معرفی هتل های لوکس در سرتاسر جهان

معرفی هتل های لوکس در سرتاسر جهان

همانگونه که می دانید هتل خوب، با قابلیت ها و سرویس دهی عالی قسمت با اهمیتی از هر سفر می باشد. چنانچه به سفری رفته اید و هتل شما لوکس و با امکانات خوبی بوده به طور حتم از سفر خوذ لذت بسیاری برده اید. بنابراین انتخاب درست هتل در لذت بردن سفر نقش بسزایی دارد. باید بدانید که راحتی و آرامش سفر بسته به هتل و مکان استراحت شما دارد. با ما همراه باشید تا چندین هتل خاص در سرتاسر جهان را در این مقاله از سایت هشتیا به شما معرفی کنیم.

هتل ای سی ماریوت بلا اسکای کپنهاگ

خوب است بدانید که این هتل دارای دو برج می باشد. ارتفاع برج بلندتر 76.5 متر و دارای 814 اتاق ضد صدا، 5 رستوران، 30 اتاق جلسه و یک سالن اسپا 850 متر مربعی که دربرگیرنده ی وان آبگرم، ماساژ، سونای خشک و بخار است. این هتل از جمله عظیم ترین هتل در اسکاندیناوی به شمار می رود.

هتل کاسندا اندونزی

باید بدانید که این هتل یک هتل چهار ستاره لاکچری واقع در شهر جاکارتا و در کشور اندونزی می باشد. هتل کاسندا اندونزی دارای۶۰ اتاق است. از بهترین خصوصیات آن وجود فروشگاه، اینترنت، باغ، رستوران و سرویس اتاق می باشد. همچنین اتاق‌های هتل دارای اینترنت، تلویزیون و حمام هستند. به علاوه فاصله این هتل تا خیابان Sabang به اندازه ۰.۴ کیلومتر، تا تئاتر Djakarta به اندازه ۰.۲ کیلومتر، تا باغ وحش Ragunan به اندازه ۱۳.۹ کیلومتر، تا مرکز خرید Grand Indonesia به اندازه ۰.۹ کیلومتر و تا فرودگاه Halim Perdanakusuma به اندازه ۱۱.۳ کیلومتر می باشد. تا اینجا باید متوجه شده باشید که این هتل گزینه بسیار خوبی برای طرفداران خرید و کسب و کار می باشد. هتل کاسندا اندونزی برای زوج‌ها بسیار مناسب است. این را هم بگوییم که هزینه اقامت در این هتل در مقایسه با امکاناتش نیز به صرفه می باشد.

هتل W بارسلونا

هتل دبلیو بارسلون با نام معروف دیگر هتل بادبان واقع در ناحیه بارسلوناتا در شهر بارسلون می باشد. این هتل از جمله شعبه های هتل‌های زنجیره‌ای دبلیو به شمار می رود. ساختمان این هتل به وسیله معمار بارسلونی یعنی ریکاردو بوفیل ساخته شده که دارای ۲۹ طبقه و ۹۹ متر ارتفاع می باشد و همچنین زمین استفاده شده برای این هتل ۷ هکتار است.

هتل هانسار بانکوک

این هتل یکی از مکان های لاکچری با سرویس دهی ویژه جهت اقامت، دارای سوییت های جدید واستخرهای آبگرم می باشد. همچنین هتل هانسار بانکوک واقع در مرکز شهر بانکوک در کنار رود رادیامری دارای 4رستوران و یک استخر در فضای باز نیز می‌باشد. مسافرین و اقامت کنندگان در بانك كانزاس هانسار تجهیزات شخصي خود نظیر آپارتمان‌ها با پنجره‌هاي كامل، Wi-Fi، حمام خصوصی با یک وان حمام و دوش آویز جداگانه نیز دارند. به علاوه این هتل دارای یک مینی بار مجانی به صورت روزانه با آبجو، َراب و تنقلات نیز می‌باشد. امکانات دیگری مثل کمد لباس، تلویزیون کابلی و پخش دی وی دی هم در این هتل موجود می‌باشد.

هتل آفرودیت سانتورینی

این هتل با نام انگلیسی Afrodete Hotel به دلیل هزینه اقامت کم و اتاق هایی با طراحی شگفت انگیز و سرویس دهی عالی معروف می باشد. این هتل با وجود هزینه کم خود ولی امکانات لوکسی در اختیار شما قرار می دهد. به علاوه تعداد۱۰ اتاق، تراس‌های رو به آفتاب، جکوزی فضای باز و مکان فوق العاده آن از خصوصیات خوب آن محسوب می شود.

هتل رزوود جورجیا

هتل رزوود جورجیا ساخته شده در سال ۱۹۲۷ دارای 4 رستوران خوب می باشد. این هتل واقع در کنار گالری هنری ونکوورو است که به اندازه پنج دقیقه پیاده از فروشگاه رابینسون فاصله دارد. از طرف دیگر نیز فاصله آن از استنلی پارک به اندازه ۵ دقیقه رانندگی می باشد که امکاناتی نظیر آکواریوم، راه های پیاده روی و سواحل دارد. همچنین ایستگاه اتوبوس مرکز شهر ونکوور به اندازه یک بلوک از هتل روزوود گئورجیا ونکوور فاصله دارد. همانطور که کاربران سایت های رزرو به صورت آنلاین نظرسنجی کرده اند این هتل جز دوست داشتنی ترین هتل ها به شمار می رود.

امتیاز این مقاله

ارسال دیدگاه