تست ویژگی جدید گوگل با اسم جستجوی ساده

تست ویژگی جدید گوگل با اسم جستجوی ساده

خوب است بدانید که شرکت گوگل در حال تست قابلیت جدیدی با اسم جستجوی ساده می باشد که مشخصات کلی آن هنوز به طور کامل فاش نشده است. اگر بخواهیم درباره ی این قابلیت توضیح دهیم باید بگوییم که قرار است تا به کاربران این امکان را بدهد تا در اسرع وقت جواب مناسبی برای بعضی از پرسش های ابتدایی خود پیدا کنند.

کاربران جهت فعال کردن قابلیت جستجوی ساده می بایست تا کلید اصلاح در بالای صفحه نمایش که در بخش نتایج جستجو وجود دارد را بزنند. چنانچه این قابلیت را فعال کنید، در عوض یک سرچ به شیوه همیشگی و قدیمی، پاسخی مناسب تر و کوتاه تر برایتان به نمایش در می آید. بدین شکل که جواب های مستقیم را برای پرسش ارائه شده اولویت بندی می کند و در ادامه گزینه‌های مربوط را به شکل یک لیست در اختیارتان قرار می دهد.

اگر شما از آن دسته از کاربرانی می باشید که بازدهی، نکته بینی و درستی در سرچ برایتان اهمیت دارد، این قابلیت بسیار برایتان مفید خواهد بود. پس چنانچه شما به دنبال سرچ های آسانی می باشید و می خواهید تا سریعا به پاسخ های مورد نظر خود برسید قادر می باشید تا این قابلیت را به کار بگیرید و از آن لذت ببرید. از سوی دیگر چنانچه سرچ شما با جواب های محدودی ارائه شود ممکن است موجب یک نظر، دیدگاه و یا قضاوت یک طرفه در آن موضوع شود. بنابراین چنین ویژگی برای کسانی که می خواهند علم خود را در موضوع مشخصی به چالش بکشند یا به دانش خود بیفزایند، مناسب نخواهد بود.

امتیاز این مقاله

ارسال دیدگاه