همه چیز درباره انواع رنگ های تتو برند پرمابلند

همه چیز درباره انواع رنگ های تتو برند پرمابلند

خوب است بدانید که برند پرمابلند نوعی محصول آمریکایی می باشد که همه رنگدانه های آن کاربردی بود و مورد استفاده قرار می گیرند و به وسیله آزمایشگاه تکنولوژی شیمی آلمان یا CTL تست شده و به تایید رسیده است. شرکت رنگ تتو در پرمابلند به علت گیاهی بودن و گوناگونی زیادی که دارد، به سرعت به معروفیت رسید. این را هم باید بگوییم که کمپانی سازنده رنگ تتو در پرمابلند و ورد فیمیس هر دو یکی می باشند. رنگ های این برند بعد از تتو با همان کیفیت ابتدایی تا دراز مدت باقی می مانند و از این جهت بسیار معروف می باشند.

رنگ های گوناگون تتو برند پرمابلند

شناسایی رنگ های سرد و گرم تتو پرمابلند از جمله مشکلات بزرگ آن هایی می باشد که در کارهای زیبایی می باشند و اصولا این کار برایشان سخت می باشد. علت این سختی تنوع بسیار زیاد رنگ های تتو این برند آمریکایی معروف می باشد. با ما همراه باشید تا چندین خصوصیت رنگ تتو در پرمابلند را بیان کنیم:

  • درخشندگی رنگ تتو پرمابلند
  • خیلی قوی بودن رنگ تتو پرمابلند
  • دوام زیاد رنگ تتو پرمابلند
  • سرعت زیاد رنگ تتو پرمابلند در زمان کار
  • غلظت مناسب رنگ تتو پرمابلند
  • طیف رنگی خوب رنگ تتو پرمابلند برای خط چشم
  • طیف رنگی خوب رنگ تتو پرمابلند برای میکروبلیدینگ
  • طیف رنگی خوب رنگ تتو پرمابلند برای میکروپیگمنت
  • بر پایه آب بودن رنگ تتو پرمابلند

باید بدانید که رنگ در پرمابلند طبق سلیقه، کاربرد و رنگ پوست تقسیم بندی خواهد شد و هر یک دارای نام مختص به خود می باشند که باید به آن ها توجه کنید. مثلا دو رنگ مشکی آیلاینر و دابل بلک پر استفاده ترین رنگ برای خط چشم می باشند.

رنگ تتو پرمابلند اسپرسو یاEsperesso

این ررنگ تتو به رنگ اسپرسو یا قهوه ای سوخته می باشد و در مقایسه با رنگ های دارک اس براون و بلکش براون روشن تر می باشد. این رنگ رنگ گرمی می باشد و تناژ سرخی دارد. این رنگ برای پوست های گندمی مورد استفاده قرار می گیرد ولی توصیه می کنیم در هنگام استفاده از آن کمی خنثی کننده نیز به آن بزنید.

رنگ تتو پرمایلند ایلانیر یا Eyeliner

این رنگ تتو بیشتر مختص به خط چشم می باشد. برای افرادی که خط چشم قدیمی ندارند و پوست سفیدی دارند،آیلاینر به تنهایی مناسب می باشد. برای آن هایی که دارای پوست سبزه و گندمی می باشند و خط چشم قدیمی ندارند رنگ دابل بلک بسیار خوب می باشد.

رنگ تتو پرمابلند فارست براون یا Forest

رنگ تتو برمابلند فارست، رنگی قهوه ای زیتونی متوسط می باشد و دارای تناژی متمایل به زیتونی سرد و ته رنگ خیلی ملایم زرد می باشد. این رنگ تتو مختص به  پوست های گرم یا سفید پوست و گندمی روشن می باشد.

این رنگ برای آن هایی که تتوی قدیمی و مایل به قرمز دارند خیلی مناسب می باشد. خوبی دیگر برمایلند فارست این می باشد که به دکاپاژ یا خنثی کننده احتیاج ندارد. آن هایی که دارای پوست پیگمنت قرمز و صورتی می باشند حتما می بایست تا رنگ اولیه آنها خنثی شود. ولی با وجود فارست براون احتیاجی به مخلوط کردن رنگ نمی باشد. افراد سفیدپوستی که قصد دارند جدیدا تتو و میکروپیگمنتیشن انجام دهند، از بین همه رنگ های تتو پرمابلند رنگ فارست برایشان مناسب می باشد.

