در خرید انواع ردیاب آهنربایی و خودرویی چه مواردی را باید در نظر بگیریم؟

در خرید انواع ردیاب آهنربایی و خودرویی چه مواردی را باید در نظر بگیریم؟

در خرید انواع ردیاب آهنربایی و خودرویی چه مواردی را باید در نظر بگیریم؟

ردیاب خودرو آهنربایی یا جی پی اس مگنتی از جمله محصولات پرطرفداری است که به علت ویژگی‌های منحصر به فرد و امکانات فراوان، به عنوان یکی از بهترین راه کارها برای افزایش امنیت خودرو در بازار شناخته می‌شود. ردیاب خودرو آهنربایی به دلیل باتری قدرتمند و دوام بالا در شرایط سخت در صنابع نظامی، خودروهای شخصی، سازمانی و کاربرد دارد و از آن به عنوان ردیاب بدون نیاز به نصب نیز استفاده می‌شود. شما می‌توانید این محصول را از وب سایت فروشنده ردیاب پیشرفته و حرفه‌ای و قوی ردیاب من تهیه کنید. اگر قصد خرید ردیاب آهنربایی را دارید در ادامه همراه ما باشید تا به نقد و بررسی این محضول جذاب و بررسی امکانات آن بپردازیم.

بهترین جی پی اس آهنربایی موجود بازار

ردیاب مغناطیسی به صورت کلی بهترین و کامل‌ترین نوع از ردیاب‌ها از لحاظ نصب است که در بازار داخلی وجود دارد. این جی پی اس آهنربایی با داشتن باتری بسیار قوی و باکیفیت توانایی عملکرد تا 30 یا 40 روز شارژ تنها با یک‌بار شارژ شدن را دارد. ردیاب آهنربایی همچنین مدل‌های کوچک دارد که از بین 2 تا 3 روز شارژ نگه می دارند تا 20 روز که بسیار کوچک هستند تفریبا اندازه یک قوطی کبریت که از دید سارق بسیار پنهان هستند. آهنربای این دستگاه‌ها بسیار قوی و محکم است و توسط یک دست به راحتی جدا نمی‌شوند و نیروی زیادی برای این کار باید صرف شود، این دستگاه به وسیله دست انداز و چاله های موجود در جاده نیز جدا نمی شوند. این ویژگی های جذاب ردیاب آهن ربایی را به یک گزینه مناسب برای بسیاری از افراد تبدیل می کند. علاوه بر این، با خرید ردیاب آهنربایی می‌توانید از آن به عنوان جی پی اس برای تعقیب نیز استفاده کنید و مراقب اعضای خانواده خود باشید. یاطری ردیاب آهنربایی، در صنایع نظامی کاربرد دارد و متأسفانه به دلیل تحریم‌ها به‌سختی و به تعداد کم به دست تیم تحقیق و توسعه ما می‌رسد.

بهترین ردیاب آهنربایی دارای چه ویژگیهایی می باشد؟

طراحی و تولید ردیاب آهنربایی، تحولی جدید در ساخت ردیاب خودرو ایجاد کرده است. زیرا شما برای نصب آن دیگر نیازی به سیم کشی ندارید و تنها با چسباندن آن در زیر ماشین به آسانی می توانید آن را ردیابی کنید. طول شارژ هر ردیاب آهنربایی بسته به نوع ساخت آن متفاوت است. در زمان خرید ردیاب آهنربایی مواردی همچون میزان نگهداری شارژ، مدل دستگاه، ابعاد و اپلیکیشن ردیابی آنها را مورد بررسی قرار دهید.

تفاوت ردیاب آهنربایی با ردیاب نصبی

ردیاب آهنربایی نصب ندارند و بیسیم هستند، این مدل ردیاب‌ها دارای باتری داخلی از 1500 میلی آمپر به بالا هستند برخی دارای باتری داخلی 10000 میلی آمپر هستند و می توانند شارژ بسیار بالایی نگه دارند. ردیاب من یکی از شرکت هایی است که این امکانات را در اختیار کاربران قرار می دهد.

ردیاب سیمی، از مدل ردیاب هایی است که نیاز به نصب دارد و باید با استفاده از دسته سیم به برق خودرو متصل شود و اطلاعات کاربردی را از خاموش و روشن شدن خودرو در اختیار کاربران قرار می دهد.

امتیاز این مقاله

ارسال دیدگاه