همه چیز درباره رنگ موهای جدید و خوشرنگ و به روز

همه چیز درباره رنگ موهای جدید و خوشرنگ و به روز

چنانچه می خواهید تغییری در خود ایجاد نمایی، موهای خود را رنگ کنید. در رنگ کردن موها می بایست نکات بااهمیتی را در انتخاب رنگ مو و رنگ کردن مو رعایت نمایید. خوب است بدانید که رنگ مو باید براساس رنگ پوست و چشم‌ها انتخاب شود. در این صورت رنگ مو با چهره شما متناسب بوده و باعث تغییر بی نظیری در شما خواهد شد. دقت کنید که شما وقتی مجاز به رنگ کردن موهایتان می باشید که پیش از آن از سلامتی موهایتان مطمئن شوید. استفاده از رنگ مو بی کیفیت و گذاشتن بیش از حد آن روی موهایتان موجب صدمه رسیدن و سوختن موهایتان خواهد شد. با ما در سایت هشتیا همراه باشید تا مواردی را در مورد انتخاب رنگ مو و همچنین رنگ موهای جذاب و ترند سال به شما بگوییم.

موارد با اهمیت در انتخاب رنگ مو

همانگونه که پیش تر بیان کردیم رنگ مو باید براساس رنگ پوست و چشم‌ها انتخاب شود. در این صورت رنگ مو با چهره شما متناسب بوده و باعث تغییر بی نظیری در شما خواهد شد. با رعایت این نکته مهم شما دارای موی جذابی خواهید شد. دقت کنید که شما وقتی مجاز به رنگ کردن موهایتان می باشید که پیش از آن از سلامتی موهایتان مطمئن شوید.

رنگ مو متناسب با رنگ پوست

ارتباط مستقیمی بین رنگ مو و رنگ پوست افراد وجود دارد. شما می بایست تا رنگ موی جدیدی را برگزینید که با رنگ پوست صورت و بدن شما تناسب داشته باشد. اصولا کسانی که پوست سبزه و گندمی دارند، رنگ‌هایی با تناژ قهوه‌ای روشن و طلایی به آن ها می آید. از سوی دیگر کسانی که پوست روشن و سفید دارند، رنگ مو بلوند به آن ها می آید.

رنگ مو متناسب با رنگ چشم

همچنین ارتباط مستقیمی میان رنگ مو با رنگ چشم‌ها دوجود دارد که برای انتخاب رنگ مو باید به آن دقت نمایید. چنانچه رنگ چشم‌های شما قهوه‌ای روشن یا تیره، آبی تیره، عسلی یا مشکی باشد، می بایست تا رنگ موهایی با تناژ سرد نظیر طوسی، آبی، یخی و غیره را برگزینید. در مقابل اگر چشم هایی سبز یا آبی روشن دارید، رنگ موهای گرم انتخاب بسیار خوبی برایتان می باشد.

رنگ مو متناسب با سن افراد

از فاکتورهای دیگر در گزینش رنگ مو، سن افراد می باشد. رنگ مویی متناسب با سنتان انتخاب نمایید که نه سن شما را بیشتر نشان داده و نه به سنتان نیاید. برای نمونه افراد با سن کم می بایست رنگ‌های تیره، قهوه‌ای و مشکی انتخاب نمایند. از سوی دیگر افراد با سن بیشتر و با داشتن موی سفید می بایست و رنگ موبلوند را برای موهایشان در نظر بگیرند.

رنگ موهای جدید و خوشرنگ و به روز

با ما همرا باشید تا در ادامه این مقاله رنگ موهای مدرن و خوشرنگ و به روز سال را برایتان معرفی کنیم.