همچنین طیف رنگی در رنگ تتو پرمابلند فارست براون یا Forest brown خیلی می باشد و از دو بخش قهوه ای با توناژ زیتونی، یک بخش قهوه ای عسلی و یک بخش رنگ خاکی کمرنگ ایجاد شده است.

این رنگ ها برای گونه های مختلف تکنیک میکروبلیدینگ یا فیبروز خصوصا میکروبلیدینگ پوست های سفید و روی تتو های قدیمی متمایا به قرمز خیلی کاربردی بوده و دوام زیادی دارند.

رنگ تتو پرمابلند روکسی یا Roxi

رنگ تتو پرمابلند روکسی براون یکی از کاربردی ترین و محبوب ترین رنگ های برند پرمابلند می باشد. این رنگ تتو قهوه ای متوسط و گرم می باشد. باید بدانید که این رنگ مختص به میگروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ ابرو می باشد. از خصوصیات بسیار خوب این محصول استفاده هم برای میکروپیگمنتیشن و هم میکروبلیدینگ ابرو است که در هر دو دوام زیادی دارد. این رنگ تتو رقیب رنگ سوپربراون فیبرووز می باشد ولی باید بدانید که از لحاظ حجم و تنوع رنگ و دوام بسیار مرغوب تر و بهتر می باشد.

رنگ تتو پرمابلند دابل بلک

خوب است بدانید که رنگ پرمابلند دابل بلک، رنگ مشکی بسیار تیره است و مختص ب تتو خط چشم یا کانتورینگ چشم می باشد. این رنگ تتو برای تتو های خط چشمی مخملی مورد استفاده قرار می گیرد. دوام زیاد این محصول در مقایسه با محصولات نظیر خود بیشتر می باشد و در طول زمان متمایل به سبز نخواهد شد. این رنگ تتو بسیار معروف و محبوب شده و امتیاز بالایی نسبت به رقبای خود کسب کرده است.

علت متفاوت بودن رنگ تتو پرمابلند آیلاینر و دابل بلک بر پایه کربن بودن آن می باشد که رنگ دابل بلک دارای درصد کربن بالاتری می باشد و مشکی تر به نظر می رسد. باید بدانید که پوست های سبزه به دلیل داشتن پیگمنت آبی دارد، برایشان تداخل پیگمنتی وجود ندارد. از سوی دیگر به دلیل مشکی مخملی بودن دابل بلک، بر روی پوست های تیره جذاب تر خواهد شد. در نتیجه چنانچه مشتری دارای تتوی قدیمی نمی باشد و پوستی تیره دارد، رنگ تتو دابل بلک مناسب بوده و احتیاجی به ترکیب رنگ نمی باشد.

آرایشگران باد توجه کنند که برای تتو های قدیمی رنگ دابل بلک را با رنگ قرمز مخلوط نکنند زرا به دلیل توناز آبی پوست، پوست آن ها به رنگ بنفش وسورمه ای در می آید. اگر در این حرفه می باشید می بایست جهت کاشت رنگ تتوی مشکی برای خط چشم، به میزان یک قطره سولوشن شیدر تتو لی پیگمنت به آن بیفزایید تا نتیجه بهتر شود.

رنگ تتو پرمابلند پشن رد یا Rassion Res

نخستین و بهترین رنگ تتو پرمابلند پشن رد مختص به تتو و میکروپیگمنتیشن لب می باشد. دوام زیاد رنگ تتو پرمابلند در رنگ های تتو ابرو و چشم موجب می شود به رنگ لب نیز سرایت نماید. پشن رد دارای رنگی قرمز روشن و سرد می باشد که هم تنها و هم در کنار رنگ های دیگر به کار می رود. از کاربردهای دیگر این رنگ برای تتوهای آبرنگی بدن می باشد ولی به علت هزینه خیلی زیاد اصولا از محصولات دیگری نظیر ورد فیمس استفاده می شود.

رنگ تتو پرمابلند پشن رد از رنگ های جدید پر مابلند به شمار می رود. رنگ تتو پشن رد در مقایسه با رنگ پرمابلند رویال رد و رنگ پرمابلند لیدی باگ رنگ روشن تری دارد و معروف تر می باشد.

