معرفی برترین رنگ های مناسب سرویس اتاق خواب

معرفی برترین رنگ های مناسب سرویس اتاق خواب

شاید شما هم به رنگ اتاق خواب خود فکر کرده باشید. شما می توانید برای اتاق رنگ‌های خنثی نظیر رنگ های سفید، بژ و خاکستری روشن را استفاده نمایید تا اتاق خود را شیک و زیبا کنید. در مقابل با استفاده از رنگ‌های روشن نظیر قرمز، زرد و نارنجی محیط اتاق خود را رنگی تر و احساسی تر می کنید.

اگر ظاهری کلاسیک، سنتی و یا محیطی جدیدتر و هیجان‌انگیزتر می خواهید، می بایست رنگ هایی را که در ادامه معرفی می کنیم بر اساس سلیقه و سبک خود انتخاب نمایید.

رنگ های نیلی و سفید برای سرویس اتاق خواب

رنگ های سفید و آبی نیلی، یک انتخاب آرام بخش برای اتاق خواب به شمار می روند. رنگ نیلی، طبیعت گرم‌تری در مقایسه با رنگ آبی دارد و محیط اتاق خواب را گرم و آرامش بخش می کند. استفاده از دو رنگ نیلی با رنگ سفید برای اتاق خواب، یک انتخاب بسیار خوب می باشد که محیط اتاق را شیک خواهد کرد.

رنگ کرمی برای سرویس اتاق خواب

چنانچه قصد دارید یک اتاق خواب با شکلی قشنگ و لوکس داشته باشید که هرگز قدیمی نشود، می بایست از رنگ کرمی استفاده نمایید. خوب است بدانید که ترکیب رنگ قهوه‌ای با رنگ کرمی، شکلی قشنگ و شهری به محیط اتاق شما می دهد.

رنگ آبی روشن و زرد درخشان برای سرویس اتاق خواب

رنگ های زرد درخشان و آبی کلاسیک، دو رنگی می باشند که بیانگر روشنایی و خوشحالی بوده و باعث بهتر شدن حالت محیط خواهند شد. این ترکیب رنگ هم محیط اتاق خواب را بزرگتر و دلبازتر می کند و هم جذابیت خاصی برای این اتاق به ارمغان خواهد آورد.

رنگ طوسی برای سرویس اتاق خواب

سایه‌های گوناگون رنگ طوسی یا خاکستری، از جمله رنگ‌های خنثی محسوب می شوند و به آسانی با دیگر رنگ ها و به علاوه سایه‌های تیره و روشن رنگ طوسی ترکیب خواهند شد و باعث جذابیت اتاق خواب شما خواهند شد. در حقیقت رنگ خاکستری یا طوسی، از جمله ساده‌ترین رنگ‌هایی می باشد که اتاق شما را زیبا و لوکس خواهد کرد.

رنگ سبز روشن برای سرویس اتاق خواب

رنگ سبز کم‌رنگ و روشن، از جمله رنگهایی می باشد که حال طبیعت را به اتاق شما خواهد آورد. شما می توانید در کنار رنگ سبز از رنگ کرمی یا قهوه‌ای استفاده نمایید و یک ترکیب رنگ ظریف و خاص برای اتاق خواب خود به وجود بیاورید.

رنگ سفید برای سرویس اتاق خواب

چنانچه قصد دارید تا اتاق خواب روشن و جذابی داشته باشید، پیشنهاد ما به شما رنگ سفید می باشد. شما می توانید در این اتاق رنگ های مورد علاقه خود را برای روتختی، پرده، فرش و دیگر اکسسوری‌های اتاق خواب انتخاب نمایید و محیطی لوکس، جذاب و خاصی را ایجاد کنید.

رنگ زرد لیمویی برای سرویس اتاق خواب

جهت داشتن اتاق خواب خاص و آرامش بخشی باید از سایه‌های ملایم رنگ‌های گرم و سرد با هم استفاده نمایید تا یک طرح رنگی پویا و همچنین متعادل برای اتاق خواب به وجود بیاورید. برای مثال رنگ زرد لیمویی و سفید خامه‌ای در کنار ملافه‌های خاکستری کم رنگ و رنگ‌های سبز زمردی عمیق در بالش‌ها و هنر دیواری، شکل جذاب و منحصر به فردی را به اتاق شما می دهد.

