملموستری را به ویژگیهای دستگاه اضافه می کنند که مقایسه را جذابتر می نماید. ویژگیهای فنی هر چه بیشتر باشد، کارایی و تناسب دستگاه را برای کاری که خریدار انتظار دارد بیشتر شفاف می کند، لذا خریدار راحت تر و سریع تر اقدام به خرید می نماید.

ویژگیهای ظاهری

با توجه به اینکه در اینسرا امکان پیوست آلبوم تصویر بدون محدودیت برای هر دستگاه وجود دارد، لذا ثبت کننده اطلاعات دستگاه جوش برای شفاف تر کردن کالای مد نظر می تواند هر تعداد تصویر، نقشه و مستندات تصویری پیوست کند. این موضوع خریداران را در خرید آگاهتر می نماید. فروشندگاهن با رصد رقبا می توانند به واسطه شفاف تر کردن موضوع، قیمت دستگاه جوش را منطقی تر نمایش دهند.

اینسرا فضایی را در اختیار فروشندگان و خریداران قرار داده تا بتوانند به آسانی و حرفه ای  دستگاه جوش مورد نظر خود را جستجو کنند، مقایسه نمایند و نسبت به خرید آن از هرکدام از کسب و کارهای مدنظر خود اقدام نمایند. در اینسرا فروشندگان بسیاری می توانند با هم رقابت کنند. این رقابتها می تواند محلی یا ملی باشد.

فروشندگان در اینسرا قادرند که کالایی را فروش ویژه نمایند، برای آن تخفیف قائل شوند و با روشهای تخفیف اختصاصی مشتریان را برای خرید و خرید مجدد دستگاه جوش اقناع و راضی نمایند.

INSARA.CO

اینسرا بازار واقعی از فروشگاههای مجازی

03134910

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال دیدگاه