خوب است بدانید که برترین رنگ تتو لب در برندهای پرمابلند، ورد فیمس و اینتنز اصل مشاهده می شوند. رنگ تتو در پرمابلند در مقایسه با ورد فیمس پیگمنتی قدرتمند تر و دوام بیشتری دارد. ولی باید بدانید که در مقایسه با محصولات دیگر از برندهای دیگر گران تر می باشد.

رنگ تتو پرمابلند تیناز گلد یا Tina’s Gold

باید بدانید که رنگ تیناز گلد قهوه ای متوسطی می باشد که تنایل به زرد و زیتونی دارد. این رنگ در تکنیک تتو و میکروپیگمنتیشن همچون مودیفایر به کار می رود. در صورتی که رنگ تتو گرمی دارید و می خواهید تا تناژ آن سردتر شود و یا می خواهید رنگ انتخابی ته تناژ بنفش داشته باشد، می بایست تا چند قطره تیناژ گلد پرمابلند به آن بیفزایید.

رنگ تتو پرمابلند برانت یا Brant

رنگ تتو برانت پرمابلند رنگی قهوه ای روشن و گرم می باشد و دارای توناژ عسلی و زیتونی می باشد. برای میکروپیگمنتیشن اشخاص با پوست سرد، خیلی کاربردی و قشنگ می باشد. در صورتی که می خواهید سرعت کاشت رنگ برمابلند برانت بیشتر شود می بایست تا یک یا دو قطره رنگ پایه روغن به آن بزنید. ولی توجه کنید که جهت مخلوط کردن درست رنگ ها حتما مخلوط کن رنگ به کار ببرید.

رنگ تتو پرمابلند آمبر یا amber

باید بدانید که رنگ تتو آمبر دارای رنگ قهوه ای عسلی روشن و گرم می باشد. جهت انجام میکروپیگمنتیشن ابرو بسیار پرکاربرد می باشد. به علاوه جهت روشن تر کردن مخلوط رنگ های تیره و زیاد کردن دوام و کاشت رنگ خیلی مهم می باشد.

رنگ تتو پرمابلند آمبر دارای دو بخش مدیوم براون، یک بخش لایت براون و یک بخش براون خیلی روشن می باشد.

یکی دیگر از موارد استفاده از رنگ تتو برمابلند آمبر، جهت انجام تکنیک میکروبلیدینگ یا فیبروز می باشد. فقط اندکی از آن را درون تشتک خالی نمایید و به اندازه بیست دقیقه منتظر بمانید. با این کار رنگ دارای قوام بیشتری خواهد شد و هیچ گونه چخش رنگی در زمان کار نخواهید داشت.

اگر از رنگ میکروبلیدینگ مدیوم چیک برتی فیبروز استفادهه کردید، سعی کنید تا به مقدار دو یا سه قطره رنگ آمبر جهت دوام و سرعت کاشت رنگ کار به آن اضافه کنید تا کار بهتری تحویل بدهید.

رنگ تتو پرمابلند فودج یا fudeg

رنگ تتو پرمابلند فودج دارای رنگ قهوه ای زیتونی تیره و سرد می باشد. این رنگ مختص به میکروپیگمنتیشن و خصوصا میکروبلیدینگ برای پوست های گرم یعنی سفید و گندمی روشن می باشد.

دوام این محصول هنگامی زیادتر می شود که به مقدار دو قطره رنگ دارک براون چیک به آن اضافه شود تا کاشت رنگ نیز سریع تر شود.

رنگ تتو پرمابلند روتس یا Roots

باید بدانید که رنگ تتو پرمابلند روتس دارای یک رنگ زیتونی و سرد می باشد. این رنگ بسیار شبیه به رنگ سیسلان اولیو ورد فیمس می باشد و به عنوان یک رنگ مدیفایر و یا خنثی کننده عمل می کند. رنگ روتس مختص به خنثی کردن پیگمنت قرمز در پوست های گرم یا سفید و گندمی روشن و به علاوه پیگمنت قرمز و صورتی می باشد. خوب است بدانید که این رنگ دارای مواد ضد آلرژی می باشد. همچنین این رنگ دارای تناژ زیتونی بسیاری می باشد و تنهایی کاربردی در میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن ندارد. رنگ روتس یکی از پرفروش ترین رنگ ها با توناژ قهوه ای زیتونی متوسط می باشد که جهت انجام میکروپیگمنتیشن و قاب و سایه و همچنین میکروبلیدینگ ابرو به کار می رود.

