افراد واجد الشرایط جهت دریافت ویزای بلند مدت انگلستان چه کسانی می باشند؟

افراد واجد الشرایط جهت دریافت ویزای بلند مدت انگلستان چه کسانی می باشند؟

چنانچه تصمیم دارید تا یک مدت زیادی را در انگلستان اقامت داشته باشید، پیشنهاد ما به شما گرفتن ویزای طولانی مدت انگلستان می باشد. در حقیقت جهت گرفتن ویزای توریستی طولانی مدت انگلستان می بایست تا به متخصصین و موسسه های مهاجرتی رفته و از آن ها کمک بخواهید.

خوب است بدانید که سالانه میلیون ها گردشگر به بریتانیا رفته و به عنوان توریست از آنجا دیدن می کنند. انگلستان جاذبه های بسیاری دارد که از میان آن ها می توان به اماکن تاریخی، اماکن فرهنگی، چشم اندازهای طبیعی و شهرهای زیبا اشاره کرد. شما جهت سفر توریستی به کشور انگلیس می بایست تا ویزای مورد نظر و مناسب خود را بگیرید. این ویزا ممکن است ویزای تحصیلی، کاری و یا توریستی باشد.

میزان زمان اعتبار ویزای طولانی مدت گردشگری کشور انگلیس

باید بدانید که میزان زمان اعتبار این ویزا بالاتر از شش ماه می باشد و در بعضی از موارد ویژه حتی تا ۱۰ سال هم اعتبار خواهد داشت. شما قادر می باشید تا این ویزا را جهت ملاقات با خانواده خود و مقیم آن کشور، کار، تفریح و دیگر موارد بگیرید. خوب است بدانید که نخستین و با اهمیت ترین مورد در گرفتن ویزای طولانی مدت گردشگری کشور انگلیس، این است که باید مشخص و ثابت کنید که به هیچ وجه قرار نیست همیشه در آن حا بمانید و به کشور خود وابستگی دارید.

افراد واجدالشرایط جهت گرفتن ویزای طولانی مدت گردشگری کشور انگلیس

به طور کلی باید به این نکته توجه کنید که چنانچه قصد دارید چندین دفعه در یک سال به کشور انگلیس به عنوان توریست بروید، می بایست تا ویزای گردشگری طولانی مدت کشور انگلیس را دریافت کنید. ولی باید به این نکته نیز توجه کنید که با گرفتن این ویزا شما قادر نخواهید بود که بیشتر از ۶ ماه در انگلستان اقامت داشته باشید؛ بلکه می توانید در طول چندین سال به عنوان توریست چندین بازدید داشته باشید و دیگر احتیاجی نیست تا هر باز برای گرفتن ویزا اقدام نمایید. با توجه به بررسی های انجام شده به جز توریست ها، اشخاصی که به این ویزا احتیاج دارند در ادامه معرفی شده اند.

کسانی که به دنبال کار می باشند

چنانچه شما مهارت ویژه ای و یا مدرک تحصیلی خاصی دارید که در کشور انگلیس مورد نیاز باشد و یا یک کارفرمای بریتانیایی شما را معرفی و دعوت کرده باشد، با ارائه دعوت نامه می توانید این ویزا را دریافت نمایید. در حقیقت این ویزا ماسب کسانی نظیر مهندسان، پزشکان، معلمان و متخصصان فناوری اطلاعات و دیگر شغل های درخواستی می باشد.

کسانی که قصد ملاقات با خانواده خود را دارند

چنانچه قصد ملاقات خانواده خود را دارید، می توانید ویزای طولانی مدت کشور انگلیس را دریافت نمایید. به علاوه این ویزا طولانی مدت به خانواده کودکان و نوجوانان و اقوامی که به بزرگ ترهای خود وابستگی دارند اجازه می دهد تا به‌عنوان والدین یا اقوام تحت سرپرستی، به افراد خانواده خود که در کشور انگلیس اقامت دارند، رجوع کرده و نزد آن ها بمانند.

افراد کار آفرین و سرمایه گذار

چنانچه شما یک کارآفرین می باشید که قصد راه اندازی کاری در کشور انگلیس دارید، می توانید جهت اخذ این ویزا اقدام نمایید. به علاوه در صورتی که اگر قصد سرمایه گذاری در این کشور را دارید، باز هم این ویزا مناسب شما می باشد.

