بررسی مشخصات دریل چکشی رونیکس مدل 8905k

بررسی مشخصات دریل چکشی رونیکس مدل 8905k

دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس مدل 8905k محصولی با کاربردهای مختلف بوده که هم برای سوراخ کاری و هم برای پیچکاری می‌ تواند مورد استفاده قرار گیرد. یک ابزار کم وزن و کوچک که می‌ تواند با قابلیت دو محصول در سری تاپ لاین رونیکس به عنوان گزینه‌ ای عالی خریداری شود. هنگامی که در نقاط مختلف قصد سوراخکاری و پیچکاری را دارید ولی امکان دسترسی به جریان برق وجود ندارد، این دریل شما را یاری می‌کند تا فعالیت خود را متوقف نکرده و بتوانید کارهای مورد نظر را انجام دهید. موتور به کار رفته بر روی محصولات سری ۸۹ رونیکس از نوع بدون زغال یا براش لس هستند. قدرت بالا، اصطکاک کمتر و راندمان بالاتر را می‌توان از جمله ویژگی‌های این نوع موتور عنوان کرد.

شرح جزئیات

پیچ گوشتی رونیکس مدل 8905k محصولی پرکاربرد و مقاوم بوده که با طراحی منحصر به فرد روانه بازار می‌شود. این محصول با عمر طولانی و قدرت بالا توانسته است رضایت افرادی را جلب کند که همواره به دنبال استفاده از ابزارهای با کیفیت هستند.

طراحی و کیفیت بدنه

طراحی و کیفیت بدنه

طراحی و ساخت دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس مدل 8905k به گونه‌ای صورت گرفته که در بلند مدت به هیچ عنوان کاربر را دچار خستگی نمی‌کند. یک طراحی ارگونومیک توسط رونیکس برای این دریل پیچ گوشتی در نظر گرفته شده است. وزن این دریل تنها ۱.۱۸ کیلوگرم بوده و به واسطه بهره‌مندی از روکش لاستیکی ضد تعریق در بلند مدت از تعریق دست شما جلوگیری خواهد کرد. یک دریل با بدنه محکم و ضد ضربه که هنگام سقوط ابزار به هیچ عنوان اجازه وارد شدن آسیب به آن را نمی‌دهد. دسته ارگونومیک لاستیکی قرار گرفته شده بر روی این دریل پیچ گوشتی سبب سهولت در استفاده از آن می‌شود.

مشخصات فنی دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی رونیکس مدل 8905k

بررسی مشخصات فنی دریل چکشی رونیکس مدل 8905k نشان می‌دهد که یک موتور قدرتمند و نسل جدید بر روی آن قرار دارد. یک موتور ۲۰ ولت بدون زغال یا براشلس دارای گشتاور تولیدی ۵۵ نیوتن متر بوده و در برابر آب مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد.

یک گیربکس دو حالته بر روی این ابزار قرار گرفته که در حالت آزاد در دو محدوده 0 تا ۴۵۰ و ۰ تا 2000 بر دقیقه می‌تواند سرعت داشته باشد. علاوه بر این تعداد ضربات وارد شده توسط این دریل در دو محدوده 0 تا ۶۷۵۰ و صفر تا ۳۰000 ضربه در دقیقه است.

به واسطه بهره‌بندی از کلاچ با ۲۱ حالت مختلف، امکان تغییر گشتاور دریل پیچ گوشتی شارژی چکشی رونیکس مدل 8905k وجود دارد. این کار سبب پیچ کاری دقیق و کارآمدتر آن می‌شود.

سه نظام اتوماتیک و فلزی ۱۳ میلیمتری سبب می‌شود که ابزاری کارآمدتر نسبت به سایر محصولات با سه نظام‌های ۱۰ میلیمتری در اختیار داشته باشید.

یک باتری ۲۰ ولت نیز بر روی این دریل پیچ گوشتی قرار گرفته که دارای ظرفیت ۲ آمپر ساعت است.

ویژگی‌های دریل چکشی رونیکس مدل 8905k

ویژگی‌های دریل چکشی رونیکس مدل 8905k

  • دریل پرقدرت با ۳ عملکرد سوراخکاری چکشی، سوراخکاری و پیچ گوشتی
  • بهره‌مندی از موتور ضد آب براش لس با طول عمر بالا
  • مجهز به سه نظام اتوماتیک فلزی
  • مجهز به کلاچ با قابلیت تنظیم گشتاور در ۲۱ حالت مختلف
  • امکان تنظیم دور در دو حالت مختلف
  • مجهز به بدنه مستحکم و مقاوم در برابر انواع ضربات
  • مجهز به چراغ نشانگر میزان شارژ باتری
  • بهره‌مندی از فناوری فست شارژ جهت شارژ سریع باتری

قیمت و خرید دریل چکشی رونیکس مدل 8905k

قیمت دریل چکشی رونیکس مدل 8905k با وجود کیفیت و کارایی بالایی که دارد بسیار مناسب است. اگر قصد خرید دریل پیچ گوشتی شارژی 8905k رونیکس را دارید، می‌توانید از خدمات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ما بهره ببرید.

5/5 - (2 امتیاز)

ارسال دیدگاه