نکاتی جهت سکونت سالم و تمیز در هتل

خوب است بدانید که سکونت در هتل قواعد و چارچوب مختص به خود را دارد که می بایست تا آن ها را رعایت نمایید. هتل های لاکچری و چند ستاره اصولا بعد از تمام

خوب است بدانید که سکونت در هتل قواعد و چارچوب مختص به خود را دارد که می بایست تا آن ها را رعایت نمایید. هتل های لاکچری و چند ستاره اصولا بعد از تمام شدن سکونت مسافرین، همه اتاق ها را تمیز کرده و سپس به مسافرین بعدی می دهد. ولی احتمالا این مورد در هتل آپارتمان ها و هتل های دارای کیفیت پایین به درستی انجام نمی شود. به صورت کلی می بایست تا نکاتی را رعایت نمایید تا سکونتی سالم و تمیز در هتا داشته باشید.

سکونت در هتل با انجام نکات بهداشتی

برای جلوگیری از هر گونه ویروس و بیماری در مسافرت و سکونت در هتل می بایست تا تمامی نکات بهداشتی از سمت نیرو ها و پرسنل هتل رعایت شود تا مسافرین آسوده خاطر در زمان شیوع آنفولانزا و سرماخوردگی های فصلی در هتل سکونت داشته باشند. بنابراین هتل ها با انجام نکات بیان شده در ادامه می توانند تا مسافر پذیرش کرده و اقامت بهداشتی آن ها را تضمین کنند.

  • می بایست تا درهای خودکار برای پیشگیری از دست زدن زیاد مسافرین به درها یا باز و بسته کردن درها به وسیله پرنسل هتل به کار برده شود.
  • باید مواد ضدعفونی برای تمامی افراد در قسمت پذیرش هتل گذاشته شود و مدارک و کارت های اعتباری مسافرها در زمان ورود و خروج ضدعفونی شود.
  • می بایست تا وسایل در دسترس مسافران نظیر کلید و پریز، دستگیره ها و دیگر موارد همواره ضدعفونی شوند.

همانگونه که می دانید در حال حاضر ویروس های فصلی زیاد شده اند و بنابراین مسافرین باید جهت سکونت در هتل تمام نکات بهداشتی را رعایت کنند. همچنین هتل ها باید جهت پذیرش مسافر تمامی نکات و قوانین بهداشتی را رعایت نمایند. در ادامه برخی از این موارد بیان شده اند.

  • مسافرین باید فاصله گذاری اجتماعی در هتل خصوصل جاهایی مثل آسانسور را رعایت نمایند.
  • مسافرین می بایست تا از پد الکلی، دستکش و ماسک پیش از سوار شدن به آسانسور استفاده نمایند.
  • مسافرین باید میزان فاصله گذاری اجتماعی در رستوران ها را رعایت نمایند.
  • مسافرها باید سعی کنند تا از استخر و سالن های ورزشی هتل ها استفاده نکنند.
امتیاز این مقاله

ارسال دیدگاه