اقدامات لازم جهت وقت گرفتن از سفارت انگلیس

اقدامات لازم جهت وقت گرفتن از سفارت انگلیس

جهت مسافرت یا مهاجرت به انگلیس باید ویزا بگیرید. با درنظر گرفتن خصوصیات و وضعیت خوب رفاهی کشور انگلیس، بسیاری از افراد جهت سفر یا مهاجرت به این کشور دست به کار می شوند. باید بدانید که وقت از سفارت انگلیس در مقایسه با دیگر کشورها مشکل تر می باشد. با ما همراه باشید تا در این مقاله از سایت هشتیا در مورد گام های وقت گرفتن از سفارت انگلیس برای دریافت ویزا را برایتان شرح دهیم.

گام نخست جهت اخذ ویزا از سفارت انگلیس

پیش از هر کاری می بایست تا هدف شما از سفر تعیین شود. با توجه به اینکه ویزای انگلیس گونه های متفاوتی دارد، شما می بایست هدفتان از سفر مشخص شود. ویزاهای انگلیس شامل ویزاهای توریستی، تحصیلی، کاری و غیره می باشند. در مورد اخذ هرکدام از این ویزاها زمان متفاوتی نیاز است. برای نمونه گرفتن این ویزاها از ۶ ماه تا حتی 10 سال ممکن است زمان ببرد.

با در نظر گرفتن نوع ویزا، مدارک مورد نیاز را جهت ارئه به سفارت همراه داشته باشید. مدارکی در رابطه با وضعیت شغلی، مدارک مالی، مدارک شناسایی و دیگر مدارک برای این کار لازم می باشند. شما باید این مدارک را به شکل ترجمه شده برای سفارت آماده کنید. پس از ان نیز نوبت به گام انگشت نگاری می رسد و پس از آن نیز باید منتظر جواب باشید.

وقت گرفتن از سفارت انگلیس

با توجه به این که سفارت انگلیس در تهران از سال ۲۰۱۱ بسته شده است، جهت وقت گرفتن از این سفارت می بایست راه های زیر را انجام دهید:

نخست می توانید از سفارت انگلیس در کشورهای اطراف این کار را انجام دهید؛ برای مثال در آنکارا این کار را انجام دهید و برای انجام انگشت نگاری می بایست به آن جا سفر کنید.

جهت وقت گرفتن از این سفرت می بایست تا سایت سفارت وارد شوید و یک حساب کاربری برای خودتان ایجاد کنید. سپس می بایست فرم‌های مختص به سفارت انگلیس را به زبان انگلیسی پر نمایید. به درستی این فرم ها را پر کنید؛ چراکه خیلی اهمیت دارند و اگر نمی توانید از یک متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

پس از کامل کردن فرم، می بایست تا کشوری را جهت انگشت نگاری برگزینید. برای نمونه ترکیه، دبی یا هر کشور دیگری که گمان می‌کنید برای شما هزینه زیادی نخواهد داشت. پس از ثبت تاریخ وقت سفارتتان می بایست تا هزینه‌های مختص به اخذ وقت سفارت را پرداخت نمایید. بدین شکل وقت سفارت شما ثبت خواهد شد. ولی انجام این گام ها و جمع‌آوری مدارک طول می کشد. باید بدانید که جهت اخذ ویزای انگلیس می بایست حداقل سه ماه زودتر وارد عمل شوید.

پذیرفته نشدن ویزای انگلیس

در ویزای شما علت نپذیرفته شدنتان کاملا بیان شده است. شما قادر می باشید تا با در نظر گرفتن زمانی که در جواب برای شما گفته شده، جهت برطرف شدن این مشکل اقدام نمایید. ولی شاید به شما گفته باشند که حق اعتراض نخواهید داشت و در این حالت هیچ راهی دیگر نخواهید داشت.

امتیاز این مقاله

ارسال دیدگاه