معرفی موادغذایی مهم برای مردان

معرفی موادغذایی مهم برای مردان

خوب است بدانید که در میان مواد غذایی، غذاهای پرخاصیتی یافت می شوند که قادرند با اختلالات بیماری قلبی و دیگر بیماری های متداول در میان مردان مقابله کنند و برای بدن آن ها مفید باشند.

باید بدانید که آقایان نسبت به خانم ها بیشتر در معرض ابتلا به بیماری‌های قلبی و ریوی، سرطان پروستات و سکته مغزی می باشند و همین بیماری ها دلایل اساسی مرگ و میر در بین مردان می باشد. مواد غذایی معرفی شده در این مقاله برای آقایان بسیار خوب می باشند. این غذاها دارای مواد مغذی بسیار خوبی می باشند و می توانند از ابتلا به بیماری‌های متداول در مردان نظیر بعضی از سرطان‌های مردانه جلوگیری کنند.

کلم بروکلی از مواد غذایی مفید برای مردان

کلم بروکلی سبز غنی از مواد مغذی مهم نظیر ویتامین‌های C، K و A و فیبر می باشد و مقدار زیاد سولفورافان در کلم بروکلی، موجب مقابله با سرطان خواهد شد و استفاده آن در آقایان خیلی ضروری می باشد.

گوجه فرنگی از مواد غذایی مفید برای مردان

لیکوپن از جمله آنتی اکسیدان‎های موجود در گوجه فرنگی بوده و موجب پیشگیری از سرطان پروستات و بیماری‌های قلبی عروقی در آقایان خواهد شد.

ماست از مواد غذایی مفید برای مردان

طبق پژوهش مجله تغذیه بریتانیا مشخص شده مردانی که همیشه محصولات لبنی تخمیرشده نظیر ماست و پنیر می خورند کم تر به بیماری عروق کرونر مبتلا می شوند.

آجیل از مواد غذایی مفید برای مردان

خوردن آجیل موجب سلامت قلب و کم شدن عوارض زیاد شدن سن در آقایان خواهد شد. آجیل‌ها سرشار از پروتئین، فیبر و چربی‌های مهم می باشند که همین خصوصیت باعث شده تا یک وعده بسیار مغذی باشند.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال دیدگاه