معرفی برنامه های بهتر از گوگل‌ پادکست

معرفی برنامه های بهتر از گوگل‌ پادکست

خوب است بدانید که گوگل پادکست همچون Google Play Music منقضی شد و فعالیت خود را به برنامه یوتیوب برد. درست است که شرکت گوگل از کاربران خود درخواست کرده که در عوض آن از برنامه YouTube Music استفاده کنند، ولی برنامه های دیگری هم می باشند که می توانند به جای این اپ استفاده شوند. در ادامه این برنامه را معرفی خواهیم کرد.

برنامه های جایگزین گوگل پادکست

  • استفاده از اپ Pocket FM در عوض گوگل پادکست

باید بدانید که اپ Pocket FM از هنگام ظهور خود در سال ۲۰۱۸ بسیار رشد کرده و معروف شده است. اپ Pocket FM با عرضه مجموعه ‌های صوتی با اپیزود‌های کوتاه از راهکارهای خاصی دنباله روی می‌کند.

درست است که بعضی از محتوا‌ها در این اپ به شکل رایگان در دسترس می باشند، ولی کاربران قادر می باشند تا قفل نمایش‌ها و بخش های دیگر را به وسیله یک مدل پرداخت آنی، با خرید سکه‌های داخل برنامه، باز می نمایند.

برنامه Pocket FM دارای کتابخانه‌ای بالای ۱۰۰۰۰۰ ساعت محتوا بوده و بسیار سرگرم کننده می باشد که به وسیله داستان نویسان حرفه ای و هنرمندان صداپیشگی ایجاد شده اند.

  • استفاده از برنامه Pocket Casts در عوض گوگل پادکست

اپ Pocket Casts برنامه خیلی معمولی می باشد و به صورت رایگان در اندروید و آی او اس و وب فرآیند جهت دانلود وجود دارد. برنامه Pocket Casts عملکرد‌های مفیدی دارد که از میان آن ها می توان به فیلتر‌هایی جهت پیدا کردن بخش های ویژه، فهرست انتظار بعدی و ترکیب با بلندگو‌های هوشمند نظیر الکسا اشاره کرد.

درست است که جهت پخش محتوا احتیاج به اینترنت دارید ولی پخش آفلاین با دانلود فایل‌های بخش ممکن می باشد.

  • استفاده از پادکست‌های اپل در عوض گوگل پادکست

در صورتی که به اپل علاقه دارید اپ پادکست این شرکت را استفاده نمایید. پادکست‌های اپل تجربه‌ای بسیار خوب و بر اساس عادت های گوش دادن شما و پیشنهادات شخصی‌شده و مواردی طبق علایق شما را عرضه می کنند.

این برنامه بالای ۷۵۰۰۰۰ نمایش دارد که دربرگیرنده ی ژانر‌های گوناگون می باشند، حتما موردی را خواهید یافت که کنجکاوی شما را بروز می دهد. همچنین موارد افزوده شده نظیر محتوای اضافی و همگام‌سازی یکنواخت در دستگاه ‌های اپل امکانات جذابی می باشند.

  • استفاده از برنامه Spotify در عوض گوگل پادکست

هنگامی که از پادکست صحبت می کنیم، برنامه Spotify معروف می باشد. این پلتفرم بسیار در جهان پادکست پیشرفت کرده است و در حال حاضر بالای پنج میلیون نمایش در کتابخانه خود موجود دارد که می توانید از آن ها استفاده نمایید.

درست است که نسخه رایگان این برنامه دارای تبلیغات بوده و پخش آفلاین دارد، این موارد را ندارد و دارای خصوصیات بی نظیری می باشد.

  • استفاده از برنامه Audible در عوض گوگل پادکست

اپ Audible دارای کتاب‌های صوتی، پادکست‌ ها و دیگر محتوای گفتاری می باشد. این پلتفرم برای شرکت آمازون بوده و بالای ۴۰۰۰۰۰ پادکست معروف را در خود دارد که از میان آن ها می توان به مجموعه‌های Audible Originals اشاره کرد که منتقدان آن را بسیار خوب توصیف کرده اند. همچنین این برنامه دارای نمایشنامه‌ های رادیویی و درام و دوره‌های زبان می باشد و به گونه ای است که پیشنهادات گوناگون Audible برای خیلی ها مورد پسند می باشد.

درست است که نسخه رایگان خیلی از پادکست ها را در اختیار شما قرار می دهد ولی نسخه پولی و اشتراک Audible خوبی های بسیاری نظیر اعتبار ماهانه برای کتاب‌های صوتی و محتوای انحصاری را هم دارد.

امتیاز این مقاله

ارسال دیدگاه