معرفی برترین سینماهای شهر تهران

معرفی برترین سینماهای شهر تهران

رفتن به سینما و دیدن فیلم از جمله تفریحات همیشگی مردم تهران به شمار می رود. با در نظر گرفتن قیمت خوب بلیط سینماها، بیشتر مردم در تعطیلات خود به سینما رفته و فیلم های جدید تازه اکران شده را با کیفیت خوب می بینند. در تهران سینماهای بسیاری وجود دارند که در ادامه برترین آن ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

پردیس سینمایی ایران مال در شهر تهران

خوب است بدانید که مجتمع تجاری ایران مال در سال 1397 افتتاح شد. این مجتمع دارای مدرن ترین و بهترین خصوصیات و خدماتی است که یک مرکز تجاری می تواند داشته باشد. در مجتمع تجاری ایران مال، پردیس سینمایی ایران مال قرار دارد که دارای بهترین فناوری ها برای وضوح صدا و تصویر می باشد. سیستم تصویری 4K/RGB LASER و سیستم صوتی فوق مدرن AROUMAX در این پردیس سینمایی موجب شده که یکی از بهترین سینماهای تهران و ایران باشد. شما پس از دیدن فیلم در این سینما قادر می باشید تا از فروشگاه‌ها، کافه‌ها و بقیه جاهای دیدنی ایران مال دیدن کنید، خرید کنید و لذت ببرید. جهت رفتن به پردیس سینمایی ایران مال در تهران می بایست به ایستگاه مترو ایران خودرو بروید و سوار تاکسی‌های ایران مال شوید. در صورت رفتن با اتومبیل شخصی اگر در اتوبان شهید خرازی باشید، بزرگترین مرکز تجاری خاورمیانه را خواهید دید.

پردیس سینماگالری ملت در شهر تهران

چنانچه قصد دارید در کنار فیلم دیدن در یک محیط هنری باشید به پردیس سینما گالری ملت بروید که از جمله برترین سینماهای تهران به شمار می رود. قبل از رفتن به ساختمان سینما گالری ملت، سازه‌ای زیبا و مدرن را خواهید دید که بتنِ سرسخت در کنار شیشه‌هایی ظریف می باشد. هنگامی که به پردیس سینما گالری ملت می روید، تعداد 11 سالن سینما با ظرفیت 280 نفر و همچنین گالری‌های نقاشی و عکاسی را خواهید دید. فضای هنری موجود در این سینما و سیستم‌های مدرن نمایش فیلم این سینما را به یکی از برترین سینماهای تهران و ایران تبدیل کرده است. برای رفتن به این سینما می بایست با بی آر تی به ایستگاه نیایش رفته و بعد از پیاده‌روی کمی به پارک ملت برسید که سینما در آن قرار دارد.

پردیس سینمایی مگامال در شهر تهران

پردیس سینمایی مگامال از جمله دیگر سینماهای تهران می باشد که جدید بوده و در سال 1396 ساخته شده است. سالن‌های نوساز پردیس سینمایی مگامال بسیار مدرن و زیبا می باشند و می توانید از فیلم دیدن در آن جا لذت ببرید. پردیس سینمایی مگامال دارای 10 سالن سینمایی می باشد که جمعا 1400 نفر ظرفیت دارد. از مزیت های این سینما دسترسی آسان به آن می باشد. جهت رفتن به سینما مگامال باید از ایستگاه مترو اکباتان در خط 4 متروی تهران بروید.

پردیس سینما آزادی در شهر تهران

چنانچه قصد دارید به سینمایی که از سال 1348 تا الان پابرجا مانده بروید می بایست به پردیس سینما آزادی بروید. این سینما یک بار در سال 1376 در آتش سوخت و بار دیگر ترمیم شد. این سینما یکی از سینماهای خوب تهران می باشد که افراد زیادی جهت دیدن انواع فیلم به آن جا می روند. معروفیت این سینما به خاطر آن است که فیلم‌های هالیوودی نظیر فیلم جنگ ستارگان در آن پخش شده است. همچنین این سینما دارای 5 سالن اصلی می باشد. جهت رفتن به پردیس سینمایی آزادی باید در خط سه مترو تهران از ایستگاه مترو میرزای شیرازی پیاده شده یا با بی‌ آر تی به ایستگاه بهشتی در تهران رفت.

سینما فرهنگ در شهر تهران

سینما فرهنگ از جمله سینماهای قدیمی در تهران می باشد که هنوز میزبان بسیاری از مردم و حتی عاملین جشنواره فیلم فجر می باشد. این سینمای پنج ستاره را  قبل از انقلاب بازیگر معروف، بهروز وثوقی، خرید که از آن زمان مورد علاقه خیلی از مردم می باشد. پیش از انقلاب به سینما فرهنگ، سیلورسیتی می گفتند. ولی خوب است بدانید که این سینما هنوز هم دارای امکانات بسیار خوبی می باشد و سیستم‌های صوتی و تصویری آن همیشه عوض شده و آپدیت می شوند. این سینما دارای دو سالن بوده که در کل 500 الی 600 نفر ظرفیت دارد. جهت رفتن به سینما فرهنگ باید به ایستگاه مترو قلهک در خط یک مترو تهران و یا با اتوبوس به ایستگاه اتوبوس سینما فرهنگ بروید.

امتیاز این مقاله

ارسال دیدگاه