راهکارهای موردنیاز برنامه اینستاگرام برای کاربران

راهکارهای موردنیاز برنامه اینستاگرام برای کاربران

همانگونه که می دانید اپ اینستاگرام هم اکنون یکی از معروف ترین برنامه های اشتراک‌گذاری تصویر و ویدیو می باشد که تعداد بسیار زیادی کاربران از تمام دنیا در آن فعالیت دارند و همچنین خصوصیات بی شماری دارد که خیلی ها از دید کاربران دور کی باشد. در این مقاله از سایت هشتیا قرار است تا در مورد راهکارهای موردنیاز اینستاگرام که می تواند به نفع شما باشد صحبت کنیم.

محتوای نوشتنی به جای عکس ها در اینستاگرام

برنامه اینستاگرام به کاربران این اجازه را می‌دهد که محتوای نوشتنی به جای عکس ها استفاده کنند. ترفند کوچکی جهت دستیابی به این قابلیت وجود دارد. این اپ به صورت اتوماتیک نوشته ای را به جای عکس های شما ایجاد می‌کند، به علاوه به کاربران این امکان را می‌دهد آن را به طور دستی بیفزایند. این مورد برای افراد دارای مشکل بینایی بسیار مفید می باشد تا محتوای عکس را بهتر بفهمند. جهت اضافه کردن نوشته جایگزین خود به پست اینستاگرام، به تنظیمات پیشرفته رفته و نوشته جایگزین را تایپ نمایید.

ایجاد کردن پوستر در اینستاگرام

شما قادر می باشید تا به سرعت یک برچسب مشابه درست کنید و آن را به وسیله پیام مستقیم برای دوستان یا خانواده خود بفرستید. جهت انجام این کار، در ابتدا به پست موردنظر بروید، سپس منوی گوشه سمت راست بالای تصویر را انتخاب کنید، بعد از آن گزینهCreate Cutout Poster را برگزینید و سیو نمایید. بعد از سیو، قادر می باشید تا آن را توسط پیام مستقیم شیر کنید.

قابلیت بی‌صدا در اینستاگرام

قابلیت جدید بی‌صدا هم در این برنامه مفید می باشد. با بی‌صدا کردن یک نمایه بدون متوجه شدن مخاطبین، پست‌ها، استوری ها و نوشته های کاربر موردنظری را نخواهید دید.

جهت بی صدا کردن یک کاربر در اینستاگرام ابتدا به صفحه پروفایل او بروید، سپس تب دنبال کردن را انتخاب کنید و گزینه بی‌صدا را برگزینید. این گزینه به کاربران اجازه می‌دهد که تنها پست‌ها، استوری ها، نوشته ها و یا هر سه را با هم بی‌صدا کنند.

درست کردن لیستی از دوستان نزدیک

شما در این برنامه قادر می باشید تا با درست کردن لیستی از دوستان نزدیک خود اجازه دهید که فقط آن ها استوری های شما را ببینند. هنگام پست کردن هر چیزی در اینستاگرام تنها همان دوستان نزدیک می توانند ان را ببینند. به صفحه پروفایل خود رفته و سپس منوی گوشه سمت راست بالا را انتخاب نمایید، بعد از آن نیز گزینه Close Friends را کلیک کرده تا هر کسی را که می خواهید به لیست دوستان نزدیک خود بیفزایید.

برنامه ریزی کردن پست ‌ها و استوری ‌ها

این اپ این امکان را به کاربران می دهد تا پست ‌ها و استوری ها را برنامه‌ریزی نمایند. این قابلیت هم اکنون تنها برای کاربران تجاری می باشد و به آن ‌ها اجازه می‌دهد یک پست را حداکثر ۷۵ روز قبل تر برنامه‌ریزی نمایند.

جهت برنامه‌ریزی کردن یک پست، در زمان درست کردن یک پست جدید، می بایست تا تنظیمات پیشرفته را انتخاب کرده و سپس گزینه زمان‌ بندی ارسال را برگزینید. در این قسمت زمان و تاریخ معینی برای به اشتراک گذاری پست خود در نظر بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال دیدگاه