همه چیز درباره کابین دوش شیشه ای حمام و خوبی ها و بدی های آن

همه چیز درباره کابین دوش شیشه ای حمام و خوبی ها و بدی های آن

باید بدانید که استفاده از کابین دوش حمام در منزل شما، راهی جهت زیبا تر کردن فضای خانه شما می باشد. همانگونه که می دانید این کابین‌ها دارای شیشه‌های قوی و با استحکام زیاد می باشند و به علاوه دارای قطعاتی نیز می باشند که نه تنها باعث ایجاد یک فضای خوب و منعطف جهت دوش گرفتن می شود، بلکه نمایی قشنگ و جدیدی را نیز در حمام ایجاد می کند.

اگر قصد دارید تا یک حمام مدرن و زیبا و شکیل به فضای منزل خود اضافه نمایید، پیشنهاد ما به شما استفاده از کابین دوش حمام می باشد.

این کابین‌ها دارای شیشه‌های قوی و با استحکام زیاد می باشند و به علاوه دارای قطعاتی نیز می باشند که نه تنها باعث ایجاد یک فضای خوب و منعطف جهت دوش گرفتن می شود، بلکه نمایی قشنگ و جدیدی را نیز در حمام ایجاد می کند.

مزایای به کار بردن کابین دوش شیشه‌ای حمام

آسان شدن تمیز کاری و نگهداری: خوب است بدانید که شیشه‌های به کار برده شده در کابین حمام شیشه‌ای آبگریز و ضدرسوب می باشد که مانع از شکل گیری رسوبات و لکه‌های آب خواهد شد و به آسانی جهت تمیز کردن آن ها می توان از یک پاک‌کننده خوب و دستمال مرطوب کمک گرفت.

استحکام و ماندگاری: به علت جنس قوی شیشه‌ها و چارچوب مستحکم، این حمام استقامت زیادی در مقابل ضربه و فشار دارد.

مدل سازی زیبا و مدرن و لاکچری: شیشه‌های به کار برده شده در این کابین‌ها مدل های گوناگونی دارند که نه تنها باعث ایجاد فضای بزرگ‌تر و وضوح خواهد شد، بلکه باعث ایجاد نمایی لاکچری و زیبا به حمام شما می شود. اصولا در این کابین‌های حمام شیشه‌های مات یا دودی جهت حفظ حریم خصوصی به کار برده می شوند.

ایده آل برای کلیه حمام‌ها: این کابین‌های حمام دارای گونه های متفاوت با اندازه ها و مدل های گوناگون می باشند. این گوناگونی در اندازه، تا کابینی انتخاب کنید که با فضای حمام شما متناسب باشد. در نتیجه، اگر فضای حمام شما بزرگ و یا کوچک باشد، کابین دوش شیشه‌ای متناسب با اندازه دلخواه برایتان وجود دارد.

با تمام موارد ذکر شده می توان به این نتیجه رسید که این کابین های شیشه ای حمان بسیار برای ایجاد محیطی لاکچری و مدرن در منزل شما مناسب می باشند.

بدی های به کار بردن کابین دوش شیشه‌ای حمام

این کابین ها در کنار خوبی های خود، بدی هایی نیز دارند که در ادامه بیان خواهید کرد:

نبود و فقدان حریم خصوصی: این کابین های شیشه ای حمام شاید در بعضی جاها حریم خصوصی لازم برای افراد را ایجاد نکنند. اصولا این موضاتفاقوع به خاطر به کار بردن شیشه‌های شفاف یا نیمه شفاف در ساخت این کابین ها به وجود می آید. این گونه شیشه‌ها در مکان هایی که رفت و آمد زیاد است حریم خصوصی را رعایت نمی کند.

امکان صدمه به شیشه: شیشه‌های به کار برده شده در این حمام ها، صرف نظر از زیباییشان، قطعات تقریبا بزرگی می باشند و در مقابل ضربه یا فشارهای قوی، ممکن است صدمه ببینند. اگر این شیشه ها به هر دلیلی بشکنند، خیلی خطرناک بوده و موجب صدمه به افراد داخل حمام خواهد شد.

پرخرج بودن نصب و بازسازی: باید بدانید که نصب و بازسازی شیشه‌های کابین حمام به خاطر به کار بردن شیشه های مرغوب و تجهیزات ویژه نصب و فنی حرفه ای هزینه زیادی دارد.

هر شخصی بسته به شرایطی که دارد می تواند از این کابین ها استفاده کند. چنانچه با موارد و نکات بیان شده مشکلی ندارید این کابین دوش شیشه‌ای حمام را تهیه کرده و از آن لذت ببرید.

امتیاز این مقاله

ارسال دیدگاه