همه چیز درباره پارچه رومبلی آداک پریمیوم

همه چیز درباره پارچه رومبلی آداک پریمیوم

اگر می خواهید تا پارچه رومبلی انتخاب نمایید، باید به مرغوبیت آن که اساسی ترین فاکتور انتخاب در این زمینه می باشد دقت کنید. با ما همراه باشید تا در این مقاله از سایت هشتیا گونه های متفاوت پارچه مبلی و خصوصیات آن ها را برایتان شرح دهیم.

خوب است بدانید که پارچه های رومبلی موادی می باشند که جهت روکش گذاشتن روی مبل به کار گرفته می شوند و از اجزایی نظیر پنبه، پشم، چرم، کتان و دیگر اجزا تششکیل می شوند. پارچه ای انتخابی برای کاناپه اثر بسیاری بر قشنگی و راحتی مبل شما خواهد داشت. در زمان قیاس پارچه های معمول برای کاناپه ها، باید دقت کنید که هر پارچه خوبی ها و بدی های خود را دارد. بعضی از پارچه ها دارای نرمی بیشتری درمقایسه با سایرین می باشند، بعضی از آن ها بیشتر عمر می کنند و بعضی دیگر در مقابل ایجاد کثیفی و لکه مقاوم می باشند. اگر می خواهید تا پارچه رومبلی انتخاب نمایید، باید به مرغوبیت آن که اساسی ترین فاکتور انتخاب در این زمینه می باشد دقت کنید. با ما همراه باشید تا گونه های متفاوت پارچه مبلی و خصوصیات آن ها را برایتان شرح دهیم.

پارچه پنبه ای مناسب ترین پارچه رومبلی در مناطق گرمسیر

همانگونه که می دانید پنبه یک ماده طبیعی می باشد که خصوصیات خوبی نظیر نرمی، ماندگاری و امکان تنفس را در کنار هم دارد. پنبه یک گزینه خیلی خوب برای پارچه مبل به شمار می رود؛ چرا که به راحتی می توان روی آن نشست، استحکام زیادی در مقابل پر شدن و فرسایش دارد و به آسانی نیز قابل نظافت می باشد. به علاوه پارچه رومبلی پنبه به طور کامل امکان تنفس دارد و در آب و هوای گرم گزینه خوبی می باشد. ولی باز هم این پارچه در مقابل لکه مقاوم نمی باشد. با توجه به این که رنگ آمیزی پنبه راحت می باشد، می توان آن را در رنگ ها و مدل های بسیاری پیدا کرد.

پارچه کتان مناسب ترین پارچه رومبلی برای مکان های لاکچری و غیررسمی

خوب است بدانید که پارچه کتان نظیر پنبه، یک ماده طبیعی با قابلیت تنفس می باشد که که شکلی لاکچری داشته و در عین  حال حس آرامی به فضا می دهد. پارچه کتان در مقایسه با دیگر پارچه ها محبوبیت بیشتری دارد . این پارچه ماندگاری بالایی دارد ولی راحت لک می گیرد و چروک می شود. در نتیجه شما می بایست تا این پارچه را در مکان هایی با رفت و آمد کم استفاده نمایید. اگر شما این پارچه را با پارچه دیگری استفاده کنید مقاومت آن در مقابل انواع لکه بیشتر می شود. چنانچه در خانه خود کودک و یا حیوان خانگی دارید که اصولا مبل ها را کثیف می کنند، این پارچه گزینه خوبی برایتان نمی باشد.

پارچه پشمی با نرمی زیاد مناسب ترین پارچه رومبلی برای مکان های شلوغ با اهمیت ماندگاری بالا

پارچه پشمی یک الیاف طبیعی با ماندگاری بالا است که در مقابل کثیفی، فرسایش و چروک شدن بادوام می باشد. این پارچه خیلی راحت تمیز می شود. همچنین دارای ماندگاری بالایی می باشد بدون اینکه نرمی خود را از دست بدهد. ولی باید بدانید که این پارچه از انواع دیگر پارچه هزینه بیشتری می برد.

پارچه مخمل مناسب ترین پارچه رومبلی برای مکان های رسمی یا خلوت و با شکلی قشنگ

پارچه مخمل یک پارچه رومبلی می باشد که به علت رنگ های زیبا و حس نرمی خوب خود معروف است. پارچه مخمل در مقابل مایعات دوام دارد ولی کثیفی و لکه را به خود می گیرد. به علاوه باید بدانید که مخمل با گذشت زمان صاف و فرسوده خواهد شد، در نتیجه این پارچه برای استفاده در منازل مناسب نمی باشد. باید از این پارچه در مکان های رسمی تر یا جاهای خلوت استفاده نمود. جهت تهیه هر نوع پارچه مبلی و با هر طرح و رنگی می توانید به سایت آداک پریمیوم رفته و مناسب ترین پارچه مبلی برای خود را تهیه نمایید و خریداری کنید.

