قانون و مقررات چگونگی پوشش حجاب در شهر دبی

قانون و مقررات چگونگی پوشش حجاب در شهر دبی

از جمله مسائلی که مردم کشور ما جهت سفر به دبی با آن روبرو هستند، نحوه پوشش و حجابشان می باشد که از آن بی خبرند. خوب است بدانید که شهر دبی با وجود توسعه و آزادی و قابلیت های تفریحی خود در کشور اسلامی امارات متحده عربی واقع شده و قوانین و مقررات مربوط به اسلام باید در آن مدنظر قرار بگیرد. با ما همراه باشید تا در این مقاله از سایت هشتیا در مورد نوع پوشش در این شهر برایتان توضیح دهیم.

قانون و مقررات نحوه پوشش در شهر دبی

با توجه به اینکه شهر دبی از جمله شهر‌های نوین و به روز جهان به شمار می آید، ولی همیشه فرهنگ اسلامی در آن برقرار است. شاید در بسیاری از منابع بیان شده باشد که قانون نحوه پوشش در شهر دبی سخت گیرانه نیست و می توانید هرچه که بخواهید بپوشید؛ ولی باید بگوییم که مقررات شهر دبی برای نحوه پوشش بر اساس فرهنگ اسلامی می باشد. بنابراین اگر به عنوان توریست به دبی می روید قوانین مربوط به پوشش را در آن می بایست رعایت کنید.

چنانچه می خواهید سفری به شهر دبی داشته باشید و در طول روز خارج از هتل به تفریح بروید به علت گرمای هوا مجبورید که لباس کمتری بپوشید. خوب است این را هم بدانید که مقررات حجاب در شهر دبی، در کلاب‌ها ضروری نمی باشد؛ به این معنا که شما در کلاب ها می توانید هر پوششی که می خواهید داشته باشید.

به هر حال توجه کنید که شهر دبی در کشوری اسلامی واقع می باشد و شما می بایست تا به فرهنگ آن‌ها احترام بگذارید. در نتیجه باید بگوییم که در این شهر لباس های نامناسب نپوشید. همچنین در بیرون از مکان های تفریحی دبی می بایست تا لباس توریست ها حتما شانه‌ها و پاها را تا زانو پوشانده باشد.

امتیاز این مقاله

ارسال دیدگاه