توصیه های شرکت اپل جهت بهتر شدن عمر باتری گوشی های آیفون

توصیه های شرکت اپل جهت بهتر شدن عمر باتری گوشی های آیفون

همانگونه که می دانید بیشتر کسانی که دارای گوشی های هوشمند آیفون می باشند همواره به فکر نگه داشتن شارژ باتری آن ها هستند.

همانگونه که نیویورک‌پست گزارش کرده است، در حال حاضر شرکت اپل جهت بالا بردن میزان عمر باتری گوشی های هوشمند آیفون دو مورد را توصیه کرده است.

این شرکت در این باره بیان کرده که جهت بیشتر کردن عمر باتری این گوشی ها می بایست تا تغییراتی در تنظیمات آن ها صورت بگیرد. این شرکت بیان کرده که دو روش آسان جهت بالا بردن عمر باتری گوشی های آیفون وجود دارد.

شما می بایست برای نگه داشتن میزان عمر باتری بیشتر خود در درجه اول مقدار روشنایی صفحه خود را تنظیم نمایید و در درجه دوم وای‌فای به کار ببرید. همانگونه که شرکت اپلبیان کرده، پایین آوردن نور صفحه یا فعال کردن تنظیمات روشنایی اتوماتیک باعث می شود تا عمر باتری گوشی شما زیاد تر شود.

جهت درست کردن تنظیمات مختص به روشنایی، به صفحه تنظیمات گوشی آیفون خود رفته و نوار مربوط به تنظیمات روشنایی را به پایین بکشید. جهت فعال کردن روشنایی اتوماتیک می بایست به بخش تنظیمات بروید و پس از آن گزینه روشنایی اتوماتیک را فعال نمایید. روشنایی اتوماتیک در این گوشی ها به شکل خودکار نور صفحه را بسته به وضعیت نور محیط تنظیم می نماید.

به علاوه به کار بردن وای‌فای در عوض دیتای خط تلفن همراه، موجب بهتر نگهداشتن عمر باتری گوشی خواهد شد.

در این بین بعضی از کاربران اصولا از حالت پایین آوردن استفاده باتری یا حالت Low Power Mode استفاده می کنند که باعث کم شدن روشنایی نمایشگر می شود، کارکرد گوشی را مطلوب می‌کند و موارد اضافی را تا جایی که امکان دارد کم می‌کند. ولی مسئله اصلی این می باشد که بعضی از خصوصیات نظیر ایردراپ یا همگام‌سازی آی‌کلاود را که برای خیلی از کاربران با اهمیت و الزامی است، هم با این کار خاموش می شود.

بنابراین این دو راهکار آسان بیان شده در این مقاله یعنی تنظیمات مختص به روشنایی اتوماتیک صفحه نمایش و به علاوه به کار بردن اینترنت وای‌فای در عوض دیتای خود گوشی باعث کم شدن میزان مصرف باتری گوشی های هوشمند خواهد شد.

امتیاز این مقاله

ارسال دیدگاه