معرفی حلقه هوشمند با امکانات ردیابی سلامت توسط شرکت سامسونگ

معرفی حلقه هوشمند با امکانات ردیابی سلامت توسط شرکت سامسونگ

خوب است بدانید که حلقه هوشمند گلکسی سامسونگ، تازه ترین گجت پوشیدنی این شرکت می باشد که دارای امکانات ردیابی سلامتی همچون نظارت بر خواب و ضربان قلب است. همچنین شاخصی از آمادگی آن ها را در طول روز را به کاربران نشان می دهد.

شرکت سامسونگ در ماه ژانویه، در همایش خبری معرفی گوشی هوشمند S24 ، حلقه هوشمند خود را هم در معرض نمایش گذاشت. شرکت سامسونگ پیشتاز تکنولوژی در کره جنوبی، قرار است تا این گجت را نخستین بار در کنگره جهانی موبایل در بارسلون که از دوشنبه شروع می‌شود، در معرض دید بگذارد.

خصوصیات حلقه هوشمند سامسونگ یا Samsung Galaxy Ring

رئیس گروه سلامت دیجیتال در سامسونگ الکترونیک یعنی هان پاک بیان کرد که این حلقه دارای حسگرهایی می باشد که قادر است ضربان قلب، تعداد تنفس، مقدار حرکت در زمان خواب و تایم خوابیدن کاربر را نشان دهد. به علاوه این حلقه قادر است تا با گردآوری اطلاعات آمادگی جسمانی و ذهنی، امتیاز شادابی و انرژی او را هم بدهد.

خوب است بدانید که این حلقه امسال فروش خود را شروع کرده ولی همچنان قیمت و جدول زمانی فروش آن مشخص نشده است. هان پاک اظهار کرد شرکت سامسونگ قصد دارد تا خصوصیت جدیدی را در گلکسی رینگ بگذارد تا همانند موبایل های هوشمند، پرداخت‌های بدون تماس را هم انجام دهد.

این مدیر اجرایی ادامه داد که این شرکت در حال کار بر روی نظارت غیرتهاجمی گلوکز و به علاوه سنجش فشار خون به وسیله دستگاه‌های پوشیدنی خود می باشد. پاک درباره پایش غیرتهاجمی گلوکز بیان کرد که در حال حاضر، مردم دستگاه‌هایی به کار می گیرند که پوست را سوراخ کرده تا سطح گلوکز را بررسی کنند. اگر این کار به صورت غیر تهاجمی انجام شود پیشرفت بسیار بزرگی خواهد بود.

اکوسیستم شرکت سامسونگ

شرکت سامسونگ قصد دارد تا دستگاه‌ها و گجت‌های گوناگون این شرکت در زمینه سلامت توسعه پیدا کنند. شرکت سامسونگ چند سالی می باشد که بخشی از انرژی خود را در این بخش گذاشته است.

آقای پاک همچنین گفت که در صورت استفاده همزمان ساعت هوشمند و حلقه کاربران قادر می باشند تا جنبه‌های گوناگون سلامتی را چک کنند.

شرکت سامسونگ از نخستین شرکت هایی می باشد که حلقه های هوشمند را طراحی و ارائه کرده است. چند شرکت دیگر نظیر اورا هم محصولات این چنینی را ساخته اند.

موبایل های هوشمند قدیمی پرچمدار سامسونگ، نظیر S7، دارای حسگرهایی بودند که ضربان قلب را نشان می دانند. کاربران قادر بودند تا انگشت خود را روی سنسور گذاشته و ضربان قلب خود را بفهمند.

مدتی بعد، شرکت سامسونگ این سنسورها را از تلفن‌های خود برداشت زیرا این امکانات و خصوصیات را با ساعت‌های هوشمند خود ارائه کرد و در ختیار کاربران قرار داد. پاک در پایان گفت که ممکن است گوشی‌های هوشمند آینده این سنسور سلامت را داشته باشند.

امتیاز این مقاله

ارسال دیدگاه