معرفی معجون های بسیار خوب برای پوکی استخوان

معرفی معجون های بسیار خوب برای پوکی استخوان

خوب است بدانید که افراد در میانسالی ممکن است با پوکی استخوان مواجه شوند و در صورت توجه نکردن به این موضوع با معضلات بدتری روبرو خواهند شد. باید بدانید که استخوان‌های بدن ما فشار بسیاری را تحمل می‌کنند. شما به مقداری که احتیاج است به استخوان هایتان اهمیت نمی دهید تا زمانی که با درد مواجه شوید. شما باید قبل از وقوع این مشکل از آن پیشگیری نمایید.

در صورتی که مشکل جسمی و درد به سراغ شما بیاید هرکاری می کنید تا دردتان بهبود پیدا کند. ولی اگر کاری برای تقویت و استحکام استخوان‌ها و همه اندام هایتان انجام دهید هیچ وقت دردی به سراغ شما نخواهد آمد و نگرانی بابت درمان نخواهید داشت.

هر شخصی می بایست تا از کودکی جهت تقویت استخوان‌ها رژیم غذایی درستی داشته باشد. بنابراین در صورتی که دارای فرزند می باشید معجون های معرفی شده در این مقاله را همواره درست کنید تا سلامت بدن و استخوان‌ها تامین شود. چنانچه پوکی استخوان دارید نگران نباشید نشوید چراکه این معجون ها بسیار تاثیرگذار خواهند بود.

در این مقاله از سایت هشتیا قرار است تا شیوه درست کردن دو معجون پرخاصیت برای سلامت استخوان ها را به شما بگوییم. با ما همراه باشید.

معجون اول جهت رفع پوکی استخوان و استحکام استخوان

در ادامه مواد موردنیاز جهت تهیه این معجون را بیان خواهیم کرد:

  • سنجد به میزان ۱۰۰ گرم
  • بادام درختی به میزان ۱۰۰ گرم
  • کشک محلی به مقدار ۱۰۰ گرم
  • آرد نخودچی به اندازه ۱۰۰ گرم
  • عسل به مقدار لازم

جهت درست کردن این معجون بی نظیر اقدامات زیر را انجام دهید:

باید بگوییم که سنجد بسیار برای استخوان‌های بدن پر خاصیت و مفید می باشد.

همه مواد بیان شده به جز عسل را در آسیاب بریزید و پودر نمایید. به میزان دو قاشق غذاخوری از این پودر را با اندکی عسل مخلوط نمایید و روزانه بخورید. مزه این معجون بسیار خوب و خاصیت آن چندبرابر طعم خوبش می باشد. بنابراین جهت رفع پوکی استخوان حتما از این معجون استفاده نمایید.

معجون دوم جهت رفع پوکی استخوان و استحکام استخوان

در ادامه مواد موردنیاز جهت تهیه این معجون را بیان خواهیم کرد:

  • پای مرغ به مقدار چند عدد
  • سیر به میزان دو حبه
  • پیاز به مقدار نصف یک عدد
  • نمک و زردچوبه به مقدار نصف قاشق چای خوری
  • آب به میزان یک چهارم لیوان

جهت درست کردن این معجون بی نظیر اقدامات زیر را انجام دهید:

در ابتدا پیاز را پوست گرفته و با سیر پوست گرفته و پای مرغ و نمک و زردچوبه درون یک شیشه سس یا خیارشور قرار دهید و در آن را ببندید. سپس یک قابلمه را از آب پر کنید و با جوش آمدن آب شیشه را درون آن بگذارید و برای پنج ساعت بگذاری تا با حرارت کم پخته شود. در صورتی که آب قابلمه کم شد اندکی آب جوش درون آن بیفزایید.

بعد از سپری شدن این زمان معجون لذیذ آماده می باشد که برای همه افراد در هر سنی مناسب و مقوی می باشد. مزه این معجون بسیار خوب بوده و بسیار پر خاصیت می باشد. این معجون را می توانید به صورت هفتگی یا روزانه میل کنید.

امتیاز این مقاله

ارسال دیدگاه