بررسی مشخصات مینی فرز رونیکس مدل 3111

بررسی مشخصات مینی فرز رونیکس مدل 3111

مینی فرز رونیکس 3111 یکی از ابزارآلات کاربردی ارائه شده توسط این برند بوده که با وزن کم و با ابعاد جمع و جور روانه بازار می‌شود. با وجود اندازه کوچک و ابعاد جمع و جوری که این دستگاه دارد، مجهز به موتور قدرتمند شده است. این دستگاه می‌تواند ۱۲000 دور در دقیقه ایجاد کرده و به راحتی صفحه برشی ۱۱۵ میلیمتری را به گردش در بیاورد. ارگونومیک بودن مینی فرز برقی 3111 رونیکس نیز شما را یاری می‌کند که در طولانی مدت هنگام استفاده از آن احساس خستگی نکنید.

شرح جزئیات

مینی فرز 3111 رونیکس با بهره‌مندی از بدنه سبک و مجهز به موتور قدرتمند ۸۵۰ وات در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. رونیکس برای ساخت این محصول به سراغ با کیفیت‌ترین مواد اولیه رفته و در ساخت دنده‌ها، شفت و همچنین بلبرینگ‌های ضد غبار می‌توان کیفیت فوق العاده آن را مشاهده نمود. این مینی فرز همه کاره و قدرتمند به راحتی امور صنعتی را در کنار امور خانگی انجام می‌دهد.

طراحی و کیفیت بدنه مینی فرز رونیکس 3111

بررسی طراحی و ساخت مینی فرز رونیکس 3111 نشان می‌دهد که محصولی با شکل ارگونومیک در اختیار کاربران قرار گرفته است. یک مینی فرز برقی همه کاره که بسیار خوش دست و سبک وزن بوده و هنگام استفاده طولانی مدت متوجه طراحی جذاب آن می‌شویم. از جمله ویژگی‌های طراحی و کیفیت بدنه مینی فرز برقی رونیکس 3111 می‌توان به بهره‌گیری از دسته جانبی ضد لرزش اشاره نمود. کاربر بسته به نیاز خود می‌تواند در هر دو سمت این دسته ضد لرزش را نصب کند. به همین علت هنگام استفاده از آن به هیچ عنوان احساس خستگی نمی‌کنید. این دسته ضد لرزش علاوه بر این دقت عملکرد شما را هنگام انجام کار بالاتر می‌برد.

مشخصات فنی مینی فرز برقی رونیکس 3111

مشخصات فنی مینی فرز برقی رونیکس 3111

با بررسی مشخصات فنی مینی فرز رونیکس ۳۱۱1 متوجه می‌شویم که یک ابزار قدرتمند در اختیار ما قرار گرفته است. بر روی این دستگاه موتور قدرتمند را مشاهده می‌کنیم که با بالشتک و آرمیچر با کیفیت عملکردی فوق العاده دارد. یک موتور با ولتاژ ۲۲۰ تا ۲۴۰ ولت و با توان ۸۰۰ وات که به هیچ عنوان در استفاده طولانی مدت دچار مشکل نمی‌شود. این موتور توانمند می‌تواند ۱۲000 دور در دقیقه را در حالت آزاد ایجاد کند. گیربکس قرار گرفته شده بر روی این دستگاه با دنده‌های سخت کاری شده علاوه بر اینکه می‌تواند انتقال قدرت را به شکل ایده‌آل انجام دهد، با توجه به کیفیت بالایی که دارد دچار کمترین استهلاک می‌شود.

بلبرینگ‌های ضد غبار قرار گرفته شده بر روی مینی فرز رونیکس 3111 نیز از لقی شفت جلوگیری می‌کنند. استفاده از بهترین مواد اولیه سبب می‌شود که از ورود گرد و غبار به درون بلبرینگ‌ها جلوگیری به عمل آورده شود. به قطر ۱۱۵ میلی‌متر می‌توان صفحه برش را بر روی این ابزار نصب کرد. قابلیت تغییر سریع و آسان را صفحه برش را می‌توان یکی از ویژگی‌های مینی فرز 3111 رونیکس نام برد.

ویژگی‌ های مینی فرز رونیکس 3111

  • بهره‌ مندی از موتور پرقدرت ۸۵۰ وات
  • قابلیت ایجاد ۱۲۰۰۰ دور در دقیقه
  • مجهز به سیستم گردش هوای داخلی مدرن
  • امکان تعویض سریع و آسان صفحه برش
  • دارای بلبرینگ‌های ضد گرد و غبار جهت جلوگیری از ورود گرد و غبار به موتور
  • استفاده از مواد اولیه درجه یک برای ساخت دنده و شفت
  • بهره‌مندی از دسته جانبی برای افزایش دقت عملکرد و جلوگیری از خستگی کاربر

قیمت و خرید مینی فرز رونیکس 3111

قیمت و خرید مینی فرز رونیکس 3111

قیمت مینی فرز رونیکس 3111 با وجود ویژگی‌ها و توان بالایی که دارد بسیار مناسب است. اگر قصد خرید مینی فرز 3111 رونیکس را دارید، می‌توانید از خدمات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ما بهره ببرید. همچنین می توانید جهت اطلاع از آخرین قیمت مینی فرز رونیکس از طریق چت آنلاین با ما در ارتباط باشید.

5/5 - (2 امتیاز)

ارسال دیدگاه