راحت تر شدن زندگی با هوش مصنوعی

راحت تر شدن زندگی با هوش مصنوعی

شما برای استفاده از دنیای شگفت انگیز هوش مصنوعی احتیاجی به خانه ای مملو از ربات نخواهید داشت. فواید پیشرفت های جدید هوش مصنوعی بسیار زیاد می باشند. این تکنولوژی با خود فرصت‌های جدیدی را به جهان ما خواهد آورد. باید بدانید که تغییر شگرفی در راه است. ابزارهای هوش مصنوعی قادر می باشند تا کارهای کوچک روزانه را بریتان انجام دهند، ولی در طولانی مدت زمان بسیاری را به زندگی شما می افزاید؛ چراکه وقت کمتری را برای مدیریت این کارها اختصاص خواهید داد و مدت بیشتری را برای انجام کارهایی که از آن ها لذت می‌برید یا برای کسب و کارتان مفید می باشد، صرف خواهید کرد.

برنامه های دارای هوش مصنوعی

چنانچه قصد دارید از دنیای هوش مصنوعی استفاده کنید ما در ادامه بهترین برنامه‌ها را در این زمینه به شما معرفی خواهیم کرد.

ChatGPT: شما می توانید از نسخه وب چت جی‌پی‌تی استفاده کرده و یا در گوشی‌های آیفون و اندروید خود برنامه آن را نصب نمایید. نخست اکانت جدید بسازید. نسخه رایگان برای بیشتر افراد کار خواهد کرد. همچنین شما قادر می باشید تا 20 دلار در هر ماه برای ابزارهای اضافی پرداخت نمایید. به علاوه چنانچه حساب گوگل دارید، قادر می باشید تا به شکل رایگان از آن در وب استفاده نمایید.

Microsoft Copilot:  جهت استفاده از این برنامه در کروم و اج، احتیاج به یک اکانت فعال مایکروسافت دارید. چنانچه قصد دارید تا از کلیه امکانات هوش مصنوعی Copilot استفاده نمایید، می بایست نسخه پولی با هزینه بیست دلار در ماه را نصب کنید.

بینگ چت: شما قادر می باشید تا از خیلی از امکانات گوناگون در یک مکان، نظیر ساخت تصویر با هوش مصنوعی و پاسخ‌های مبتنی بر وب استفاده نمایید، بدون اینکه خرجی برای شما داشته باشد.

این قابلیت های رایگان می باشد که بینگ چت را از دیگر برنامه برتر می کند. برای نمونه چنانچه درباره هر چیزی سؤال دارید، در عوض گوگل از چت بینگ بپرسید. مزیت این برنامه این است که شما دیگر صدها نتیجه را مشاهده نخواهید کرد، بلکه تنها یک پاسخ ساده می گیرید که سوال شما را جواب خواهد داد.

موارد استفاده از هوش مصنوعی

هوش مصنوعی قادر می باشد فکر کند، تصمیم بگیرد، مشاوره دهد و اطلاعات را تجزیه و تحلیل نماید. در اینجا بعضی از مهم ترین موارد استفاده از هوش مصنوعی را به شما بیان خواهیم کرد.

تولید محتوا: چنانچه در طراحی وب سایت با مسئله ای روبرو شده اید،  هوش مصنوعی قادر است تا یک کپی از وب‌سایت، توضیحات کلی محصول، پست‌های شبکه های اجتماعی در هر موضوعی ایجاد کند و حتی قادر است تا پست‌های وبلاگ شما را به پست‌های شبکه های اجتماعی با سایز کوچک تبدیل کند.

ویراستاری متن: در حال حاضر، خیلی از ویرایشگرهای متن برای نوشتن بهتر وابسته به هوش مصنوعی می باشند. برای نمونه هوش مصنوعی جهت تشخیص خطاهای زبانی و پیشنهاد اصلاحات با تصحیح اتوماتیک به کار برده می شوند، این در حالی است که بعضی از ابزارهای نوشتاری هم امکان تشخیص حرفه‌ای بودن متنی را که قصد دارید هوش مصنوعی ایجاد کند، ارائه می‌دهند.

خدمات مشتری: هوش مصنوعی ابزاری مهم جهت ارائه خدمات به مشتری می باشد و به موسسات و شرکت ها کمک می‌کند تا مطمئن شوند حمایت لازم را دریافت می‌کنند.

زمان‌بندی: هنگامی که فعالیت های بسیاری برای انجام دادن وجود دارند، مدیریت تمامی آن‌ها خیلی سخت می باشد. شما قادر می باشید تا از هوش مصنوعی همچون یک دستیار رایگان استفاده نمایید تا فعالیت های شما راحت تر شود.

برای نمونه به هوش مصنوعی برخی از فعالیت های خود را در طول هفته بدهید. خواهید دید که در چند ثانیه همه فعالیت ها را برنامه‌ریزی کرده و بهترین زمان‌بندی را جهت انجام تمامی این کارها به شما خواهد داد.

بهبود زمان و ویژگی اطمینان: در کسب و کارهایی که به خدمات وب یا تجارت الکترونیک وابسته می باشند، حفظ پایداری و ویژگی اطمینان یک وب سایت در درجه اول مهم ترین مورد می باشد.

هوش مصنوعی به موسسات و شرکت ها کمک می‌کند تا با اسکن همیشگی سیستم‌ها، شبکه‌ها و فرآیندها برای ناکارآمدی‌ها و مشکلات احتمالی، و تشخیص هر گونه ریسک احتمالی حاضر باشند.

همچنین برای شرکت‌هایی که خدمات دیجیتال شبانه‌روزی دارند، به کار بردن هوش مصنوعی باعث تشخیص اختلالات پیش از وقوع آن‌ها خواهد شد، همچنین می تواند احتمال زمان خرابی، هک و خطای انسانی را هم کم کند.

شخصی‌سازی محتوا: هنگامی که به اکانت رسانه اجتماعی یا سرویس پخش خود وارد می شوید، محتوایی که می بینید بر اساس سلیقه شخصی و عادات مرورگر شما می باشند تا تبلیغات هدفمند هم برای شما به نمایش گذاشته شوند.

 

5/5 - (2 امتیاز)

ارسال دیدگاه