نحوه بازیابی عکس های پاک شده از واتس‌اپ

نحوه بازیابی عکس های پاک شده از واتس‌اپ

باید بدانید در صورتی که icloud را در گوشی‌های آیفون و Google Photos را در گوشی‌های اندرویدی جهت سیو کردن عکس های خود به کار بگیرید، از این طریق می توانید تا عکس های حذف شده خود را از واتس‌اپ بازیابی نمایید.

درست است که تصاویر ارسالی یا دریافتی در واتس‌اپ به شکل پیش‌فرض در گالری موبایل های هوشمند شما سیو می‌شوند، ولی حذف کردن آن‌ها مشکل ساز خواهد بود. با ما همراه باشید تا در این مقاله از سایت هشتیا نحوه بازیابی عکس های پاک شده از واتساپ را آموزش دهیم.

عکس های موجود در واتس‌اپ به شکل پیش‌فرض در گالری موبایل هوشمند اندرویدی و در آیفون در اپ Photos سیو می‌شوند. نخستین گام بعد از حذف عکس ها از درون واتس‌اپ، سرچ کردن و بررسی گالری موبایل و بخش تصاویر واتساپ می باشد.

گوگل درایو راه دیگری می باشد که به وسیله ایمیل شما را به داده های حذف شده خواهد رساند. ولی به کار بردن این شیوه وقتی ممکن است که گوگل درایو خود را به وسیله جیمیل از پیش فعال کرده باشید تا نسخه پشتیبان در آن سیو شده باشد.

کلیه گوشی ها و تبلت های اندرویدی عکس‌های دستگاه را در یک پوشه به نام File Manager یا My Files سیو می‌کنند. این پوشه عکس های واتساپ را هم دارد. در نتیجه، در صورتی که تصاویر از واتساپ پاک شوند، قادر می باشید تا آن‌ها را در پوشه حافظه داخلی اندروید بیابید.

در صورتی که توسط نسخه وب واتس‌اپ عکس هاس دریافتی را در این برنامه دانلود کنید و یا آن‌ها را توسط ایمیل یا بلوتوث به رایانه بفرستید، عکس ها در درایو محلی رایانه شخصی یا مک شما سیو می‌شوند و در این وضعیت یک برنامه بازیابی عکس به شما کمک خواهد کرد. ابزار های پیشرفته بازیابی تصویر نظیر Stellar Photo Recovery قادر می باشند تا فایل‌های تصویری پاک شده را از رایانه شخصی، MAC و درایو‌های خارجی اسکن و بازیابی نمایند.

جهت انجام این کار می بایست تا اپ مخصوص را روی رایانه خود نصب نمایید و بر اساس دستورالعمل‌ها آن را اجرا نمایید. بعد از اسکن کردن، این اپ تصاویر پاک شده را نشان می‌دهد و قادر می باشید تا پیش نمایش و بازیابی آن‌ها را ببینید. البته نسخه کامل این اپ را می بایست بخرید. اگر می خواهید از این برنامه مطمئن شوید می توانید نخست نسخه آزمایشی رایگان نصب نمایید. این نسخه فایل‌های عکس قابل بازیابی را نشان می دهند. اگر عکس های واتس‌اپ خود را در نتایج اسکن شده ببینید، جهت دانلود عکس ها نسخه کامل را خریداری کرده و به کار ببرید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال دیدگاه