بررسی ست ترکیبی دریل چکشی شارژی ۵۳ تکه رونیکس مدل RS-8019

بررسی ست ترکیبی دریل چکشی شارژی ۵۳ تکه رونیکس مدل RS-8019

ست ترکیبی دریل چکشی شارژی ۵۳ تکه رونیکس مدل RS-8019 یکی از کاربردی‌ ترین محصولات ارائه شده توسط رونیکس بوده که تمام قطعات و ابزارهای مورد نیاز شما را به همراه دارد. یک مجموعه کاربردی که علاوه بر امکان استفاده در محیط‌های صنعتی، می‌ تواند گزینه‌ ای عالی در مصارف خانگی نیز به شمار رود. با خرید این ابزار یک کیف مقاوم BMC نیز به شما داده می‌شود. یک ابزار عالی که در کنار دریل فیزیکی چکشی دارای متعلقات مربوط به آن بوده و برای انجام فعالیت‌های فنی می‌تواند انتخابی مناسب به شمار رود.

شرح جزئیات

دریل چکشی شارژی رونیکس مدل RS-8019 یکی از ابزارآلات با کیفیت ارائه شده توسط برند رونیکس بوده که در ست ترکیبی خود یک دریل پیچ گوشتی با کیفیت بالا و عملکرد خارق العاده دارد. با استفاده از این ابزار می‌توانید بخش زیادی از فعالیت‌های فنی کارگاهی، صنعتی و خانگی را انجام دهید. متعلقات متنوعی که به همراه این دریل قدرتمند ارائه می‌شوند، در انجام کارهای فنی کمک حال شما خواهند بود.

طراحی و کیفیت بدنه

محصول ارائه شده توسط رونیکس دارای بدنه ۱.۳ کیلوگرمی بوده و با طراحی ارگونومیک در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. یک محصول با مقاومت و کیفیت ساخت بالا که به واسطه طراحی منحصر به فرد، کار را برای شما آسان می‌کند. با هدف سهولت هنگام استفاده در محیط‌های تاریک و کم نور یک چراغ LED بر روی دریل چکشی شارژی رونیکس مدل RS-8019 قرار گرفته است. استفاده از لاستیک ضد ضربه به عنوان پوشش این ابزار در صورت سقوط و وارد شدن ضربه به آن سبب خواهد شد کمترین آسیب را متحمل شود.

مشخصات فنی

مشخصات فنی

بررسی مشخصات فنی دریل چکشی شارژی رونیکس مدل RS-8019 نشان می‌دهد که این دریل پیچ گوشتی با امکان تغییر گشتاور در ۲۱ حالت مختلف در اختیار شما قرار می‌گیرد. به واسطه امکان تغییر گشتاور این محصول می‌توانید پیچ کاری را با دقت بیشتر و کارآمدتر انجام دهید. این ویژگی سبب وارد شدن کمترین آسیب به سطح کار می‌شود.

سه نظام اتوماتیک این دریل پیچ گوشتی شارژی ۱۰ میلیمتری بوده و به آسانی با سرعت بالا می‌توان آن را تعویض نمود. حداکثر ظرفیت سوراخکاری با استفاده از این دریل بر روی فلزات و بتن به ۱۰ میلی‌متر و بر روی چوب به ۲۰ میلی‌متر می‌رسد. کاربر می‌تواند بسته به نیازی که دارد، با توجه به نوع فعالیت پیچ کاری و سوراخ کاری سرعت دستگاه را با کلید دیمر در دو حالت کُند و تند تنظیم کند. یک باتری ۱۸ ولت لیتیوم یون و ۱.۵ آمپر ساعتی بر روی این دریل پیچ گوشتی قرار دارد. این باتری دارای دوام و کیفیت بالا بوده و موجب تضمین عملکرد بهتر ابزار می‌شود. پشتیبانی از فناوری شارژ سریع نیز کمک می‌کند که در کمترین زمان ممکن باتری این ابزار را بتوان شارژ نمود.

ویژگی‌ها

ویژگی‌ها:

  • دارای قدرت و کارایی بالا و امکان استفاده در سه عملکرد مختلف مانند سوراخکاری چکشی، سوراخکاری و پیچ کاری
  • دارای بدنه ارگونومیک و وزن سبک
  • مجهز به چراغ ال ای دی برای کار در محیط تاریک
  • مجهز به سیستم شارژ سریع
  • بدنه مقاوم با پوشش لاستیک ضد ضربه
  • دارای ترکمتر ۲۱ حالته

قیمت و خرید ست ترکیبی دریل چکشی شارژی ۵۳ تکه رونیکس مدل RS-8019

قیمت دریل چکشی شارژی رونیکس مدل RS-8019 با وجود کیفیت و کارایی بالایی که دارد بسیار مناسب است. برای دریافت قیمت و خرید دریل چکشی شارژی رونیکس مدل RS-8019 می‌توانید از خدمات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ما بهره ببرید.

5/5 - (2 امتیاز)

ارسال دیدگاه