پارچه شنل مناسب ترین پارچه مبلی به خاطر نرمی و ماندگاری بیشتر در مقایسه با پارچه مخمل

پارچه شنل پارچه‌ای بافت‌دار می باشد که دارای حلقه‌های بسته می باشد و همچون مخمل نرم می باشد، ولی فرق آن این است که ماندگاری بیشتری دارد. پارچهشنیل به آسانی قابل نظافت می باشد، ولی این را هم بدانید که حلقه های آن ممکن است تا به وسایل تیز یا چنگال حیوان خانگی گیر کند. با این وجود در بیشتر منازل، پارچه شنل ماندگاری بالایی دارد به ویژه اگر پارچه شنل پرفورمنس باشد. این مدل پارچه برای افرادی که حیوانات خانگی نگهداری نمی کنند و همچنین به دنبال مبلمان نرم و راحت می باشند گزینه خوبی می باشد.

پارچه میکروفیبر مناسب ترین پارچه رو مبلی به خاطر نرمی و تمیز کردن راحت

پارچه میکروفایبر مدلی از پارچه مصنوعی می باشد که اصولا  مواد تشکیل دهنده ی آن پلی استر یا ترکیبی از پلی استر و نایلون می باشد. پارچه میکروفیبر به سختی دچار لکه و کثیفی می شود و به آسانی تمیز می شود. این پارچه به خاطر نرم بودن و الیاف سفت موجود در آن، در مقایسه با دیگر پارچه ها بیشتر به گرد و غبار، مو و خاک می چسبد. در نتیجه، پارچه میکروفایبر گزینه خوبی برای کسانی که حیوان خانگی نگهداری می کنند، نیست.

اندازه پارچه مورد نیاز برای مبلمان

اندازه پارچه لازم برای روکش کردن یک مبل بسته به سایز مبلمان شما متفاوت می باشد. برای مثال، یک کاناپه دو نفره به اندازه 10-15 متر، یک کاناپه سه نفره به اندازه 11-19 متر و یک کاناپه بزرگ تر به اندازه 30 متر پارچه می برد.

چنانچه نمی دانید چه مقدار پارچه برای مبلتان نیاز است، به سایت آداک پریمیوم رفته و از آن ها مشاوره بگیرید. اگر مقدار بیشتری تهیه کردید نگران نباشید چرا که می توانید با اضافه آن کوسن درست کنید.

نحوه برگزیدن پارچه مبل

شما می بایست بر اساس احتیاجات و علایق خود پارچه ای جهت روکش مبل خود برگزینید. اصولا پارچه‌های مبل از دو یا چند مواد گوناگون درست شده اند. برای نمونه چنانچه نرمی پارچه اهمیت دارد ولی می خواهید که پارچه کشیده نشود و ماندگاری داشته باشد، می بایست تا پارچه ای ترکیبی از پنبه و پلی استر انتخاب نمایید.

شما می بایست بر اساس نوع زندگی خود بهترین و مناسب ترین نوع پارچه مبل را برای خود برگزینید. همچنین باید برای انتخاب پارچه مبل خود نکاتی را در نظر بگیرید. مثلا مقدار استفاده شما از کاناپه چقدر می باشد؟ مبل را برای محیط کار و مکان شلوغ می خواهید و یا برای منزل؟ در خانه بچه های کوچک و یا حیوان خانگی دارید یا نه؟ آیا می خواهید که مبل شما نرم و راحت باشد و یا نحوه نظافت و ماندگاری برایتان اهمیت دارد؟ باید برای انتخاب یک پارچه مناسب برای مبل خود تمامی این معیارها و نکات را در نظر گرفته و سپس بر اساس آن تصمیم به انتخاب بگیرید.

خوب است بدانید که شرکت آداک تجارت پریمیوم شروع به عرضه پارچه مبلی های شیک و لاکچری و مرغوب کرده که با محصولات درجه اول جهانی، در حال رقابت می باشند. پارچه مبلی هایی با گراماژ بالا در شرکت آداک پریمیوم دارای آستری مختلف می باشد و با رویه کوبی بسیار خوب خود خیلی از معضلات مربوط به رویه کوبی و بازسازی مبلمان را برطرف کرده است. این شرکت پارچه مبلی هایی مرغوب و لاکچری با فاکتورهای خوب جهانی عرضه و توزیع کرده است. جهت خرید از این شرکت فقط باید به سایت آداک پریمیوم رفته و از کلیه طرح ها و قیمت های پارچه ها مطلع شوید تا برای خرید به شما کمک کنند. همانگونه که بیان کردیم کلیه پارچه مبلی های ساخته شده در آداک پریمیوم بهترین کیفیت را در سطح جهانی دارند.

امتیاز این مقاله

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها
  1. لیلا داوری :
    7 ماه پیش

    اطلاعات خوبی در مورد پارچه مبلی کسب کردم مخصوصا اندازه پارچه مورد نیاز و جنس پارچه هایی که برای محیط های مختلف کاربرد داره