چند سایت مفید جهت ترمیم منزل به کمک هوش مصنوعی

چند سایت مفید جهت ترمیم منزل به کمک هوش مصنوعی

همانگونه که می دانید هوش مصنوعی و فناوری های مرتبط با آن در زندگی روزمره خیلی از شما تاثیرات بسزایی گذاشته است. در حال حاضر فناوری GPT بسیار سر زبان ها می باشد. باید بدانید که اتومبیل های اتوماتیک، برنامه های موبایل، کنترل منازل و خطوط تولید کارخانجات وابسته به این فناوری می باشند.

به علاوه هوش مصنوعی در حوزه ترمیم منازل نیز به شما کمک می کند. ترمیم منازل با هوش مصنوعی، الگوریتم ها و قسمت های گوناگون این علم صورت می گیرد. اصولا این فناوری قادر به برقراری تنظیماتیی به صورت اتوماتیک می باشد. این تنظیمات مرتبط با مجموعه های سرمایشی و گرمایشی، نگهبانی و امنیت و همچنین کنترل از راه دور می باشند. با ما همرا باشید تا فواید هوش مصنوعی را در ترمیم و بازسازی منازل به شما شرح دهیم. ترمیم خانه چند قسمت دارد که شامل طراحی داخلی، توجه به امنیت و به کارگیری سیستم های هوشمند می باشند.

در این زمینه سایت هایی وجود دارند که با استفاده از الگوریتم های گوناگون شما را در طراحی و بازسازی منزل رویایی، تجاری یا هرچیز دیگری کمک می کنند. در ادامه این سایت ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

وبسایت طراحی منزل هوشمند با نام RoomGPT

خوب است بدانید که هم اکنون سایت RoomGPT به عنوان یک ابزار در عملی کردن طرح های مورد نظر به افراد کمک می کنند. ترمیم منزل دربرگیرنده ی موارد با اهمیتی نظیر طراحی داخلی، توجه به امنیت و به کارگیری سیستم های هوشمند می باشد.

این ابزار به شکل خلاقانه قادر می باشند تا کمک به ارائه سفارش های طراحی داخلی کنند. این سایت همچون یک ابزار هوش مصنوعی طبق مدل زبان GPT-3 فعالیت می کند می تواند به سوال های انسان در هر زمینه ای پاسخ داده و به شکل کاربردی به کار گرفته شود. این سایت قالب های گوناگونی برای سبک های سازه های مدرن، خانه های روستایی، منازل مینیمالیستی و غیره به نمایش می گذارد که کاربر می تواند هرکدام را که مدنظرش بود، برگزیند. افراد در این سایتمی توانند موارد دیگری هم مثل رنگ اتاق ها و چیدمان مبلمان و دیگر اسباب را نیز انتخاب کنند.

وبسایت طراحی منزل با هوش مصنوعی با نام Microsoft Bing AI Image Creator

ازجمله سایت های دیگر در رابطه با طراحی خانه، سایت مایکروسافت بینگ AI است که قادر به طراحی داخلی بی نظیری برای کاربران می باشد. این سایت با کمک الگوریتم های ماشین لرنینگ طبق موتور جستجوی بینگ به کار گرفته می شود.

هوش مصنوعی بینگ می تواند طرح های گوناگونی را نسبت به منابع طراحی گسترده ارائه دهد. به علاوه این سایت قادر به ارائه مقالات، عکس ها و منابع بسیاری از پروژه های طراحی شده نیز می باشد. خوب است بدانید که این سایت ایده های مبتکرانه زیادی را به کاربران پیشنهاد می دهد و می تواند شیوه های شخصی برای طراحی افراد را تجزیه و تحلیل کند.

وبسایت طراحی و ترمیم منزل هوشمند با نام Stable Diffusion AI

از جمله سایت های جذاب در تصویرسازی متن به وسیله هوش مصنوعی Stable Diffusion AI می باشدکه کار خود را با استفاده از شبکه های عصبی انجام می دهد. در حقیقت شبکه های عصبی تابع افکار انسان می باشند و هرچه که شما فکر کنید به وسیله این سایت تصویرسازی می شود. این هوش مصنوعی قادر به تبدیل متون به تصویر می باشد و این کار را مبتکرانه انجام می دهد.

به علاوه این سایت طبق علومی نظیر بینایی ماشین و یادگیری ماشین کار می کند و کار طراحان را آسان تر می کند.

وبسایت طراحی منزل با نام Diffusion Bee

طراحان منزل می توانند برای طراحی از الگوریتم های یادگیری عمیق این سایت استفاده کنند. این ابزار قابلیت تبدیل متن به تصویر را دارد. به علاوه این سایت قادر به تحلیل اطلاعات بسیاری به شیوه های شخصی می باشد. سایز و چیدمان مکان هم در طراحی های داخلی مورد توجه می باشد. از جمله خوبی های این هوش مصنوعی، قابلیت اجرای آن به شکل آفلاین می باشد. در این سایت از هوش مصنوعی جهت بهتر شدن طراحی و زیاد شدن تجربه عالی مشتریان استفاده می شود. باید بدانید که در این شیوه الگوریتم ها و مدل های گوناگون هوش مصنوعی به کار برده می شوند.

وبسایت طراحی منزل با هوش مصنوعی به نام Open Art AI

در این وبسایت طراحی های داخلی دیگر سایت های هوش مصنوعی مانند میدجرنی یا Midjourney، استیبل یا Stable، دفیوژن یا Diffusion جمع آوری شده است. عملکرد این سایت همانند هوش مصنوعی طراحی داخلی Lazada، Shopee می باشد.

وبسایت طراحی منزل هوشمند با نام Dall-E

سایت Dall-E توانایی تولید تصویر بر طبق متن را دارد. بعضی از تصاویری که طارحیشان با دست سخت می باشد، با این هوش مصنوعی تولید می شوند. در این وبسایت باید در نوشتن متن با احتیاط باشید و آن را به شکل صحیح و کامل شرح دهید تا تصویر پیانی همانی که می خواهید باشد.

وبسایت طراحی منزل با هوش مصنوعی به نام Midjourney

این ابزار هوشمند قابلیت ایجاد طراح های داخلی بی نظیری دارد. باید بدانید که استفاده از این سایت پولی می باشد. خدمات بسیاری توسط این ابزار ارائه می شود. خدماتی نظیر نصب پارتیشن اداری، ترمیم و طراحی دکوراسیون داخلی منازل، اماکن تجاری و اداری و مسکونی همه به وسیله این هوش مصنوعی انجام می شوند.

نظیر این خدمات را در اپتیمایز کردن تنظیمات نورپردازی می توانید مشاهده کنید. به علاوه کنترل سیستم های گرمایشی و سرمایشی جهت تحلیل الگو ها و تغییر فضای داخلی بر اساس این تحلیل ها به شکل هوشمندی صورت می گیرد. از سوی دیگر این طراحی ها قادر به ارائه پیش بینی های خوبی می باشند و بنابراین فاکتورهایی نظیر نور، دما و دیگر موارد می توانید به بهترین شکل کنترل کرده و استفاده نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها
  1. Shervano :
    7 ماه پیش

    مقاله مفیدی بود حتما از هوش مصنوعی ها استفاده میکنم
    باتشکر