دیرکرد در عرضه هوش مصنوعی توسط شرکت گوگل

دیرکرد در عرضه هوش مصنوعی توسط شرکت گوگل

باید بدانید که عرضه جدید ترین مدل هوش مصنوعی توسط شرکت گوگل به تعویق افتاده است. نسل جدید هوش مصنوعی و مولتی مدل، جیمینی می باشد که توانایی پردازش گونه های متفاوت داده را دارد و دارای ظرفیت درک و ایجاد متن، عکس و گونه های دیگر محتوا نظیر وب سایت‌ها طبق یک طرح یا توصیف نوشته شده می باشد.

گزارش ها از دو منبع آگاه حاکی از آن است که وب سایت اینفورمیشن رخدادهای رونمایی اعلام نشده پیشین که نخست برای هفته آینده در نیویورک، واشنگتن و کالیفرنیا برنامه‌ریزی شده بودند را بار دیگر بدون هیچ دلیلی برای اول سال میلادی۲۰۲۴ برنامه ریزی کرده اند؛ چرا که این نگرانی وجود داشت که هوش مصنوعی نتواند به پرسش ها به زبان های دیگر به جز انگلیسی، پاسخ دهد.

خوب است بدانید که جمینی برای استفاده همگانی عرضه نشده ولی خبرها حاکی از آن است که از چت‌جی‌پی‌تی توسعه یافته توسط شرکت OenAI بهتر می باشد چراکه دارای توانایی رایانشی برتری نسبت به رقیب خود می باشد.

همانطور که بیزنس اینسایدر گزارش کرده است، شرکت گوگل مدل هوش مصنوعی مولد گوگل بارد را معرفی کرده ولی ابزار چت‌جی‌پی‌تی کاربران بیشتری دارد. ولی کارشناسان بیان کرده اند که با عرضه مدل هوش مصنوعی جمینی، این وضع عوض می‌شود.

امتیاز این مقاله

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها
  1. امیر :
    7 ماه پیش

    گوگل نمیتونه به پای چت جی پی تی برسه !

  2. 7 ماه پیش

    گوگل به پای چت جی پی تی نمیرسه !

  3. 7 ماه پیش

    سلا حالا که گوگل رسما به هوش مصنوعی پیوست باید منتظر نتایج شگفت انگیز بود

  4. 7 ماه پیش

    سلام حالا که گوگل رسما هوش مصنوعی خودش معرفی کرد منتظر نتایج شگفت انکیز باشید