رنگ های سفید و طلایی برای سرویس اتاق خواب

چنانچه رنگ‌های ملایم و روشن را دوست دارید قادر می باشید تا سرویس خواب خود را سفید کرده و در کنار آن جزئیات طلایی رنگ استفاده نمایید. به کار بردن رنگ صورتی ملایم و طوسی روشن در کنار این سرویس خواب بسیار لوکس و زیبا خواهد بود. در حقیقت، به کار بردن سایه‌های گوناگون صورتی و طلایی موجب می شود تا اتاق خواب شیک و جذاب شود.

رنگ بنفش برای اتاق سرویس خواب

سایه‌های گوناگون رنگ بنفش برای سرویس خواب مناسب می باشند و شکلی شیک برای اتاق خواب شما ایجاد می کنند. شما باید در کنار سرویس خواب خود دیواری با رنگ خنثی نظیر دیوار خاکستری یا ذغالی انتخاب نمایید. رنگ‌های بنفش و زغالی در کنار هم حالت سلطنتی دارند. این ترکیب رنگ برای کم کردن نور اتاق خواب با نور طبیعی زیاد مناسب می باشد.

موارد مهم جهت انتخاب رنگ سرویس اتاق خواب

اتاق خواب محیط شخصی شما به شمار می رود که آرامش، کیفیت خواب، استراحت و صمیمیت را برایتان به ارمغان می آورد. در نتیجه می بایست تا در زمان انتخاب بهترین رنگ سرویس خواب، چندین عامل مهم را مدنظر داشته باشید. علاوه بر سبک طراحی نهایی شما، موارد دیگری نظیر دما، متراژ مربع و محیط خیلی اهمیت دارند. در حالت کلی، رنگ‌های گرم همچون اثری محرک می باشند و در مقابل رنگ‌های سرد اثری آرام بخش دارند. با ما همراه باشید تا موارد مهمی که در زمان انتخاب رنگ برای اتاق خواب خود نیاز دارید را برایتان شرح دهیم:

  • انتخاب رنگ های خنثی

شما بهتر اسن برای رنگ سرویس اتاق خواب خود، رنگ های روشن و خنثی را انتخاب نمایید. رنگ‌های خنثی، به شما اجازه می دهند تا دیگر رنگ‌ها را جهت تکیمل کردن شکل کلی اتاق خواب به کار بگیرید و در انتخاب رنگ محدودیت نداشته باشید.

  • انتخاب رنگ های خاص که دمده نشوند

شما می بایست برای سرویس اتاق خواب خود رنگی ساده، شیک و ماندگاری را انتخاب نمایید. در حقیقت، رنگی که چندین سال بتوانید از آن لذت ببرید و یکنواختی را برای شما نداشته باشد. رنگی انتخاب نمایید که به این راحتی قدیمی و دمده نشود.

  • توجه به ابعاد اتاق خواب

چنانچه اتاق خوابتان کوچک است با کمک رنگ‌های روشن‌تر قادر می باشید تا محیط آن را دلباز تر نمایید؛ چراکه این رنگ‌ها نور بیشتری را انعکاس می دهند و محیط را بزرگ تر می کنند. در مقابل چنانچه محیط باز بسیاری دارید و قصد دارید تا اتاق خوابتان راحت‌تر باشد، رنگ‌های تیره‌تر را برگزینید تا محیط اتاقتان به تعادل برسد.

  • توجه به نور اتاق خواب

خوب است بدانید که رنگ‌های تیره در اتاق‌های به سمت شمال بهتر بوده و در مقابل رنگ‌های روشن‌ در محیط های به سمت جنوب بهتر می باشند. چنانچه اتاقی به سمت غرب دارید، رنگ های غروب آفتاب را انتخاب نمایید. در صورتی که اتاق شما نور طبیعی اندکی دارد یا کلا نور ندارد، رنگ تیره به اتاق خواب شما حس صمیمیت و بزرگی خواهد داد.

سخن پایانی

درست است که در حال حاضر موارد گوناگونی برای انتخاب رنگ سرویس خواب وجود دارند ولی می بایست در زمان انتخاب رنگ برای سرویس خواب خود، به چندین نکته توجه کنید و با درنظر گرفتن محیط اتاق خواب و شیوه دکوراسیون آن رنگ مناسبی را برگزینید.

امتیاز این مقاله

ارسال دیدگاه