نحوه اخذ ویزای همراه فرانسه و شرایط و قوانین آن

نحوه اخذ ویزای همراه فرانسه و شرایط و قوانین آن

همانگونه که می دانید کشور فرانسه از جمله کشورهای معروف در دنیا است که زادگاه صنعت مد نیز در آن جا می باشد. این کشور اصولا به لحاظ تحصیلی و شغلی بسیار برای مهاجرت مناسب می‌باشد. چنانه شما ویزای فرانسه را دریافت کرده اید، می‌بایست تا آن را برای افراد خانواده خود نیز جهت مهاجرت بگیرید. اخذ ویزای همراه قوانین و شرایط ویژه ای دارد که در ادامه بیان خواهیم کرد.

چگونگی اخذ ویزای همراه فرانسه

جهت اخذ ویزای همراه فرانسه گام هایی را باید طی کنید و شخص درخواست کننده می بایست تا آن‌ها را انجام دهد تا بتواند به فرانسه مهاجرت کرده و در حقیقت راه مهاجرت اعضای خانواده خود را نیز ایجاد کند.

خیلی از دانشجویانی که به دنبال اخذ ویزای همراه فرانسه می باشند، می توانند جهت مهاجرت خود این کار را انجام داده و برای اخذ آن دست به کار شوند تا به آسانی و در کمترین زمان اعضای خانواده خود را با خود ببرند.

جهت اخذ ویزای همراه فرانسه، شخصی که در فرانسه اقامت دارد می بایست تا تقاضای خود را با در نظر گرفتن قوانین و شرایط لازم ارائه کند و صبر کند تا ببیند درخواستش مورد قبول می باشد یا نه و در صورت قبولی می بایست تا گام های دیگر را انجام دهد.

بعد از اخذ دعوت‌نامه برای اعضای خانواده، شخص درخواست کننده باید آن ها را مطلع کند تا اعضای خانواده او برای اخذ ویزا از سفارت مربوطه در ایران دست به کار شوند.

شخص درخواست کننده مهاجرت با ویزای همراه فرانسه می بایست دعوت‌نامه و شرایط دیگر را به سفارت مربوطه بدهد و به علاوه در ادامه فرم مختص به تقاضا ویزا را گرفته و پر کند و صبر کند تا جواب درخواست او از سفارت بیاید.

چنانچه درخواست او تایید شد می بایست جهت انجام گام های دیگر مهاجرت خود دست به کار شده و به صورت کامل به فرانسه مهاجرت نماید و حتی بعد از سپری شدن زمانی جهت اخذ اقامت دائم این کشور نیز اقدام کند.

اخذ ویزای همراه فرانسه و شرایط و قوانین مختص به آن

جهت اخذ ویزای همراه فرانسه، می بایست تا شخص درخواست کننده مدارک خاصی را ارائه کرده و به صورت دقیق آن‌ها را حاضر نماید. مدرک های مورد نیاز جهت اخذ ویزای همراه فرانسه در ادامه بیان شده اند:

  • فرم تقاضا ویزای همراه فرانسه تکمیل شده به صورت کامل و با دقت
  • کپی ویزاهای پیشین شخص از کشورهای دیگر
  • گواهی عدم سوءپیشینه کیفری
  • پاسپورت معتبر شخص درخواست کننده با حداقل میزان دو صفحه خالی
  • دو قطعه عکس در ابعاد بیان شده نظیر عکس پاسپورت

شما قادر می باشید تا برای گرفتن اطلاعات در خصوص همه مدارک و شرایط مورد نیاز جهت اخذ ویزای همراه فرانسه با یک وکیل و مشاور مهاجرتی مشورت نمایید و یا به صورت مستقیم به سفارت رفته و این کارها را انجام دهید.

امتیاز این مقاله

ارسال دیدگاه