  • رنگ مو شامپاین نقره‌ای: رنگ مو شامپاین نقره‌ای، مخلوطی از رنگ مروارید شفاف و سایه‌های نقره‌ای می باشد که موجب می شود چهرهی شما جذاب و چشمگیر شود. اگر این رنگ مو را می خواهید باید قبل از آن موهایتان را دکلره نمایید.
  • رنگ مو نارنجی مسی: چنانچه پوست شما روشن است و رنگ مویی فانتزی و گرم می خواهید، پیشنهاد ما به شما رنگ مو نارنجی مسی می باشد. این رنگ مو دارای ظاهری و دوام زیادی نیز می باشد. اگر این رنگ مو را می خواهید نیازی نیست تا قبل از آن موهایتان را دکلره نمایید.
  • رنگ مو خاکستری: اگر موهایتان سفید شده و یا در بین موهایتان تارهای سفید وجود دارد، رنگ خاکستری مناسب شما می باشد. این رنگ مو می بایست تا وقت زیادی روی موهای شما بماند.
  • رنگ مو آبی فانتزی پاستلی: اگر پوست روشنی دارید این رنگ مو مناسب شماست. این رنگ از رنگ مو آبی فانتزی اندکی روشن‌تر می باشد و دارای تم رنگ‌های پاستلی می باشد.
  • رنگ مو پلاتینی: رنگ مو پلاتینی برای افراد با پوست روشن مناسب می باشد. این رنگ مو نیازمند پایه قوی بوده و همچنین احتیاج به نگهداری و شارژ دوباره دارد.
  • رنگ مو آمیتیست: رنگ مو آمیتیست اندکی بیشتر از رنگ صورتی می باشد و به علاوه به میزان یک درجه گرم تر از رنگ بنفش است. اگر این رنگ مو را می خواهید باید قبل از آن موهایتان را دکلره نمایید تا کاملا سفید شود.
  • رنگ مو بلوند هیپی: رنگ مو بلوند هیپی هم خاص و هم طبیعی می باشد. این رنگ مو احتیاج به نگهداری و شارژ دوباره ندارد و خیلی جذاب است.

اگر موهای سالمی داشته و رنگ مو متناسب با رنگ پوستتان باشد، به ظاهر جذابی خواهید رسید. چنانچه موهای شما با رنگ کردن صدمه ببیند و بسوزد، ظاهر بدی ایجاد خواهد کرد. بنابراین در درجه اول سلامت موهیتان اهمیت دارد و در درجه دوم رعایت موارد بیان شده در مورد رنگ کردن ضروری می باشد.

رعایت موارد با اهمیت در رنگ کردن مو

چنانچه پیش تر نیز گفتیم، در انتخاب رنگ مو جدید، باید نکات و مواردی رعایت شود. نکاتی نظیر رنگ پوست، رنگ چشم و سن باید در نظر گرفته شوند. همچنین موارد دیگری نیز پیش از رنگ کردن مو باید رعایت کنید که در ادامه بیان خواهیم کرد. برای نمونه شما می بایست یک روز پیش از رنگ کردن مو، موهای خود را با شامپو نشوید و به علاوه به مدت دو روز پس از رنگ کردن مو، از شستن آن خودداری نمایید. پس از رنگ کردن مو، از ماسک مو و روغن‌های تقویتی استفاده نمایید چرا که موها پس از رنگ کردن آسیب پذیر تر خواهند شد. در زمان سشوار کشیدن، اسپری‌های مراقبی مو به موهایتان بزنید. بعد از دکلره کردن مو نیز، هر روز موها را نشویید.

مورد با اهمیت دیگر انتخاب برند رنگ مو، پودر دکلره مو و اکسیدان می باشد. شما باید برند خوبی انتخاب نمایید و اطمینان حاصل کنید که ضرری برای موهایتان ندارد. از مراکز معتبر رنگ مو و وسایل دیگر خود را تهیه نمایید. از میان مراکز معتبر می توان به فروشگاه رو مد باش، اشاره کرد که محصولات آرایشی و بهداشتی با کیفیت خوبی در اختیار شما خواهد گذاشت. چنانچه سلامت موهایتان برایتان اهمیت دارد، از مراکز معتبری چون رو مدباش خریداری نمایید.

امتیاز این مقاله

ارسال دیدگاه