معرفی شهرهایی که برای مسافرت بانوان تنها امنیت دارند

معرفی شهرهایی که برای مسافرت بانوان تنها امنیت دارند

شاید تاکنون درباره شهرهای دارای امنیت زیاد شنیده باشید. به صورت کلی در کل جهان شهرهای نا امن و پرخطری هستند که بانوان تنها قادر نمی باشند تا به آن جا سفر کنند و این شهر ها را برای سفر دسته جمعی با خانواده و دوستان خود ترجیح می دهند. ولی باید بدانید که شهر های دارای امنیت در جهان وجود دارند که بهترین مکان ها برای مسافرت بانوان تنها می باشند. در ادامه و در این مقاله از سایت هشتیا قصد داریم تا این شهر ها را به شما معرفی کنیم.

شهر کپنهاگ، دانمارک

باید بدانید که شهر کپنهاگ اولین شهر دارای امنیت جهان برای بانوان تنها جهت مسافرت می باشند این شهر دارای امتیاز ۸۲.۴ از لحاظ امن بودن می باشد. همچنین کپنهاگ بهترین رتبه را از نظر امنیت شخصی نیز دارا می باشد.

شهر تورنتو، کانادا

شهر تورنتو در لیست شهر های دارای امنیت برای بانوان تنها رتبه دوم را دارد. این شهر دارای امتیاز ۸۲.۲ از لحاظ امن بودن می باشد. همچنین تورنتو بهترین رتبه را از نظر امنیت محیطی دارد.

شهر سنگاپور

شهر سنگاپور، از جمله دیگر شهرهای دارای امنیت برای بانوان تنها در دنیا می باشد. این شهر دارای امتیاز ۸۰.۷ از لحاظ امن بودن می باشد. همچنین سنگاپور به لحاظ امنیت دیجیتال، سلامت و زیرساخت نیز رتبه‌های بالایی دارد.

شهر سیدنی، استرالیا

شهر سیدنی، از جمله دیگر شهرهای دارای امنیت برای بانوان تنها در دنیا می باشد. به صورت کلی، این شهر دارای امتیاز ۸۰.۱ از لحاظ امن بودن می باشد. همچنین سیدنی بهترین رتبه را در زمینه امنیت دیجیتال دارد.

شهر توکیو، ژاپن

به علاوه شهر توکیو شهر دارای امنیتی برای بانوان تنها می باشد. این شهر دارای امتیاز ۸۰ از لحاظ امن بودن می باشد.

امتیاز این مقاله

ارسال دیدگاه