تعطیلات سال نو میلادی ایتالیا برای سفر بهتر است یا فرانسه؟

تعطیلات سال نو میلادی ایتالیا برای سفر بهتر است یا فرانسه؟

خوب است بدانید که کشورهای ایتالیا و فرانسه هر دو جز کشورهای قشنگ و معروف و پرطرفدار اروپا به شمار می آیند که قطعا هرکسی دوست دارد به این دو کشور سفر نماید. این دو کشور از نظر توریستی شبیه به هم می باشند ولی در اصل سفر به هر دو این کشورها هزینه بر خواهد بود در نتیجه اگر قصد سفر دارید تنها یک گزینه را می توانید انتخاب نمایید. در این مطلب از سایت هشتیا می خواهیم تا درباره سفر به این دو کشور توریستی در تعطیلات سال نو میلادی بپردازیم. پس با ما همرا باشید.

انتخاب شما ایتالیا یا فرانسه؟

همانگونه که بیان کردین در حقیقت هر دو این کشورها از نظر آثار توریستی بسیار زیبا و جذاب می باشند. ولی فرق میان این دو کشور را بدانید و بر اساس علایق خود یکی را انتخاب نمایید. در ادامه آثار توریستی هر کدام را برایتان شرح خواهیم داد.

تماشاخانه کولوسئوم در کشور ایتالیا

چنانچه به تاریخ و معماری کلاسیک علاقه دارید خوب است تا کشور ایتالیا را انتخاب نمایید. تماشاخانه کولوسئوم در حقیقت جایی است که در گذشته گلادیاتورها در آن کشته شدند.

موزه لوور در کشور فرانسه

چنانچه به هارمونی از هنر و مدرنیته علاقه دارید پیشنهاد ما به شما فرانسه می باشد. در موزه لوور قطعا از تابلو معروف مونالیزا لذت خواهید برد.

موارد با اهمیت جهت قیاس کردن کشورهای ایتالیا و فرانسه

  • چنانچه هتل و غذای لاچکری برایتان با اهمیت می باشد، توصیه ما به شما سفر به فرانسه می باشد زیرا نسبت به ایتالیا با کیفیت تر می باشد.
  • چنانچه به طبیعت گردی به همراه دریا علاقه دارید پیشنهاد ما به شما سفر به ایتالیا می باشد.
  • در صورتی که به کشتی سواری در شهر در تعطیلات علاقه دارید، به کشور فرانسه بروید.

چنانچه نمی توانید تصمیم قطعی بگیرید و به هر دو کشور علاقه دارید، می بایست تا تورهای ترکیبی فرانسه و ایتالیا را برگزینید تا تعطیلات خود را به بهترین شکل در این دو کشور زیبا بگذرانید.

امتیاز این مقاله

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها
  1. reza :
    7 ماه پیش

    به نظرم فرانسه برای سفر در تعطیلات نو میلادی خیلی بهتره .البته ایتالیا هم خوبه ولی فرانسه جاذبه های گردشگری بیشتری داره مخصوصا در ایام کریسمس

  2. حمید :
    7 ماه پیش

    ایتالیا ب نظرم بهتر از فرانسه و خیلی گزینه های دیگه میتونه باشه و مهمترین دلیلش هم ساحل های زیادیه ک این کشور داره. هر موقع جاذبه های شهری و تاریخی خسته بشی میری ساحل😁