شیوه های برگزاری تور جزیره زیبای قشم

شیوه های برگزاری تور جزیره زیبای قشم

همانگونه که می دانید جزیره قشم از جمله بزرگ ترین جزایر جنوب کشور محسوب می شود و مکان های توریستی بسیاری نیز دارد که باعث جذب گردگشران از همه جا می شود. جهت برگزاری تورهای قشم شیوه های گوناگونی وجود دارد که می بایست آن ها را بشناسید. با ما همراه باشید تا در این مقاله از سایت هشتیا در مورد شیوه های برگزاری تور قشم توضیح دهیم.

شیوه های برگزاری تور قشم 

این تور به دو شیوه زمینی و هوایی انجام می شود که در ادامه توضیح خواهیم داد.

تور هوایی قشم

تور هوایی قشم با هواپیما از شهر تهران و دیگر شهرستان‌ها انجام می گیرد. در این تور بلیط هواپیماهای چارتر قشم یا سیستمی برای شما خریداری می شود.

در این مسیر شرکت های هواپیمایی و ایرلاین هایی فعالیت دارند که از میان آن ها می توان به ایران ایر، قشم ایر، آتا، معراج و زاگرس اشاره کرد. مواقعی که سفر به این جزیره بیشتر می باشد شرکت‌های ماهان، کاسپین و ایران ایر تور نیز افزوده می شوند.

تور زمینی قشم

تورهای زمینی قشم با قطار از تهران و یا دیگر شهرستان‌ها صورت می گیرد. شما در این تورها با قطار به بندرعباس رفته و بعد از آنجا با لنج‌های مسافربری و یا قایق‌های تندرو به طرف قشم خواهید رفت. باید بدانی که قطارهای چهار تخته و شش تخته در مسیر تهران به بندرعباس در هر روز وجود دارند و قابل رزور می باشند. قطارهای معروفی نظیر غزال، امید و سریر از برندهای معتبر شرکت‌های رجا و بن ریل می باشند.

در نتیجه انتخاب هر یک از دو شیوه زمینی یا هوایی طبق سلیقه و بودجه خود شما خواهد بود.

امتیاز این مقاله

ارسال دیدگاه