تکنیک هایی جهت داشتن سفر و اقامتی ارزان در جزیره زیبای قشم

تکنیک هایی جهت داشتن سفر و اقامتی ارزان در جزیره زیبای قشم

همانگونه که می دانید جزیره زیبای قشم در سواحل نیلگون خلیج فارس از جمله بزرگ ترین جزایر ایران به شمار می رود و دارای مکان های توریستی بسیاری می باشد. جزیره تماشایی و شگفت انگیز قشم از جمله با اهمیت ترین مکان های توریستی برای مردم ایران می باشد ولی اصولا به دلیل مخارج زیاد سفر و اقامت در این جزیره، بیشتر افراد قادر به رفتن به آن جا نمی باشند. خوب است بدانید که با انجام برخی کارها و تکنیک ها، می توانید خرج های مسافرت به این جزیره را خیلی کم کرده و به راحتی در آن جا اقامت داشته باشید.

مکانی کم هزینه جهت اقامت در جزیره زیبای قشم

زمانی که قصد سفر به جزیره قشم را داشته باشید اصولا می بایست تا موارد زیادی را مدنظر داشته باشید. یکی از مهم ترین این موارد نحوه اقامت در این جزیره می باشد. از جمله نگرانی های افراد برای اقامت در این شهر نزدیک بودن به ساحل، امکانات رفاهی، اقامتگاه یا هتل خوب و کم هزینه می باشند. حال این سوال برایتان ایجاد می شود که نحوه پیدا کردن یک اقامتگاه کم هزینه چگونه است؟

شاید فکر کنید که رزرو و اقامت در هتل های قشم هزینه بر باشند. ولی چنانچه کمی وقت بگذارید و خوب جست و جو کنید حتما می توانید هتلی با قیمت خوب در این جزیره زیبا پیدا کنید. شما می بایست در مورد خدمات و هزینه های اقامت در هتل های مختلف قشم سرچ کرده و مناسب ترین گزینه را برای خود انتخاب نمایید. اگر بخواهیم یکی از این هتل ها را نام ببریم، می‌توانیم هتل ساحل طلایی قشم را به شما معرفی کنیم.

همچنین موارد دیگری که می تواند در انتخاب یک هتل و اقامتی کم هزینه به شما کمک کند در ادامه بیان شده اند.

  • از جمله این موارد رزرو هتل به صورت اینترنتی می باشد که مزایای خوبی برای مسافرین دارد. در صورت رزرو هتل به صورت آنلاین، قبل از سفر می توانید مکان اقامت خود را برگزیده و در طول سفر نگران نداشتن جا نباشید. چنانچه این کار را انجام دهید در وقت خود هم صرفه جویی کرده و به جای زمان یافتن هتل مناسب می توانید به تفریحات و گشت و گذار خود بپردازید. شما می توانید اتاقی در  هتل ساحل طلایی قشم به صورت آنلاین رزرو کرده و از مزایای ان لذت ببرید. همچنین ذکر این نکته نیز واجب است که رزرو هتل به صورت اینترنتی کم هزینه تر از رزرو به شکل حضوری می باشد.
  • چنانچه قصد دارید تا اقامتی کم هزینه داشته باشید، می بایست تا اتاق های طبقات پایین تر هتل ها را رزور نمایید. این اتاق ها نسبت به اتاق های طبقات بالاتر جهت اقامت کم هزینه تر می باشند و و در صورت انتخاب آن ها می توانید تا در هزینه های خود صرفه جویی نمایید. بنابراین در صورتی که می خواهید سفری کم هزینه را داشته باشید حتما به این نکته توجه نمایید.
  • از جمله موارد دیگر در داشتن اقامتی کم هزینه در این جزیره زیبا، در نظر گرفتن امکانات رفاهی اتاق ها می باشد. برای نمونه در هتل ساحل طلایی قشم اتاق ها با در نظر گرفتن امکانات موجود در خود، دارای هزینه های متفاوتی می باشند. خوب است بدانید که اتاق دو تخته با اتاق سه تخته هزینه متفاوتی دارند. همچنین امکانات و قابلیت های دیگری نظیر ویو رو به بیرون اتاق ها، امکانات رفاهی و خدمات هتل باعث تفاوت در هزینه های اقامت شما خواهد شد.

کدام فصل برای اقامتی کم هزینه در قشم مناسب است؟

همانگونه که در جریانید شهرهای جنوب ایران دارای آب و هوایی گرم و مرطوب می باشند. جزیره زیبای قشم نیز یکی از این شهرها محسوب می شود. با این شرایط آب و هوایی تمام ماه های سال، جهت سفر به قشم خوب نمی باشند و کمتر کسی در این وضعیت به آن جا سفر می کند.

اصولا ماه های آخر زمستان و اوایل بهار، زمان بسیار خوبی برای سفر این این شهر می باشند. بیشتر افراد هم این ماه ها را برای سفر به این جزیره زیبا انتخاب می کنند.

باید بدانید که در فصول گرم سال، چون که مسافرین زیادی به این شهر نمی روند، هتل ها دارای تخفیف های بسیار خوبی می باشند. بنابراین در فصل تابستان، مخارج رزرو هتل و اقامت در قشم خیلی کم تر می باشد.

پس در هتل های ساحلی جزیره زیبای قشم نظیر هتل ساحل طلایی و یا دیگر هتل ها، اتاق مناسبی را برای اقامت در کنار دریا برای خود انتخاب نمایید. در نتیجه اگر می خواهید سفری کم هزینه به این جزیره داشته باشید راهکار دیگر سفر کردن در فصل تابستان و اواخر بهار می باشد که در هزینه هایتان بسیار صرفه جویی خواهد کرد.

امتیاز این مقاله

ارسال دیدگاه