همه چیز درباره در ورودی ساختمان و استفاده از در ضدسرقت ورودی ساختمان

همه چیز درباره در ورودی ساختمان و استفاده از در ضد سرقت ورودی ساختمان

شما در یک ساختمان ممکن است هر گونه در ورودی را مشاهده نمایید. این درها شامل گونه های متفاوتی نظیر در ضد سرقت، در لابی، در ورودی ساختمان و در اتاقی می باشند. در این بین در ورودی ساختمان از جمله درهای کاربردی می باشد که در ساختمانی دیده می شود. این در به نوعی نگهبان اصلی ساختمان به شمار می رود. سازندگان در ساختمان همیشه سعی می کنند تا ایمنی این محصول را زیاد کرده تا امنیت ساختمان نیز بالا برود. با نا همراه باشید تا در این مقاله از سایت هشتیا گونه های مختلفی از در ساختمان را به شما معرفی کنیم و برایتان شرح دهیم تا چنانچه قصد خرید دارید، به درستی عمل کنید.

در معمولی برای ورودی ساختمان

خوب است بدانید که در ورودی ساختمان دارای دو گونه معمولی و ضد سرقت می باشد. در معمولی ورودی ساختمان تا چندین سال گذشته برای همه ساختمان ها مورد استفاده قرار می گرفت. این محصول اصولا جنسی فلزی دارد. باید بگوییم که بعضی اوقات این درهای فلزی می توانند تزیینات شیشه‌ای یا فرفورژه بر اساس سفارش داشته و به فروش برسند. به علت اینکه در ورودی معمولی فلزی است، استحکام زیادی دارد ولی قفل استفاده شده در آن خیلی معمولی و ساده می باشد. در حقیقت اصولا قفل‌های تک زبانه در آن ها به کار برده می شود.

از جمله مواردی که درباره در ورودی معمولی ساختمان می توانیم بگوییم این است که این درها دارای رنگ‌ها و طرح‌های زیاد و گوناگونی می باشند و طبق سلیقه مشتری و ظاهر ساختمان طراحی می شوند. مشکل اساسی این محصول نداشتن مقاومت زیاد در مقابل دزدیدن است چراکه قفل آن خیلی ساده بوده و ضد سرقت نمی باشد.

علاوه بر این درهای فلزی گونه دیگری از درهای جدید و زیبا به عنوان ورودی ساختمان‌های خیلی بزرگ به کار برده می شوند که لولا پیوت نام دارند. در لولا پیوت خیلی مدرن و زیبا می باشد و باعث زیبایی ساختمان نیز می شود ولی این محصول هم امنیت پایینی دارد. جنس لولا پیوت اصولا از ترموود می باشد که هم زیبا بوده و هم در مقابل شرایط محیطی و آب و هوایی گوناگون استحکام زیادی دارد.

در ضدسرقت برای ورودی ساختمان

این نوع درها مانع از وارد شدن سارقین به ساختمان می شوند و در مقابل ضربه و آسیب زدن استحکام خیلی خوبی دارند. در اصل در ضدسرقت ورودی ساختمان اصولا به شکل ضد ضربه، ضد تخریب و ضد فشار ساخته می‌شود و سارق قادر نمی باشد به آسانی به آن صدمه وارد کند و یا از آن رد شود. این محصول که در بیرونی ترین نقطه ساختمان بوده و در مقابل وضعیت آب و هوایی گوناگون هم دارای استحکام خوبی می باشد. در نتیجه در ضد سرقت ورودی می بایست در مقابل بارش برف و باران، وزش بسیار باد، نور شدید خورشید استحکام خوبی دارد.

بنابراین پیشنهاد ما این است که در ضد سرقت ورودی دارای رویه فلزی، تمام استیل، ترمو و یا رویه پلیمری باشد. همچنین قفلی که روی در ضد سرقت استفاده می شود همچون درهای معمولی نیست. این قفل‌ها ضد سرقت بوده و قادر می باشند تا از ورود دزدها به درون ساختمان جلوگیری نمایند. شما می توانید این درها را بر اساس سلیقه خود در اندازه، طرح و جنس مورد نظرتان به شرکت های مربوطه سفارش دهید. همانگونه که گفتیم این محصول مقاومت بسیار خوبی داشته و دارای قفل های ضد سرقت می باشد.

فرق میان در معمولی و ضد سرقت برای ورودی ساختمان

چنانچه بخواهیم فرق بین این دو در را بگوییم در درجه اول باید میزان مقاومت در ضد سرقت را در مقایسه با در معمولی در نظر بگیرید. پیش تر نیز گفتیم که در ضدسرقت ورودی ساختمان دارای قفل‌های خیلی مقاومی می باشد و مانع از ورود دزدها به درون ساختمان می شود. این محصول ساختار ویژه ای دارد و به آسانی صدمه نمی بیند و سارق قادر نخواهد بود ضربه و یا فشار بسیاری به آن وارد نماید. شما قادر می باشید تا در ضدسرقت ورودی ساختمان را با قفل‌های بسیار مقاوم تری نظیر قفل دیجیتال، قفل چند زبانه و انواع دیگر قفل ها مجهز کنید. از سوی دیگر در معمولی ورودی ساختمان قفل تک زبانه دارد و برخلاف در ضد سرقت طرح‌ها و رنگ های بسیار گوناگونی دارد. در ضدسرقت بسیار شیک بوده و موجب زیبایی ساختمان می شود.

امتیاز این مقاله

ارسال دیدگاه