نحوه آراستن بالکن کوچک منزلتان

نحوه آراستن بالکن کوچک منزلتان

اگر در خانه خود بالکن دارید، آن را با وسایل اضافی خود به انبار تبدیل نکنید. شما می توانید با کمی سلیقه بالکن کوچک خود را بسیار زیبا کنید و از آن لذت ببرید. نگران سایز و کوچک بودن فضای بالکن نباشید؛ چراکه در هر صورت با استفاده درست از فضای آن می توان آن را چشمگیر کرد. شما می توانید با تهیه گرین وال مصنوعی و چمن مصنوعی و بعضی دیگر از لوازم کوچک و زیبا به خوبی بالکن کوچک خود را با هزینه بسیار خوبی بیارایید. در ادامه مواردی جهت تزیین بالکن کوچک شده بیان شده است.

در هفت مرحله بالکن کوچک خود را با لوازم ساده ای بیارایید

شما قادر می باشید تا با صرف هزینه اندکی و با خرج کمی سلیقه یک بالکن شگفت انگیز درست کنید. به شما قول می دهیم بعد از انجام این کار مدت زیادی از وقت خود را در آن بگذرانید. این مراحل را طی کنید تا بالکن زیبای شما آماده شود:

مرحله 1) تمام وسایل اضافی را خارج کرده و محیط بالکن را پاکیزه کنید.

قبل از اینکه فنس چمنی و لوازم دیگری را بخرید، نخست می بایست کلیه وسایلی که در بالکن وجود دارد را به انباری ببرید یا همه آن ها را دور بریزید. هیچ چیز اضافه ای نباید در بالکن باشد تا برای اجرا ایده و تزیین کردن آماده شود. بعد از خارج کردن لوازم اضافه خواهید دید که بالکن اندازه خود را نمایان می کند.

اکنون می بایست تا محیط بالکن را تمیز و نظافت کنید. بالکن را آب و جارو کنید و ضدعفونی نمایید تا برای آراستن آماده شود.

مرحله 2) کف بالکن و اطراف آن را با متر اندازه کنید

به کمک یک متر به طور دقیق کف بالکن و اطراف آن را متر بزنید تا اگر می خواهید چمن مصنوعی و یا وسایل دیگر بگیرد از اندازه آگاهی داشته باشید. چمن مصنوعی از جمله کم قیمت ترین نوع کفپوش می باشد. شما قادر می باشید تا آن را با تایل ترموود ترکیب کرده تا موجب زیباتر شدن بالکنتان شود.

چنانچه دیوارها قدیمی بوده و نمای خوبی ندارند قادر می باشید تا از گرین وال مصنوعی جهت پوشاندن آن ها استفاده نمایید. گرین وال برای محیط بالکن بسیار جذاب می باشد. پس به درستی بالکن را متر بزنید تا چمن مصنوعی و گرین وال را به اندازه خرید کرده در هزینه هایتان صرفه جویی نمایید.

مرحله 3) چمن و گرین وال مصنوعی را خرید کرده و شروع به نصب آن ها نمایید.

همانگونه که قبلا گفتیم بعد از متر کردن از یک فروشگاه خوب چمن مصنوعی و گرین وال مختص به بالکن خرید کنید. نصب این دو هیچ سختی ندارد و می توانید به راحتی و آسانی و بدون پرداخت هزینه اضافی خودتان آن ها را نصب نمایید.

سعی کنید تا متریال خوب و با کیفیت تهیه نمایید تا دوام بیشتری داشته و چندین سال بمانند.

مرحله 4) مکانی جهت نشستن فراهم نمایید.

بعد از سرسبز شدن و باز شدم فضا در بالکن به فکر درست کردن مکانی برای نشستن باشید. با درست کردن چنین فضایی می توانید هر تایمی از روز با هر کسی در نشسته و از هوا لذت برده و چای بنوشید و یا مطالعه یک کتاب را شروع کنید.

شما هم می توانید تا یک میز و صندلی چوبی در بالکن قرار دهید و هم کوسن های رنگی را در آن قرار دهید تا محیط آن حا را دنج و دوستانه کنید. به علاوه چنانچه بالکن شما بزرگ باشد می توانید تا یک طرف میز و صندلی و طرف دیگر کوسن های رنگی و زیبا بگذارید.

مرحله 5) در بالکن خود ریسه های نوری بگذارید

اگر می خواهید نور خوبی در شب در بالکن داشته باشید از ریسه استفاده نمایید و تا محیط بالکن شما جذاب و رویایی شود. با سلیقه خود ریسه خریده و آن را در بالکن خود نصب نمایید.

چندین گلدان گیاه و گل به بالکن خود اضافه نمایید

مرحله 6) چندین گلدان گیاه و گل به بالکن خود اضافه نمایید

اگر در بالکن خود کمی گیاه اضافه کنید حس بسیار خوبی می دهد و به فضای بالکن شما طراوت می بخشد. پس سعی کنید تا چندین گلدان کوچک در بالکن دنج خود بگذارید تا هم از نور طبیعی بهره ببرند و هم باعث نشاط بالکن شما شوند.

مرحله 7) چایی و خوراکی تهیه کرده و در این فضای دلچسب میل نمایید

شما به همین آسانی و با صرف هزینه کمی موفق به ایجاد بالکنی قشنگ و جذاب می شوید و از این به بعد می توانید تایم مشخصی از روز را برای استراحت، مطالعه کتاب، نوشیدن چای، مدیتیشن و خلوت در آن بگذرانید. قطعا تمام اهل منزل شما از این محیط زیبا لذت برده و نهایت استفاده را خواهند برد.

سخن پایانی

در بسیاری از اوقات در خیلی از منازل از بالکن ها درست استفاده نشده و تبدیل به انباری می شود. در حالی که شما می توانید با اندکی سلیقه آن مکان را بسیار دنج و جذاب کنید تا هم خود و هم تمام اعضای خانه شما تایم استراحت خود را در آن گذرانده و از آن لذت ببرند.

شما می توانید با تهیه گرین وال مصنوعی و چمن مصنوعی و بعضی دیگر از لوازم کوچک و زیبا به خوبی بالکن کوچک خود را با هزینه بسیار خوبی بیارایید امیدواریم که این مطلب برایتان مفید بوده باشد.

امتیاز این مقاله

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها
  1. سعید :
    7 ماه پیش

    چای نوشیدن و استراحت در چنین بالکن هایی حس فوق العاده ای داره