همه چیز درباره کانتورینگ کل صورت

همه چیز درباره کانتورینگ کل صورت

در حال حاضر علم تا جایی رشد کرده که چنانچه از ظاهر صورت خود خوشتان نمی آید، قادر می باشید تا با انجام کارهای زیبایی گوناگونی آن را تغییر دهید. توجه کنید که این تغییر فقط مختص به عمل بینی، لب‌ها و … نمی باشد. بلمه شما قادر می باشید تا کل فرم صورت خود را به وسیله کانتورینگ تغییر دهید.

خوب است بدانید که کانتورینگ کل صورت شیوه های گوناگونی دارد که بعضی از آن ها دائمی و بعضی دیگر نیمه دائمی می باشند. چنلنچه به دنبال کانتورینگ صورت خود و تغییر فرم صورت می باشید، حتما این مقاله از سایت هشتیا را مطالعه کنید و شیوه های گوناگون کانتورینگ صورت را یاد بگیرید.

هر کدام از شیوه های گوناگون کانتورینگ برای بعضی از گروه‌های خاص مناسب می باشند. برای نمونه برخی کانتورینگ صورت با ژل و برخی کانتورینگ صورت با جراحی را نیاز دارند. یافتن بهترین شیوه کانتورینگ صورت نیاز به مشاوره با متخصص دارد.

شیوه های کانتورینگ صورت

کانتورینگ صورت شیوه ای است که این امکان را به شما می دهد تا فرم صورت خود را تغییر دهید و ظاهری زیباتر داشته باشید. این کار با دو روش تزریق فیلر یا ژل و تزریق چربی قابل انجام خواهد بود. در ادامه هرکدام را توضیح خواهیم داد:

کانتورینگ صورت با استفاده از فیلر یا ژل: فیلرها موادی می باشند که به شکل مستقیم در نواحی مخصوصی از صورت تزریق می‌شوند تا فرم صورت شما را عوض کنند، خظ ها و چروک‌ها را پر می کنند و گونه‌ها یا لب‌ها را برجسته‌تر خواهند کرد.

بعد از مشاوره و بررسی صورت شما، متخصص ناحیه صورت شما را ضدعفونی می‌کند و پس از آن با کمک یک سوزن خیلی ظریف، فیلر را در نواحی خاصی از صورت تزریق می کند. این شیوه سریع و تقریبا بدون درد می باشد و احتیاجی به زمان بهبودی طولانی مدت ندارد. پس از تزریق نیز می توتنید نتیجه کار را ببینید.

کانتورینگ صورت با استفاده از تزریق چربی: این شیوه شامل برداشتن چربی از جاهای دیگر بدن شما نظیر شکم یا ران‌ها و تزریق آن به صورت می باشد تا فرم صورت شما را تغییر دهد. کانتورینگ صورت با تزریق چربی از شیوه های دائمی به حساب می آید و نظیر ژل پس از مدتی از بین نمی‌رود. در نتیجه برای کانتورینگ صورت با تزریق چربی می بایست نزد یک متخصص با تجربه بروید.

کانتورینگ صورت با استفاده از ژل یا فیلر

کانتورینگ صورت به وسیله ژل از جمله شیوه های رایج زیبایی می باشد که بدون احتیاج به عمل جراحی، خصوصیات صورت شما را تغییر داده و شما را جذاب تر می کند.

در این روش موادی به اسم فیلر استفاده می شود که اکثر آن ها بر پایه یک نوع ماده طبیعی به اسم هیالورونیک اسید می باشند. این مواد به صورت مستقیم و با دقت بسیار به نواحی صورت تزریق می‌شوند تا حجم از دست رفته را اصلاح کنند، خط ها و چروک‌های صورت را کمتر کنند و باعث تغغیر فرم صورت شما شوند. در ادامه مراحل انجام کانتورینگ با ژل را توضیح هواهیم داد.

  • نخستین گام، مشورت با یک متخصص و ارزیابی صورتتان می باشد تا مشخص شود کدام نواحی احتیاج به تزریق دارند.
  • پیش از آغاز، ناحیه مورد نظر تمیز و ضدعفونی خواهد شد. احتمال دارد که از کرم بی‌حسی موضعی برای این کار استفاده شود تا احساس درد یا ناراحتی کمتری داشته باشید.
  • پس از آن، فیلر با کمک یک سوزن خیلی ظریف به نواحی مورد نظر تزریق خواهد شد. این کار باید دقیق انجام شود تا نتیجه مطلوبی حاصل شود.
  • پس از تزریق، احتمالا ناحیه اندکی ماساژ داده شود تا فیلر به صورت یکدست پخش شود. کل فرآیند اصولا کمتر از یک ساعت طول خواهد کشید.

پس از تزریق احتمال دارد اندکی تورم، قرمزی یا کبودی در منطقه تزریق ایجاد شود که این نشانه ها اصولا در چند روز رفع خواهند شد. نتیجه کار را مستقیم پس از تزریق می توانید ببینید ولی جهت دیدن نتیجه نهایی، باید چندین روز صبر کنید.

کانتورینگ با ژل برای آن هایی که دوست دارند بدون احتیاج به جراحی، شکل صورت خود را تغییر دهند بسیار خوب است. کانتورینگ با فیلر روشی با ریسک کمتر، بدون زمان بهبودی طولانی و با نتایج طبیعی خواهد بود. این شیوه به شما کمک می‌کند تا اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید.

کانتورینگ صورت با استفاده از تزریق چربی

در این شیوه، چربی از جاهای دیگر بدن شما نظیر شکم یا ران‌ها برداشته شده، پردازش می‌شود و پس از آن به نواحی مورد نظر در صورت تزریق خواهد شد. این کار فرم صورت شما را تغییر خواهد داد.

نخست چربی از بدن برداشته شده، پس از آن تمیز و حاضر می‌شود. سپس چربی به نواحی مشخص شده در صورت تزریق خواهد شد. فواید تزریق چربی جهت کانتورینگ صورت در ادامه لیست شده اند:

  • به کار بردن بافت خود بدن جهت کاهش ریسک واکنش‌های آلرژیک
  • نتایج طبیعی و ماندگاری طولانی مدت
  • بهبود دو ناحیه با انجام یک عمل یعنی ناحیه اهدا کننده و ناحیه تزریق شده

قیمت کانتورینگ صورت

کانتورینگ کل صورت هزینه زیادی دارد. شما هر شیوه ای را که جهت انجام کانتورینگ صورت انتخاب نمایید، مقدار فیلر مورد استفاده، کار تزریق فیلر و پزشکی که این کار را انجام می دهد در تعیین قیمت نقش بااهمیتی دارند. جهت آگاهی از قیمت‌ها می بایست تا کلینیک مورد نظر خود را بیابید و از ۀن ها بپرسید. به علاوه یک مشاوره تخصصی جهت بررسی مقدار فیلر لازم برای کانتورینگ صورت شما و مشخص کردن قیمت نیاز می باشد.

امتیاز این مقاله

ارسال دیدگاه