رنگ تتو پرمابلند مالارد یا mallard

گوناگونی رنگ در پرمابلند خیلی زیاد می باشد. رنگ تتو پرمابلند مالارد دارای رنگی قهوه ای زیتونی ای سرد و متوسط می باشد. این رنگ مختص به انجام کار میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن در پوست های گرم یعنی سفید و گندمی روشن می باشد و بسیار مورد علاقه افراد سفید پوست می باشد.

رنگ تتو پرمابلند برنزر یا bronzer

رنگ تتو پرمابلند برنزر مختص به افراد با پوست برنزه می باشد. این رنگ دارای تناژ زیتونی بوده و برای آن هایی که دارای پوست های سبزه می باشد و قصد زدن تتوهای تیره دارند بسیار خوب می باشد.

همچنین رنگ تتو پرمابلند چاکلت کیس نوعی رنگ فانتزی می باشد که تناژ  قهوه ای و گرم دارد و برای افراد با پوست روشن و گرم خوب می باشد. اگر به میزان دو قطره رنگ براون چیک بیفزایدد کاشت رنگ و دوام بسیار بهتر خواهد شد.

رنگ تتو پرمابلند فارست براون

خوب است بدانید که رنگ تتو فارست براون دارای رنگ قهوه‌ای زیتونی متوسط و با تنالیته زیتونی سرد و ته تناژ خیلی ملایم زرد می باشد. رنگ تتو فارست براون دارای دو بخش قهوه‌ای با تناژ زیتونی، یک بش قهوه‌ای عسلی و یک بخش رنگ خاکی کمرنگ می باشد. جهت انجام میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن پوست‌های گرم مورد استفاده قرار می گیرد. این رنگ مختص به افراد با پوست گندمی و کرمی رنگ می باشد. این رنگ زیتونی خوبی های دارد که در ادامه توضیح خواهیم داد.

افرادی که دارای تتو قدیمی کمرنگ و قرمز می باشند با کمک این رنگ، احتیاجی به دکاپاژ یا اضافه کردن خنثی‌کننده اولیو ندارد.

همچنین برای پوست های سفید که قصد دارند تتو و میکروپیگمنتیشن انجام دهند رنگ فارست، بسیار مناسب می باشد. پوست این افراد دارای پیگمنت قرمز می باشد که باید با رنگ اولیو خنثی شود. این رنگ احتیاجی به ترکیب رنگ دیگری ندارد.

رنگ تتو پرمابلند دارک براون

خوب است بدانید که رنگ تتو دارکست بروان از جمله بهترین رنگ ها در پرمابلند می باشد. این رنگ قهوه‌ای تیره یا قهوه‌ای سوخته بوده و رنگی سرد و خنثی دارد. بانوان ایرانی دوست ندارند که این رنگ را جهت انجام میکروپیگمنتیشن و قاب و سایه ابرو به کار ببرند. ولی موارد استفاده این رنگ ترکیب کردن با رنگ‌های روشن و تهیه رنگ‌های تناژ متوسط برای قاب و سایه می باشد.

از جمله دیگر موارد استفاده از این رنگ ترکیب کردن با رنگ‌های روشن و تهیه رنگ‌های تناژ متوسط برای قاب و سایه می باشد.

باید بدانید که ان رنگ یک رنگ طبیعی برای ابرو به شمار می رود. جهت انجام میکرواسکالپ سر جاهایی که فرد دارای موهای تیره‌ای می باشد، قادر می باشید تا مخلوط رنگ های دارکست بروان و اسپرسو استفاده نمایید.

کلام آخر

همانگونه که بیان کردیم برند پرمابلند در حرفه میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ بسیار معروف می باشد. این برند گوناگونی رنگ و دوام بسیاری دارد و از این جهت بسیار مورد علاقه خیلی ها می باشد. در این مقاله تنها رنگ های پرکاربرد و معروف این برند را معرفی کردیم ولی باید بدانید که پرمالند بسیار رنگ های بیشتری دارد. ازینکه تا انتهای مقاله با ما همراه بودید سپاسگزاریم.

امتیاز این مقاله

ارسال دیدگاه