هر آنچه باید در مورد ابرو برداشتن خانم ها بدانید

هر آنچه باید در مورد ابرو برداشتن خانم ها بدانید

چنانچه جهت برداشتن ابروها به ارایشگاه می روید و یا خودتان این کار را انجام می دهید می بایست تا مهارت آن را داشته باشید و مواردی را نیز رعایت نمایید. ما در این مقاله از سایت هشتیا قصد داریم تا در مورد ابرو برداشتن و نکات مربوط به آن برایتان توضیح دهیم.

ابرو برداشتن

خوب است پیش از برداشتن ابرو بگذارید تا ابروهایتان به طور کامل پر شود.

ابرو یکی از فاکتورهای مهم زیبایی می باشد که همه افراد عادت دارند تا خیلی با آن ور بروند. اگر به اشتباه این کار را انجام دهید باعث بد شدن شکل ابرو خواهد شد.

نداشتن مهارت در ابرو برداشتن

اصولا شیوه ها و و راه های ابرو برداشتن توسط مجله‌های زیبایی آموزش داده می شوند. آن ها بهترین شکل ابرو را از روی چند شکل و دیاگرام نشان می‌دهند.

بعضی اوقات شیوه آموزش آن ها با مداد طراحی است بدین شکل که نخست شکل ابروی مورد علاقه شما را می کشند و سپس باقی موها را در اطراف بر می دارند. اگر خودتان اینگونه انجا دهید نتیجه ای خوبی نخواهید گرفت. از مهم ترین علت های آن این می باشد که شما به مدل ابروی خود دقت نمی کنید و اصول آن را نمی دانید.

خوب است پیش از ابرو برداشتن بگذارید تا آن ها پر شوند و شکل اصلی آن معلوم شود و بعد بر اساس انواع مدل‌های ابرو مدل مناسب خود را انتخاب نمایید و این کار را انجام دهید. چنانچه قصد دارید تا خودتان این کار را بکنید بدوم مهارت باعث خراب شدن آن خواهید شد.

دستکاری بیش از حد در ابرو

دستکاری بیش از حد در ابرو

همانگونه که شنیده اید اگر بیش از حد ابروها را بردارید دیگر در طول زمان پر نخواهند شد. دقیقا این اتفاق خواهد افتاد. برداشتن زیاد ابرو آن ها را کم پشت خواهد کرد. بعضی وقت ها با ابرو برداشتن دیگر جای آن مویی درنمیاید. با زیاد شدن سنتان این اتفاق بدتر خواهد شد. اگر از آن دسته از افرادی هستید که ابروها را با وکس برمی دارید و سپس با مداد ابرو شکل می دهید، منتظر این باشید که ابروهایتان کم پشت شود.

چنانچه گمان می‌کنید که ابروهای نازک به شما می آید باز هم بیش حد ابروهایتان را برندارید. ابرو خودتان خیلی بهتر از ابرو نازک یا خیلی پهن می باشد.

برداشتن موهای نازک بالای ابرو

بیشتر افراد همیشه موهای کرکی بالای ابرو خود را بر دارند. این کار را نکنید چرا که در طول زمان عادت می کنید و باعث خالی شدن آن قسمت از ابروهایتان می شود.

باید بدانید که کرک‌های بالای ابروها قابل دید نیستند ولی در شکل ابروها تاثیرگذار می باشند. به آن ها دست نزنید و بدانید که موهای ابرو را می بایست از بالای پلک بردارید و به پیشانی خود دست نزنید. شما می توانید تا کرک‌های ابرو را با مداد ابرو پر نمایید. دقت کنید که حتما از مداد ابرو استفاده نمایید.

طراحی کردن ابرو

جهت مرتب کردن ظاهر ابروها می بایست تا قسمت های خالی ابرو را پر نمایید.

همانگونه که همه موهای پری ندارند، همین امر برای ابروها نیز صدق می کند. بنابراین جهت شکل دادن به ابروها می بایست قسمت های خالی ابرو را پر نمایید.

همچنین شما می توانید تا با شیوه های درمانی رشد موهای ابرو باعث پر پشت شدن ابروهای خود شوید. ولی اگر این کا را هم نکنید می توانید تا با مداد قسمت های خالی آن را پر نمایید.

شانه کردن ابرو ها

چنانچه ابروهای شما بلند باشد شاید به شکل افتاده و نامنظم به نظر بیایند. باید بدانید که موهای بلند ته ابرو را نباید کوتاه نمایید. بهترین راه برای این کار مرتب کردن ابرو و برس کردن آن ها با یم برس مخصوص می باشد. شما می توانید برای این کار از يل ابرو نیز استفاده نمایید.

تیغ زدن ابروها

تیغ زدن ابروها

بسیاری از افراد با کمک تیغ‌های مختص به ابرو به آن ها فرم می دهند. ولی بهتر است این کار را انجام ندهید. بهترین راه جهت نظم دادن به ابروها و اطراف آن ها به کار بردن بند و وکس و موچین می باشد. تیغ ها جهت برداشتن موهای زائد جاهای دیگر بدن خوب می باشند ولی برای صورت خانم ها اصلا خوب نمی باشند.

به کار بردن موچین خوب

جهت ابرو برداشتن می بایست یک جفت موچین خوب و حرفه‌ای و مناسب خود تهیه نمایید. اگر موچینی که دارید موها را خوب نمی‌گیرد، موجب می شود که ابرو برداشتن کار سختی شود و یا باعث خراب شدن شکل ابروهایتان شود.

ابرو برداشتن از قسمت تاج

چنانچه برای برداشتن ابرو از تاج ابرو آغاز به این کار کنید، راه خوبی نمی باشد. جهت ابرو برداشتن می بایست تا از وسط ابرو و جایی که پر است این کار را انجام دهید. از وسط ابرو به طرف ته ابرو بروید و زمانی که پشت پلک و زیر ابرو را تمیز کردید، تاج ابرو را تمیز نمایید.

ابرو برداشتن با بند

ابرو برداشتن با بند

اگر از آن دسته از افرادی هستید که با وکس یا بند موهای اضافی ابرو را بر میدارید، کار اشتباهی می کنید. زیرا هم موجب صدمه به خودتان می شود و ممکن است پوست شما زخمی شود و آسیب ببیند. شما ممکن است با این کار به قسمت اصلی ابرو رفته و به کل ابرو خود را خراب کنید.

امتیاز این مقاله

ارسال دیدگاه