خصوصیات هوش مصنوعی مدرن در گوگل کروم

خصوصیات هوش مصنوعی مدرن در گوگل کروم

در سال های پیشین شرکت گوگل تازه ترین تکنولوژی های یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی را به مرورگر کروم آورده تا سرچ وب را راحت تر، ایمن‌تر و قابل دسترسی‌تر نماید.

به علاوه، شرکت گوگل آغاز به بهبود فعالیت های عملی و روزانه کرده است. از جمله این فعالیت ها کمک به اضافه کردن زیرنویس‌ها در زمان واقعی به فیلم ها، تشخیص بهتر وب سایت‌های ویرانگر، سازماندهی تقاضاهای مجوز و ایجاد نقاط کلیدی صفحه وب می‌باشند.

با ارائه نسخه کروم M121، شرکت گوگل خصوصیات آزمایشی هوش مصنوعی را جهت راحت تر شدن و بهبود عملکرد وبگردی معرفی کرده است. شما با این خصوصیات قادر می باشید تا این خصوصیات کروم را در سیستم های شخصی مک و ویندوز خود تجربه نمایید.

در ابتدا به برنامه کروم وارد شوید و سپس تنظیمات را از منوی سه نقطه انتخاب نمایید. پس از آن به صفحه آزمایشی هوش مصنوعی بروید. با توجه به اینکه این خصوصیات هوش مصنوعی آزمایش‌های عمومی نخستین می باشند، هم اکنون برای حساب‌های سازمانی و آموزشی غیر قابل دسترسی می باشند.

مدیریت برگه‌ها در هوش مصنوعی کروم

مدیریت برگه‌ها شیوه ای اثرگذار برای سازماندهی خیلی از تب‌ها می باشد. در قسمت Tab Organizer، Chrome به صورت اتوماتیک گروه‌های برگه ای پیشنهاد شده و ایجاد می شوند.

چنانچه در یک زمان چند کار را در گوگل کروم نظیر برنامه‌ریزی یک سفر، پژوهش درباره یک موضوع و خرید یا کار کردن را انجام می دهید این قابلیت برای شما مفید خواهد بود.

جهت به کار بردن این خصوصیت، روی یک تب کلیک راست کنید، مدیریت برگه های مشابه را برگزینید و روی فلش کشویی طرف چپ برگه ها کلیک نمایید. همچنین کروم شکلک‌ها و اسم هایی را برای گروه‌های جدید پیشنهاد می‌کند تا قادر باشید مدتی بعد اگر به آن ها احتیاج داشتید، به راحتی آن ها را پیدا کنید.

خصوصیات منحصر به فرد کروم

در سال پیشین شرکت گوگل خصوصیات خلاقانه هوش مصنوعی را با گوشی های هوشمند اندروید 14 و پیکسل 8 رونمایی کرد و در حال حاضر همان مدل را به کروم آورده تا قادر باشید مرورگر خود را سفارشی تر نمایید.

به علاوه شما قادر می باشید تم های سفارشی را طبق موضوع، وضعیت، سبک بصری و رنگی که دوست دارید، درست کنید.

جهت آغاز این کار به پنل کناری سفارشی سازی در کروم رفته، روی تغییر ظاهر کلیک نمایید و بعد روی ایجاد با هوش مصنوعی کلیک کنید. برای نمونه احتمالا شما از یک منظره خوشتان بیاید و قصد داشته باشید تا آن را به صورت متحرک ببینید. به وسیله ویژگی خاص کروم شما به راحتی می توانید این گزینه ها را انتخاب کرده و لذت ببرید.

پیش نویس متون در کروم

چنانچه قصد دارید تا افکار خود را در جاهای عمومی یا انجمن ها بگویید، گوگل کروم، یک خصوصیت آزمایشی بر پایه هوش مصنوعی را عرضه می‌کند تا به کمک آن قادر باشید تا به راحتی هر آنچه را که می خواهید در وب بنویسید.

نخست می بایست تا در هر سایتی که در کروم از آن دیدن می کنید، روی جعبه متن سفارشی کلیک کرده و Help Me Type را برگزینید. تنها چند کلمه بنویسید و سپس هوش مصنوعی کار نوشتن را بریتان آغاز می کند.

امتیاز این مقاله

ارسال دیدگاه