همه چیز درباره سرم اوردینری

همه چیز درباره سرم اوردینری

خوب است بدانید که بیشتر محصولات محافظت از پوست اوردینری به شکل سرم فرموله شده می باشند. چون که این سرم ها فواید بسیاری در مقایسه با کرم ها دارند و می توانند به صورت عمقی به پوست وارد شوند قادر می باشند تا گونه های متفاوتی از پوست ها را احیا کنند.

باید بدانید که محافظت از پوست و مو هنگامی خوب است که شخص از محصولات اصلی و برندهای معروفی نظیر اوردینری اوردینری استفاده نماید. این برند از جمله معروف ترین برندهای فعال در حیطه محصولات محافظت از پوست و مو می باشد. هم اکنون گونه های مختلف کرم، ماسک صورت، لایه بردار، سرم صورت، شامپو بدن و سرم های معمولی در بازار وجود دارند. گوناگونی محصولات Ordinary خیلی می باشد و هر کس باید بر حسب نیاز خود محصولی را خریداری نماید. این برند مدافع حقوق حیوانات می باشد زیرا از آزمایش های حیوانی جهت تست کیفیت محصولات خود استفاده نمی کند.

معرفی انواع سرم اوردینری

بیشتر محصولات محافظت از پوست اوردینری به شکل سرم می باشند. چون که سرم ها فواید بسیاری در مقایسه با کرم ها دارند و می توانند به صورت عمیق به پوست نفوذ کنند قادر می باشند تا گونه های مختلف پوستی را احیا کنند. این برند با اعتبار سرم های گوناگونی می سازد که جهت درمان یک یا چند مشکل پوستی نظیر لک، تیرگی، چین و چروک، صاف شدن پوست و … به کار می روند. در ادامه آن ها را معرفی خواهیم کرد و شیوه استفاده از آن ها را نیز بیان می کنیم.

  • سرم اوردینری ضد جوش و منافذ باز با ده درصد نیاسینامید و یک درصد زینک

سرم نیاسینامید از جمله معروف ترین محصولات این برند در کشور ما به شمار می رود. این سرم باعث می شود تا ترشح چربی طبیعی سطح پوست یا سبوم بهتر شود. به علاوه از التهاب، کم شدن باکتری‌های سطح پوست و به علاوه کم شدن منافذ باز پوستی و خطوط ریز جلوگیری می کند. پی اچ این سرم میان 5.5 تا 6.5 می باشد و بنابراین برای همه پوست ها خوب است.

  • سرم اوردینری آبرسان قوی دارای دو درصد اسید هیالورونیک و ویتامین B5

در صورتی که می خواهید تا پوست خود را رطوبت رسانی قوی کنید و رطوبت پوست خود را حفظ کنید می بایست تا از هیالورونیک اسید و B5 اوردینری استفاده نمایید. این برند جهت آبرسانی عمیق پوست سه مدل هیالورونیک اسید در سایزهای مولکولی گوناگون به کار برده است.

  • سرم اوردینری دور چشم دارای پنج درصد کافئین

سرم کافئین اوردینری یک محصول بسیار خوب جهت کم کردن و از بین بردن سریع تیرگی و پف دور چشم است که با زیاد شدن گردش خون میان بافتی، تیرگی پوست را درمان خواهد کرد و موجب بازسازی بافت خواهد شد. هیالورونیک اسید در این سرم باعث آبرسانی پوست خواهد شد و خط های اولیه دور چشم را برطرف خواهد کرد.

  • تیرگی و پف دور چشم را برطرف خواهد کرد.
  • پوست را با هیالورونیک اسید آبرسانی خواهد کرد.
  • التهابات پوستی را با پلی فنول موجود در برگ چای سبز درمان خواهد کرد.
  • چروک های سطحی به وجود آمده از کم آبی را برطرف خواهد کرد.
  • سلول های پوستی را بازسازی خواهد کرد.
  • بیشترین مقدار ترکیبات آنتی اکسیدانی را دارد.
  • از پوست دور چشم در برابر آفتاب مراقبت می کند.
5/5 - (1 امتیاز)

ارسال دیدگاه