کسانی که قصد شرکت در مراسم و همایش‌ها را دارند

چنانچه می خواهید تا در کشور انگلیس جلسه کاری داشته باشید و یا به همایش‌های تجاری بروید، می توانید جهت گرفتن ویزای طولانی مدت کشور انگلیس اقدام نمایید. شما باید به این مورد نیز توجه کنید که اگر می خواهید این ویزا را دریافت کنید باید از طرف صاحبین و عاملین این همایش‌ها و مراسمات، یکدعوت نامه رسمی ارائه دهید.

کسانی که قصد تفریح و توریست بودن را دارند

چنانچه علاقه زیادی به سفر به کشور انگلیس را دارید، و می خواهید تا از اماکن تاریخی، اماکن فرهنگی، چشم اندازهای طبیعی و شهرهای زیبا انگلیس دیدن کنید، می توانید برای دریافت این ویزا اقدام نمایید. جهت گرفتن این ویزا احتیاجی به دعوت نامه رسمی نمی باشد و فقط می بایست تا یک سری شرایط عمومی را دارا باشید و با درنظر گرفتن وقت سفر خود، ویزا را بگیرید.

افرادی که قصد شرکت در رویدادهای ورزشی را دارند

چنانچه شما در ورزشی حرفه ای می باشید و می خواهید تا در یک مسابقه ورزشی در کشور انگلیس شرکت نمایید، می توانید جهت دریافت ویزای طولانی مدت گردشگری این کشور اقدام نمایید.

افرادی که قصد شرکت در دوره‌های آموزشی را دارند

چنانچه می خواهید حرفه ای را یاد بگیرید و یا در یک دوره ویژه آموزشی شرکت نمایید می توانید جهت دریافت ویزای طولانی مدت این کشور اقدام نمایید تا در کمال آرامش دوره آموزشی خود در کشور انگلیس را تمام کنید.

افراد با مشکل بیماری های خاص جهت درمان پزشکی

چنانچه بیمار هستید و جهت فرایند درمان خود، قصد مراجعه به پزشکان انگستان را دارید، بعد از ارائه مدارک پزشکی خود به آسانی می توانید تا ویزای توریستی طولانی مدت کشور انگلیس را بگیرید و به آن حا بروید تا درمان شوید.

شما باید به این نکته توجه کنید که علاوه بر موارد بیان شده، شما می بایست تا شرایط عمومی را نیز که برای دریافت این ویزا اهمیت دارد را داشته باشید.

برای اخذ ویزای گردشگری کشور انگلیس چه شرایط عمومی نیاز است

– نخستین و با اهمیت ترین شرط دریافت ویزا گردشگری طولانی مدت، توانایی مالی مناسب و گردش حساب مورد نظری می باشد.

– شرط عمومی بعدی جهت گرفتن ویزا گردشگری طولانی مدت، داشتن گذرنامه با حداقل یک سال اعتبار می باشد.

– همچنین شرط عمومی سوم، داشتن گذرنامه‌های باطل شده پیشین برای چک کردن سفرهای گذشته شما می باشد.

– در نهایت شرط عمومی آخر که خیلی مهم است، دارا بودن منابع مالی، سندهای ملکی و داشتن دعوت نامه می باشد.

دریافت ویزای طولانی مدت گردشگری کشور انگلیس برایکدام دسته از افراد آسان تر می باشد؟

– با اهمیت ترین شرط و اولویت ویزای طولانی مدت گردشگری کشور انگلیس برای اشخاصی است که هم شرایط عمومی را دارند و هم در سال‌های گذشته به انگلستان سفر داشته اند.

– اشخاصی که در گذشته ویزای کوتاه مدت گردشگری را اخذ کرده اند و با آن مواقفت شده است، دوباره می توانند برای دریافت ویزای جدید بلندمدت اقدام کنند.

– اشخاصی که علت خاصی برای سفر دارند و یا دعوت نامه معتبری از فرد یا موسسه ای رسمی دریافت کرده اند.

– اشخاصی که در چندین سال گذشته تعداد سفرهای زیادی داشته و همچنین ویزای شینگن خود را به کار گرفته اند.

سخن پایانی

در کل جهت گرفتن ویزای گردشگری طولانی مدت کشور انگلیس می بایست تا حداقل سه تا چهار ماه زودتر اقدام نمایید. خوب است بدانید که این ویزا دارای مدت اعتبار متفاوتی می باشد که بسته به شرایط هر شخصی به او تعلق می گیرد. این اعتبار می تواند ۲، ۵ و ۱۰ ساله باشد.

امتیاز این مقاله

ارسال دیدگاه