همه چیز درباره امکانات موجود در اپل واچ نسل دهم

همه چیز درباره امکانات موجود در اپل واچ نسل دهم

خوب است بدانید که از جمله اساسی ترین امکانات موجود در اپل واچ جدید تغییر در طراحی آن می باشد، چراکه نسخه جدید یک مادربرد دارد که از مس ساخته شده و پوشیده شده با مواد عایق می باشد.

علاقه مندان به ساعت‌های هوشمند اپل می خواهند تا هر چه سریع تر نسل دهم این ساعت ها را خریداری کنند که دارای امکانات و خصوصیات جدیدی می باشد. در ادامه این امکانات را معرفی خواهیم کرد:

نوار مغناطیسی جدید از امکانات اپل واچ نسل دهم

اپل واچ نسل دهم یک سیستم نوار مغناطیسی جدید دارد که در آن باندهای اپل واچ موجود احتمالا با طراحی جدید هماهنگ نباشند و در آن بند‌های مغناطیسی طراحی نازک ‌تر و تغییرات باند را راحت تر و سریع ‌تر می کنند.

وجود باتری بزرگتر از امکانات اپل واچ نسل دهم

از جمله اساسی ترین تغییرات در اپل واچ نسل دهم تغییر طراحی آن می باشد، چراکه نسخه جدید یک مادربرد دارد که از مس ساخته شده و پوشیده شده با مواد عایق می باشد. یک مادربرد کوچک‌تر مکان بیشتری را برای باتری بزرگ ‌تر و به علاوه دیگر قسمت های داخلی ایجاد می‌کند.

تکنولوژی صفحه نمایش حرفه ای از امکانات اپل واچ نسل دهم

اپل واچ نسل دهم با قابلیت معرفی نمایشگر 2.1 اینچی microLED جدید نسه جدیدی از نمایشگر را ارئه داده که رنگ‌های زنده دارد. بر اساس اطلاعاتی مشخص شده که شرکت اپل احتمالا سایزهای گوناگون صفحه نمایش را تولید خواهد کرد و بدنه ساعت را با حاشیه‌های نازک‌تر طراحی می کند.

کنترل فشار خون از امکانات اپل واچ نسل دهم

همچنین مشخص شده که اپل واچ نسل دهم خصوصیات سلامتی جدیدی هم دارد که از میان ان ها می توان به سنجش فشار خون اشاره کرد. اگر فشار خون بالا باشد اپل واچ هشدار می دهد که به متخصص مراجعه کنید و یا از یک دستگاه فشارسنج دقیق تر استفاده نمایید.

شناسایی آپنه خواب از امکانات اپل واچ نسل دهم

اپل واچ نسل دهم ممکن است دارای ویژگی شناسایی آپنه خواب باشد، بر اساس اطلاعات درز کرده مشخص شده که این ساعت الگوهای خواب و تنفس کاربران را جهت بررسی احتمال آپنه خواب تجزیه و تحلیل خواهد کرد و به آن ها پیشنهاد می‌کند که به متخصص مراجعه کنند.

امتیاز این مقاله

ارسال دیدگاه