کاهش وزن توسط عرق کاسنی

کاهش وزن توسط عرق کاسنی

در صورتی که دور شکم و پهلوی شما دارای چربی و اضافه وزن می باشد و قصد دارید تا در کنار ورزش و برنامه غذایی شیوه های دیگری جهت کاهش وزن بیابید با این مقاله از سایت هشتیا همراه ما باشید.

باید بدانید که فعالیت های فیزیکی ورزشی و داشتن یک برنامه غذایی سالم شیوه ای اثرگذار و عالی جهت کاهش چربی شکم می باشد. شیوه های خاص دیگری هم هستند که قادر می باشید در خانه آن ها را جهت کم کردن چربی شکم و پهلو انجام دهید.

چربی شکم و پهلو موجب چاق تر شدن و اضافه وزن شما خواهد شد. چاقی ریسک ابتلا به بیماری‌های دیگر نظیر دیابت، بیماری های قلبی، سکته، فشار خون زیاد، بیماری کیسه صفرا، سکته مغزی، آرتروز، بیماری کلیوی، بیماری کبد چرب، سرطان و مشکلات دوره بارداری را بیشتر خواهد کرد.

رفع چربی شکم و پهلو با عرق کاسنی

عرق کاسنی طبع خنک و فیبر بسیاری دارد و فیبر موجود در عرق کاسنی، تخلیه معده را آهسته تر خواهد کرد. بنابراین عرق کاسنی اشتها را کم تر خواهد کرد. به علاوه عرق کاسنی باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شده و بخش بسیاری از سیستم ایمنی بدن به کارکرد روده وابسته می باشد که با استفاده از عرق کاسنی اثرگذار خواهد بود.

چگونگی استفاده از عرق کاسنی جهت کاهش وزن

برترین زمان جهت استفاده از عرق گیاهی کاسنی جهت لاغری شکم و پهلو در زمان صبح و پیش از صرف صبحانه می باشد. در صورتی که شما به طور همیشگی نیم ساعت پیش از صبحانه یک فنجان عرق کاسنی بخورید، حتما در مدت یک ماه تا ۴۵ روز حس می کنید که چربی شکمتان کمتر شده است.

عوارض مصرف زیاد عرق کاسنی

خوردن زیاد عرق کاسنی احتمالا به بعضی از اعضای بدن صدمه بزند. به علاوه کسانی که دارای شاخص توده ی بدنی زیاد می باشند، احتمالا به علت خوردن عرق کاسنی و دیگر گیاهان دارویی تاثیری بابت لاغری مشاهده نخواهند کرد.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال دیدگاه