قانون و مقررات بردن انواع مواد غذایی به شهر دبی

قانون و مقررات بردن انواع مواد غذایی به شهر دبی

مسافرت به شهر دبی مقررات مختص به خود را دارد و باید این قوانین را بدانید و آن ها را رعایت کنید تا خدایی نکرده ندانسته جرمی مرتکب نشوید. مواد غذایی شامل مایعات، جامدات و غذاهای کنسروی می باشند. شما می بایست توجه کنید که هرکدام از مواد غذایی را باید به مقدار مشخص شده ای با خود به این شر ببرید و چنانچه آن را رعایت نکنید با مشکلاتی روبرو خواهید شد.

مقرران مختص به مواد خوراکی در شهر دبی

مواد خوراکی: توریست هایی که زمان اندکی در شهر دبی می مانند، شاید برای صرفه جویی در هزینه های خود، مقداری خوراکی با خود ببرند. شاید فکر کنید قانونی برای این مورد وجود ندارد؛ ولی جهت جلوگیری از از سوءاستفاده تجاری اشخاص، حد و حدودهایی برای میزان مواد خوراکی در نظر گرفته شده است. جهت پی بردن به مقدار دقیق آن می بایست تا از خطوط هوایی و بخش بار بپرسید.

غذاهای کنسروی: باید بدانید که در حالت کلی بردن غذای کنسروی به دبی مانعی ندارد، ولی باید تعداد آن از حد معینی بیشتر نباشد. لازم به ذکر است که شاید غذای کنسروی شما در زمان داخل شدن به این کشور چک شود تا از آن مطمئن شوند.

آب و مایعات: خوب است بدانید که بردن آب معدنی و مایعات دیگر به دبی مانعی ندارد ولی سعی کنید تا حجم مایعات شما در کل بالاتر از یک لیتر نشود. گذاشتن مایعات در چمدان نیز شامل قانون خاصی نمی باشد ولی باید حتما آن را در ظرف های محکم و در پاکتی پلاستیکی و زیپ‌دار بگذارید تا در صورت باز شدن به وسایل دیگرتان آسیب نزند.

همچنین هرکدام از مایعات می بایست حداکثر 100 میلی‌لیتر باشند. غذاهای کودک، شیر و بعضی داروها و مواد غذایی ویژه لازم به رعایت این قانون ندارند. جهت پی بردن به مقدار دقیق آن می بایست تا از خطوط هوایی و بخش بار بپرسید.

به علاوه شما در مسافرت به شهر دبی قادر می باشید تا با خود سیگار ببرید؛ به شرط اینکه بزرگ تر از 18 سال باشید و همچنین شرایط و مقررات آن را نیز رعایت کنید. اشخاص سیگاری قادر می باشند تا 400 نخ سیگار با قیمت 2 هزار درهم امارات را با خود ببرند و این قانون در مورد سیگارهای برگ نباید بیش از 3 هزار درهم امارات باشد.

امتیاز این مقاله

ارسال دیدگاه