همه چیز درباره دیجیتال بلیدینگ ابرو

همه چیز درباره دیجیتال بلیدینگ ابرو

همانگونه که می دانید از وقتی که شیوه های نیمه دائمی جهت بهتر کردن حالت ابروها نظیر میکروبلیدینگ، فیبروز و … آمده، بسیاری این روش را جهت رسیدن به ابرو مورد علاقه خود انجام دادند. اخیرا شیوه مدرن تری به اسم دیجیتال بلیدینگ ابرو ترند شده و طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کرده تا با کمک آن شکل ابروهای خود را به صورت طبیعی زیباتر و کامل تر کنند.

دیجیتال بلیدینگ ابرو

دیجیتال بلیدینگ یا نانو ابرو از جمله شیوه های مدرن در رابطه با آرایش دائم می باشد که در آن به کمک دستگاه یا قلم خالکوبی دیجیتال در عوض تیغه دستی جهت کشیدن خطوط ظریف و همچون مو در ابروها استفاده می کنند. قطر سوزن در این دستگاه در حد نانو متر بوده که باعث شکل گیری یک پوشش با دقت و یکنواخت خواهد شد. در این شیوه، هم می توان خط های خیلی نازک و طبیعی در میان ابروها کشید و هم شکل سایه دار و پودری را در میان ابروها ایجاد کرد تا در نهایت ابروها بسیار طبیعی به نظر برسند.

به علاوه دیجیتال بلیدینگ ابرو، شکل و رنگ ابروها را حقیقی تر می کند و به همین علت طرفداران بسیاری دارد. این تکنیک برای گونه های مختلف پوست و برای سن های مختلف قابل انجام می باشد. پس طبیعی است که هزینه آن بیشتر از میکروبلیدینگ سنتی باشد و توسط افراد کمتری نیز قابل انجام خواهد بود.

خوب است بدانید که این دستگاه حرفه ای قابلیت تنظیم کردن عمق نفوذ سوزن به درون پوست را دارد و بنابراین موجب می شود که رنگدانه ها در عمق درستی از پوست رفته و نتیجه پایانی بسیار بهتر شود. همچنین این امر مانع صدمه به پوست در لایه های عمیق تر و زخم شدن آن خواهد شد.

همانگونه که گفتیم به خاطر استفاده از سوزن های نانو، رنگ بیشتر با نفوذ کم تر و همچنین فشار کم تر دست به داخل پوست رفته و ابرو بسیار طبیعی شکل خواهد گرفت.

در حال حاضر این دستگاه و رنگدانه های آن تنها به وسیله برند Amiea عرضه شده است. این برند همواره یک قدم جلوتر بوده و دستاورد پانزده سال تجربه خود را در زمینه میکروپیگمنتیشن در اختیار ما قرار داده است. برند آلمانی Amiea، در بیش از 40 کشور جهان فعالیت داشته و این نشان دهنده ی کیفیت، نوآوری و ایمنی محصولاتش می باشد.

موارد استفاده از دیجیتال بلیدینگ ابرو

همانگونه که پیش تر نیز گفتیم با کمک روش دیجیتال بلیدینگ، هم می توان شکل ابرو ها را زیبا و طبیعی کرد و هم کاستی های موجود در ابروها مثل نداشتن تقارن، جای زخم و بخیه و … را به درستی پر کرد و آن ها را به فرمی طبیعی زیبا کرد. همچنین، این تکنیک برای اشخاصی که ابروهای خود را به علت شیمی درمانی یا آلوپسی از دست داده اند، بسیار مناسب خواهد بود.

دوام دیجیتال بلیدینگ ابرو

چنانچه دیجیتال بلیدنیگ ابرو توسط دستگاه مخصوص، رنگدانه استاندارد و روش صحیح صورت بگیرد، به میزان 6 ماه تا 2 سال دوام دارد. همچنین نوع پوست هم در دوام دیجیتال بلیدینگ موثر خواهد بود. اگر پوست چربی داشته باشید دوام این روش کم تر خواهد بود و در مقابل کسانی که پوست معمولی و خشک دارند، دوان این روش برایشان احتمالا بیشتر می باشد.

فرق میان دیجیتال بلیدینگ و میگروبلیدینگ سنتی

خوب است بدانید که روش دیجیتال بلیدینگ ابرو یا نانو اصولا زمان بیشتری می برد چراکه این کار با دست انجام شده و به شخص حرفه ای و با دقتی نیاز دارد. در مقابل میکروبلیدینگ سنتی، زمان کمتری می برد و برای افرادی که تایم کمی دارند بهتر می باشد.

به علاوه هزینه میکروبلیدینگ وابسته به جا و شخصی که آن را انجام می دهد، می باشد. ولی اصولا دیجیتال بلیدینگ ابرو هزینه بیشتری در مقایسه با میکروبلیدینگ سنتی دارد.

روش میکروبلیدینگ سنتی به خاطر خط های ظریفی که در میان ابروها ایجاد می کند، مورد توجه است، ولی باید بگوییم که روش دیجیتال بلیدینگ نتیجه طبیعی تری را به دنبال خواهد داشت.

در پایان نیاز است بیان کنیم که هر دو روش ترمیم و نگهداری احتیاج است، ولی ذکر این نکته نیز لازم است که دیجیتال بلیدینگ در مقایسه با روش میکروبلیدینگ سنتی ترمیم کمتری لازم دارد.

امتیاز این مقاله

ارسال دیدگاه