نحوه کشیدن خط چشم بال خفاشی

نحوه کشیدن خط چشم بال خفاشی

چنانچه پلک های افتاده ای دارید و خط چشم معمولی به شما نمی آید و در ظاهر شما هیچ تغییری ایجاد نمی کند، توصیه ما یاد گرفتن خط چشم بال خفاشی در این مقاله است تا بتوانید با آن ظاهر خود را آراسته تر نمایید.

اگر خط چشم را امتحان کرده بشید می دانید که با یک تغییر کوچک چه میزان تغییری را مشاهده خواهید کرد. اگر پلک های افتاده ای دارید، این را می دانید که خط چشم کشیدن برایتان فایده ای ندارد. چراکه پشت پلک زیاد جا ندارد و بنابراین پس از کشیدن خط چشم و باز کردن چشم ها، اثری از آن را نخواهید دید.

در نتیجه با داشتن پلک افتاده پیشنهاد ما به شما یادگیری تکنیک خط چشم بال خفاشی می باشد تا مانع از پخش شدن یا سیاه شدن چشم های خود شوید. ما در این مطلب سعی کردیم تا آموزش خط چشم بال خفاشی را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید و این آموزش را فراگرفته و با کشیدن خط چشمی متفاوت و زیبا باعث بهتر شدن سبک آرایشی خود شوید.

همانگونه که گفتیم این خط چشم برای افرادی که پلک افتاده دارنئ بسیار مناسب بوده و وایرال شده است. این نوع خط چشم، به به اشخاص با پلک افتاده کمک می کند تا خط چشم گربه ای و دنباله داری را طوری روی چشم خود بکشند که به طور دقیق از شکل چین پلک دنباله روی کند.

باید بگوییم که این نوع خط چشم را باید با چشم های باز و نگاهی مستقیم به آینه بکشید تا دید مناسبی برای کشیدن خط چشم خود داشته باشید. پس از کشیدن خط چشم بال خفاشی و زمانی که چشم های خود را می بندید، این نوع خط چشم در مقایسه با خط چشم معمولی، دارای زاویه بیشتر بوده و همچنین با برجستگی بیشتری نمایان می شود؛ چراکه خط های درگیر در ظاهر به طو مستقیم به هم وصل نمی باشند.

همه شما برای آرایش کردن سبک خاص خود را دارید. در نتیجه چنانچه نخست به صورت خود کرم پودر می زنید و یا گریمی روی پوست خود انجام می دهید، آن را در اولویت قرار داده و پس از آن اقدام به کشیدن خط چشم نمایید. اگر به مرحله کشیدن خط چشم رسیدید با ما همراه باشید تا آموزش آسان خط چشم بال خفاشی در گام هایی به شما یاد دهیم تا ارایش خوبی داشته باشید.

  1. زدن پرایمر به پشت چشم

زدن پرایمر به پشت پلک ها ضروری نیست ولی اگر از پرایمر خوبی استفاده کنید، بیس آرایشی مناسب تری خواهید داشت. جهت انجام این کار باید اندکی پرایمر، کانسیلر، کرم پودر، پنکک و یا کرم پودر مخصوص چشم استفاده نمایید. با این کار مانع از پخش شدن زیاد خط چشم خواهید شد. اینک خط چشم خود را تنظیم نمایید و آن را برای زمان بیش تری در مکان خود ثابت کنید.

  1. نگاه مستقیم به جلو

نخست می بایست تا یک خط از لبه خارجی خط اشک به طرف شقیقه خود بکشید. به هر میزانی که این خط بلندتر و کشیده تر کشیده شود، شکل کلی آن زیباتر و تماشایی تر خواهد بود.

بعد از آن به طور مستقیم به آینه نگاه کنید و خطی نازک از گوشه خارجی چشم خود تا پایین مکانی که قصد دارید خط چشم شما نمایان باشد، بکشید. باید خط چشم شما طبیعی به نظر برسد و در راستای خط اشک باشد تا چشمان شما را کشیده تر نماید.

  1. وصل کردن خط های کشیده شده در پشت پلک

اکنون با چشم های باز می بایست تا یک خط باریک در قسمت بالای پلک و دقیقا در امتداد خط رشد مژه ها بکشید و سپس آن را به دنباله خط چشم خود متصل کنید. در نتیجه این امر یک پایه مثلثی ایجاد می شود که در مرحله بعدی خط چشم بال خفاش شما را شکل خواهد داد.

  1. کلفت کردن خط چشم

در این مرحله مطمئن شوید که از خط پیشین رد شده و آن را کلفت کنید. با این کار خط چشم در نمای کلی آرایش چشمگیر می‌شود.

  1. ایجاد کردن یک اتصال

حال می بایست تا به پایین نگاه کرده و قسمت بالایی مثلث ایجاد شده را با کمک خطی منحنی متصل به خط باریکی که روی خط مژه وجود دارد، کنید.

  1. پر کردن خط چشم بال خفاشی

در این گام می بایست که بال خفاش ایجاد شده را با رنگ خط چشم منتخب و موردعلاقه خود پر نمایید. توصیه ما این است که با ضربه های کوچک تر خط چشم خفاشی را پر کنید تا از ریختن آن بر روی صورت خود جلوگیری کنید.

  1. پاک کردن کناره های خط چشم

در پایان کار شما باید با چک کردن اطراف و کناره های خط چشم از صاف و تمیز بودن آن امینان حاصل کنید و اگر دور آن تمیز نبود آن را پاک نمایید و یا اگر خوب آن را پر نکردید مجددا با خط چشم رنگی خود آن را پر نمایید. بعضی وقت ها احتمال دارد که خط چشم در جاهای خاصی تمام شود، در نتیجه همواره سعی کنید در صورت امکان آن را دو برابر نمایید.

  1. لدت بردن از خط چشم بال خفاشی

یک مرحله کاملا اختیاری وجود دارد که جهت خاص تر شدن مدل چشم شما می توانید آن را نیز انجام دهید. برای انجام این کار باید خطی کوچک از گوشه درونی چشم خود کشیده و بعد آن را به خط چشم خفاشی وصل نمایید.

با کامل شدن خط چشم خود چشم هایتان را باز نمایید و مشاهده کنید که چطور دنباله خط چشم به خوبی در دنباله چشم شما قابل رویت است. قطعا با داشتن پلک افتاده اگر این خط چشم را بکشید از آرایش چشم خود لذت بسیاری خواهید برد.

امتیاز این مقاله

ارسال دیدگاه