گزارش مقتدر سیر در مورد رضایت مشتریان تورهای نوروزی و تابستانی سال 1403

گزارش مقتدر سیر در مورد رضایت مشتریان تورهای نوروزی و تابستانی سال 1403

آژانس گردشگری مقتدر سیر، به مدیریت حامد امیری، از پاییز سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را در صنعت گردشگری آغاز کرده است. این شرکت با بیش از ۱۸ سال تجربه به عنوان یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های تأمین‌کننده تورهای داخلی و خارجی در ایران شناخته می‌شود. ارائه خدمات متنوع و حرفه‌ای، از جمله برگزاری تورهای لوکس به مقاصد داخلی و خارجی، اخلاق حرفه‌ای و تعهد به مشتریان، این شرکت را در زمره‌ی برترین آژانس‌های مسافرتی قرار داده است.

 در ادامه  گزارشی را از واحد روابط عمومی این شرکت در مورد گستره فعالیت‌های مقتدر سیر و پویش نظرسنجی واحد موفقیت مشتریان این شرکت در مورد میزان رضایت مشتریان مقتدر سیر از تورهای برگزار شده در نیمه اول سال ۱۴۰۳ می‌خوانیم.

فعالیت‌های مقتدر سیر در زمینه توسعه مسیرهای جدید برای گردشگران ایرانی

شرکت خدماتی مسافرتی و جهانگردی «مقتدر سیر تابان» هم‌اکنون بعد از ۱۸ سال تجربه‌ی گران‌بها در این عرصه، با برنامه‌ریزی دقیق و علمی و پس از افزایش بیش از دو برابری گروه‌های کارشناسی و نیروهای دانش‌آموخته و متخصص در این رشته به اهداف توسعه‌ای خود نزدیک شده است.

به عنوان مثال در دو سال گذشته، شرکت مقتدر سیر علاوه بر ادامه مسیرهای  قبلی با عقد قرارداد همکاری  با خط هوایی NordWind توانست مسیر جدید تور روسیه را برای علاقه‌مندان به تورهای خارجی فراهم آورد. مقتدر سیر همچنین از اولین برگزارکننده‌گان تور هند و تور آفریفا در ایران است.

نظرسنجی موفقیت مشتریان مقتدر سیر

 واحد موفقیت مشتریان این شرکت در طی ماه‌های مهر و آبان سال جاری اقدام به اجرای کمپین نظرسنجی از بخشی از مشتریان قدیمی و جدید خود کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مقتر سیر، این کمپین به منظور بهبود میزان کیفیت خدمات این شرکت و شناسایی نقاط ضعف و قدرت آن در زنجیره تامین ارزش صنعت گردشگری داخلی و خارجی صورت گرفته است.

جامعه آماری شرکت‌کننده در این نظرسنجی عمدتا مسافران تورهای نوروزی مقتدر سیر و مسافران تورهای تابستانی آن بوده‌اند. نتایج نظرسنجی نشان می‌دهند که میزان رضایت گروه مشتریان این شرکت بسته به مقصدی که به آن سفر کرده بودند متفاوت است. به عنوان مثال ۷۵٪ از مسافران تور نوروزی استانبول از خدمات سفر خود اعلام رضایت کرده‌اند این در حالی است که مسافران تور هند در تابستان همان سال با سهم ۶۳٪ از مسافرت خود نسبتا راضی یا کاملا ناراضی بود‌ه‌اند.

 حامد امیری، مدیر عامل شرکت مقتدر سیر، با اعلام نتیجه کلی نظرسنجی صورت گرفته، مبنی بر رضایت ۶۷٪ مشتریان این شرکت از خدمات ارائه شده در تورهای نوروزی، بهاری و تابستانی، آن را موفقیتی بزرگ برای تیم مقتدر سیر عنوان و ابراز امیدواری کرد که با تلاش شبانه‌روزی مجموعه پرسنل آژانس گردگشری مقتدر سیر شاهد رضایت هرچه بیشتر عاشقان سفر از کیفیت تورهای برگزار شده، باشیم.

نگاهی به خدمات مقتدر سیر

مقتدر سیر با سابقه ۱۸ ساله در ارائه تورهای متنوع داخلی و خارجی توانسته است در قسمت‌های مختلف زنجیره تامین انواع تورهای فرهنگی خارجی و ، شبکه ارزشمندی از متخصصین و تامین‌کنندگان بلیط هواپیما و هتل را گرد هم آورد. از روز اول درخواست رزرو تور در شرکت مقتدر سیر، تیم‌های مختلفی در شرکت مقتدر سیر برای فراهم آوردن سفری آسوده برای مشتریان مشغول به کار هستند. این تیم‌ها برای اطمینان از سرعت و کیفیت فراهم آمدن ابعاد مختلف یک تور با کیفیت فعالیت می‌کنند؛ از رزرو بلیط هواپیما و هتل تا تمامی هماهنگی‌های مربوط به ترانسفر فرودگاهی، راهنمای محلی و غیره.

گستره خدمات مقتدر سیر تنها محدود به مسیرهای گردشگری و فرهنگی نیست؛ بلکه این شرکت برگزارکننده تورهای نمایشگاهی در حوزه‌های مختلف بوده و با استفاده از نیروی متخصص و دانش‌آموخته، توانسته مسیرهای جدیدی را نیز پوشش دهد.

مقتدر سیر در سال‌های اخیر با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی و در راستای سیاست‌های مسئولیت اجتماعی، شرایط ویژه‌ای برای دریافت تسهیلات سفرهای داخلی و خارجی در نظر گرفته است. با این شرایط می‌توانید برای تورهایی با قیمت‌های متنوع که از  ۵ میلیون تومان شروع می‌شوند، تسهیلات دریافت کنید.

جمع‌بندی و پایان گزارش

 در گزارش حاضر به معرفی شرکت قدیمی و باسابقه مقتدر سیر پرداختیم که در زمینه فروش انواع تورهای مسافرتی خارجی و داخلی فعالیت می‌کند. در ادامه نگاهی به گزارش واحد موفقیت مشتریان این شرکت در مورد میزان رضایت مشتریان این مجموعه از تورهای برگزار شده در در نیمه اول سال ۱۴۰۳ انداختیم. برای آشنایی بیشتر و استفاده از خدمات این شرکت می‌توانید به وب‌سایت mstiran.com مراجعه کنید.

امتیاز این مقاله

ارسال دیدگاه