شغل های پر درامد در ایتالیا

شغل های پر درامد در ایتالیا

هر ساله بسیاری از ایرانیان به ایتالیا مهاجرت می کنند. به علت فرهنگ های زیاد مشابهی که بین کشور ما و ایتالیا وجود دارد، این کشور مورد علاقه ایرانیان برای مهاجرت می باشد. ما در این مقاله از سایت هشتیا قصد داریم تا در مورد شغل های پردرآمد این کشور برایتان صحبت کنیم تا اگر تصمیم به مهاجرت دارید، با آن ها آشنا شوید.

شغل مهندسی مکانیک درکشور ایتالیا

همانگونه که می دانید رشته های مهندسی از جمله شغل های معروف در کشور ایتالیا محسوب می شوند. در این کشود یک مهندس مکانیک درامدی بالغ بر 4000 یورو تا 6000 یورو در ماه دارد که بر اساس تجربه کاری شما متغیر می باشد. داشتن مدارک زیر برای این شغل لازم است.

  • مدرک لیسانس یا فوق لیسانس مهندسی مکانیک
  • دارا بودن 3 تا 5 سال سابقه شغلی
  • داشتن مهارت لازم در نزم افزار مکانیکی CAD3D

درس خواندن دردانشگاه های ایتالیا

برای تحصیل در این کشور احتیاجی به یادگیری زبان ایتالیایی ندارید و زبان انگلیسی در اکثر دانشگاه ها پذیرش می شود. چنانچه قصد تحصیل در کشور ایتالیا را دارید دانشگاه های پلی تکنیک میلان، پلی تکنیک تورین بولونیا برای شما مناسب می باشند. در پایان تحصیل وزارت دانشگاه آزمونی از شما گرفته و مدرک معتبر مهندس را به شما اعطا می کند.

حرفه و شغل پرستاری درکشور ایتالیا

اگر می خواهید به عنوان یک پرستار به ایتالیا بروید، باید در آزمون زبان ایتالیایی شرکت کرده و نمره معتبری دریافت کنید. پرستارها در ایتالیا در هر ماه به میزان 4500 یورو دریافت می کنند و همچنین مزایایی چون پاداش به حقوقشان اختصاص می یابد.

امتیاز این مقاله

ارسال دیدگاه