بررسی مشخصات دستگاه جوش رونیکس مدل RH-4604

بررسی مشخصات دستگاه جوش رونیکس مدل RH-4604

اینورتر جوشکاری 200 آمپر رونیکس مدل RH-4604 یکی از ابزارآلات ارائه شده توسط برند رونیکس بوده که به شما کمک می‌کند لذت جوشکاری حرفه‌ای و بدون وقفه را بتوانید تجربه کنید. طراحی و ساخت این دستگاه به گونه‌ای صورت گرفته که دارای برد اینورتر، رکتیفایر ورودی و رکتیفایر خروجی است. به راحتی می‌توانید از نمایشگر دیجیتال قرار گرفته شده بر روی بدنه دستگاه جوش رونیکس مدل RH-4604 استفاده کرده و به تنظیم دقیق جریان دستگاه بپردازید. از جمله ویژگی‌هایی که سبب شده است که این دستگاه نسبت به سایر محصولات موجود در بازار بهتر باشد، ابعاد جمع و جور و وزن پایین آن است.

شرح جزئیات

دستگاه جوش رونیکس مدل RH-4604 محصول ارائه شده با کیفیت بالا بوده که می‌توان با استفاده از سیم جوش‌های روکش‌دار جوشکاری بدون وقفه را انجام داد. عملکردی که این دستگاه دارد ایده‌آل بوده و می‌تواند در حد اینورترهای با جریان خروجی بیشتر کاربرد داشته باشد. یک محصول پرکاربرد با ۲۰۰ آمپر واقعی که علاوه بر انجام امور خانگی برای کارهای صنعتی نیز انتخابی عالی است.

طراحی و کیفیت ساخت

طراحی و کیفیت ساخت

اینورتر جوشکاری 200 آمپر رونیکس مدل RH-4604 به مانند سایر محصولات ارائه شده توسط رونیکس دارای کیفیت ساخت و طراحی قابل قبول است. رونیکس ترجیح داده یک اینورتر جمع و جور را روانه بازار کند. وزن پایین این محصول به شما کمک می‌کند تا به راحتی بتوانید آن را حمل کنید. این دستگاه با وجود کیفیت ساخت بالا تنها ۶.۴۸ کیلوگرم وزن دارد. یک اینورتر جوشکاری با مقاومت بالا که شما را یاری می‌کند به سادگی آن را جابجا کنید. به همین علت برای کار کردن در ساختمان‌های چند طبقه و بردن آن در طبقات بالا کاری آسان خواهید داشت. به لطف بهره‌گیری از بدنه مستحکم و مقاوم طول عمر اینورتر ارائه شده توسط رونیکس، نسبت به سایر محصولات موجود در بازار بیشتر است. یک صفحه نمایش دیجیتال بر روی اینورتر جوشکاری 200 آمپر رونیکس مدل RH-4604 مشاهده می‌کنیم. این صفحه نمایش برای تنظیم جریان خروجی جوشکاری شما را یاری می‌کند تا با دقت عمل کنید.

مشخصات فنی

دستگاه جوش رونیکس مدل RH-4604 محصولی با چرخه عملکرد بالا و مجهز به یک ساختار عالی است. برای ساخت این دستگاه رونیکس به سراغ خازن‌های ظرفیت بالا رفته و آنها را در مدار رکتیفایر به کار گرفته است. این دستگاه با برق ۲۲۰ ولت فعالیت خودرو انجام می‌دهد. یک دستگاه با حداکثر توان ورودی ۹.۵ کیلووات آمپر که دارای جریان ورودی حداکثری ۴۳ آمپر است. یادآور می‌شویم در حالت بی باری جریان ولتاژ این دستگاه به ۶۵ ولت می‌رسد. محدوده جریان اینورتر جوشکاری 200 آمپر رونیکس مدل RH-4604 نیز بین ۳۰ آمپر تا ۲۰۰ آمپر است. به لطف بهره‌مندی از کلید ۴۰ آمپری به راحتی می‌توان با اطمینان بالا برای کنترل بیشتر نوسانات جریان ورودی از طراحی و ساخت ایده‌آل این ابزار بهره برد. علاوه بر این وجود فناوری Arc Force به شما کمک خواهد کرد تا با توجه به ضخامت قطعه بتوانید عمق جوش را کنترل نمایید. در واقع ولوم اینورتر قرار گرفته شده بر روی دستگاه جوش رونیکس مدل RH-4604 کارایی آن را افزایش داده و با انجام تنظیمات مورد نظر به هیچ عنوان الکترود به حوضچه مذاب نخواهد چسبید.

از الکترودهای با سایز ۱.۶ میلی‌متر تا ۵ میلی‌متر می‌توان برای جوشکاری با استفاده از دستگاه جوش رونیکس مدل RH-4604 استفاده نمود. کیفیت بالای جوشکاری با این دستگاه می‌تواند در فعالیت‌های طولانی مدت صنعتی کاربرد خودرو نشان دهد.

ویژگی‌های اینورتر جوشکاری 200 آمپر رونیکس مدل RH-4604

ویژگی‌های اینورتر جوشکاری 200 آمپر رونیکس مدل RH-4604

  •  طراحی خاص و وزن سبک
  • قابلیت جوشکاری با سیم جوش‌های روکش‌دار تا سایز ۵ میلی‌متر
  • مجهز به سیستم خنک‌کاری پیشرفته
  • دارای صفحه نمایش دیجیتال جهت افزایش دقت برای تنظیم کردن خروجی
  • مجهز به دو ولوم برای تنظیم قوس الکتریکی و تنظیم شدت جریان جوشکاری
  • امکان استفاده برای کاربران مبتدی
  • بهره‌مندی از سیستم‌های محافظتی اضافه ولتاژ، اضافه جریان و اضافه بار در کنار سیستم محافظتی اضافه حرارت

قیمت و خرید دستگاه جوش رونیکس مدل RH-4604

قیمت دستگاه جوش رونیکس مدل RH-4604 با وجود کیفیت ساخت بالا و عملکرد قابل قبولی که دارد بسیار مناسب است. اگر قصد خرید اینورتر جوشکاری 200 آمپر رونیکس مدل RH-4604 را دارید، می‌توانید از خدمات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ما بهره ببرید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال دیدگاه