معرفی امن ترین صندلی در سفر با اتوبوس

معرفی امن ترین صندلی در سفر با اتوبوس

همانگونه که می دانید سفر با اتوبوس از جمله کم قیمت ترین سفرها می باشد. پیش از این اتوبوس های قدیمی دارای ویژگی های رفاهی خوبی نبودند و مسافرت با آن ها خیلی سخت بود ولی در حال حاضر اتوبوس ها ویژگی های بسیار خوبی دارند که یکی از آن ها کیفیت خوب صندلی ها می باشد. این را باید بدانید که مکان نشستن شما در اتوبوس اهمیت دارد، زیرا می تواند تاثیر بسیاری در کیفیت مسافرت و آسایش شما داشته باشد. چنانچه قصد دارید تا بهترین و بدترین صندلی اتوبوس را تشخیص دهید با ما همراه باشید تا امن ترین صندلی در سفر با اتوبوس را به شما معرفی کنیم.

بهترین و بدترین صندلی در سفر با اتوبوس

اصولا صندلی های وسط اتوبوس بهترین مکان جهت نشستن می باشند و بلیط آن ها بسیار سریع تر به فروش می رسند. چنانچه جهت خرید بلیط دیر اقدام کنید، بهترین صندلی های اتوبوس نصیبتان نخواهد شد. در اتوبوس های VIP، صندلی تک نفره که در وسط اتوبوس وجود دارد و در اطراف یخچال نمی باشد، زودتر رزرو خواهد شد. این صندلی اتوبوس های VIP برای افرادی خوب می باشد که می خواهند تنها سفر کنند و از سفر تنهایی لذت می برند.

همان گونه که بیان کردیم صندلی های میانی اتوبوس بهترین مکان جهت نشستن می باشند و افرادی که این صندلی ها را رزور می کنند، اعتقاد دارند که تحرک اتوبوس در آن جا کمتر می باشد؛ بنابراین این صندلی ها از صندلی ردیف های عقبی اتوبوس بهتر می باشند. در مورد اتوبوس اسکانیا هم همین مورد وجود دارد و اصولا صندلی های میانی از صندلی های ته اتوبوس محبوبیت بیشتری دارند و راحت ترند. دو صندلی در اطراف یخچال وجود دارد که بزرگ ترین مشکل آن، رفت و آمد بسیار مسافران به آن جا و برداشتن آب و دیگر مواد غذایی از یخچال می باشد که این امر موجب سلب آسایش مسافران این صندلی ها خواهد شد. اما از سوی دیگر، این دو صندلی خیلی راحت می باشند و اصولا سریع تر به فروش می رسند. زیرا جای مقابل این دو صندلی بزرگ تر و باز تر است و مسافر مکان بیشتری جهت نشستن دارد.

صندلی های جلو اتوبوس و مشاهده محیط بیرون

اشخاصی که در سفر نمی توانند بخوابند و علاقه دارند در کنار راننده محیط بیرون را مشاهده کنند و لذت ببرند، می بایست تا صندلی های جلویی اتوبوس رزور کنند. صندلی های جلویی اتوبوس محبوبیت زیادی دارند و اصولا در میان مسافرین علاقمند خیلی سریع به فروش می رسند. بر اساس قوانین شرکت اتوبوسرانی خرید بلیط صندلی های جلوی اتوبوس برای خانم ها منع می باشد. ولی اگر خانواده ای آن را رزرو کرده باشد مانعی ندارد. باید بدانید که خرید بلیط این صندلی ها معایبی نیز دارد که شاید بعضی ها آن را مزیت بدانند. برای نمونه پخش موسیقی مورد علاقه راننده می باشد که آن ها نیز باید گوش دهند. همچنین صدای ضبط اتوبوس برای راننده و مسافران صندلی جلویی شنیده می شود و مسافران عقب اتوبوس آن را نمی شنوند. در نتیجه چنانچه قصد دارید تا در اتوبوس بخوابید، می بایست تا ردیف های میانی و یا عقبی را برای خود برگزینید.

برخی از مسافران علاقه به صحبت کردن با یکدیگر دارند؛  بنابراین صندلی های جلویی اتوبوس مکان بسیار خوبی برای این افراد است؛ زیرا قادر می باشند تا با راننده صحبت کنند و لذت ببرند. این مورد مزیت بسیار خوبی برای راننده های شب می باشد که از خوابیدن آن ها جلوگیری می کند. از سوی دیگر صندلی های جلوی اتوبوس برای برخی که به جاده و تکان های اتوبوس علاقه ندارند، بسیار خوب می باشد. زیرا آن هایی که در مسافرت با حالت تهوع و استفراغ روبرو می شوند شاید با دیدن جاده و جلو حالشان بهتر شود. در حالت کلی بلیط های ردیف جلویی سریع رزرو می شوند و چنانچه علاقه دارید تا این صندلی ها را خریداری کنید، زودتر این کار را انجام دهید.

چنانچه نمی خواهید در صندلی های جلوی اتوبوس بنشینید و صندلی های میانی نیز رزرو شده اند، ردیف دوم و سوم اتوبوس را انتخاب کنید. این صندلی ها هم خوب بوده و اصولا مسافران آن ها را سریع خریداری می کنند.

دقت کنید که تمامی صندلی های اتوبوس جهت رزرو یک قیمت دارند و شما برای رزرو صندلی مورد علاقه خود باید سریع اقدام کنید تا از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

امتیاز این مقاله

ارسال دیدگاه