مقصدهای جذاب جهت مسافرت به اروپا

مقصدهای جذاب جهت مسافرت به اروپا

همانگونه که می دانید در همه جهان جاذبه های گردگشگری بسیاری وجود دارد که جهت ماجراجویی بسیار خوب می باشند و مقاصد خوبی برای مسافرت به شمار می روند. اروپا یک قاره سبز در جهان می باشد که نواحی بسیار زیبایی در خود دارد و توریست های بسیاری را جذب خود می کند. در صورتی که به مسافرت علاقه دارید و می خواهید به اروپا بروید با ما همراه باشید تا در این مقاله از سایت هشتیا برترین مقصدهای مسافرت به اروپا را به شما معرفی کنیم.

بهترین مقاصد برای سفرهای ماجراجویانه در اروپا

مقاصد متعددی را می توان در این لیست قرار داد و شاید بتوان گفت که تمام کشورهای اروپایی مقاصد مناسبی برای ماجراجویی هستند. اما در این قسمت قصد داریم معروف ترین و خاص ترین مقاصد ماجراجویی اروپا را معرفی کنیم.

  • شامونی- مون بلان از مقاصد گردشگری در اروپا

شامونی روستایی در منطقه آلپ در کشور فرانسه می باشد. این روستا به دلیل برگزاری نخستین دوره المپیک زمستانی در سال 1924 میلادی معروف شد. این روستای دیدنی و جذاب ظرفیت بسیاری جهت ماجراجویی در پطبیعت دارد. شما می توانید در این منطقه به پیاده رویی و کوهنوردی بپردازید. در صورتی که علاقه مند به اسنوبرد و اسکی نیز باشید می بایست اسکی بازی در کوهستان را به خوبی بلد باشید. دوچرخه سواری در کوهستان هم در این منطقه معروف می باشد و امکاناتی هم برای آن وجود دارد.

  • السوند نروژ از مقاصد گردشگری در اروپا

از جمله شهرهای کشور نروژ السوند می باشد که یکی از پایتخت های تفریح و هیجان محسوب می شود. این شهر در نظرسنجی ها اصولا یکی از جذاب ترین شهرهای نروژ می باشد. در این شهر خود می توانید به ماجراجویی در آسمان و به علاوه در مسیر های ناهموار بروید. از دیگر تفریحات این منطقه می توان به کوهنوردی، راهپیمایی در مسیرهای مرموز کوهستانی و ورزش های هیجان انگیز زمستانی اشاره کرد. همچنین سورتمه برفی هم یکی از تفریحات هیجان انگیز می باشد که باید آن را امتحان کنید.

  • فورت ویلیام و ارتفاعات اسکاتلند از مقاصد گردشگری در اروپا

در این منطقه می بایست تا در کوهستان های جذاب ساعت ها پیاده روی نمایید، از راه های سخت بگذرید و یا اینکه در فصل زمستان از یخچال های طبیعی صعود کنید. در همه فصل ها قادر می باشید تا با دوچرخه های ویژه در سراشیبی های تند حرکت نمایید یا تله‌کابین را در این منطقه امتحان کنید. طبیعت دست نخورده و وحشی این جا نیز بسیار زیبا است که مجوز شکار در آن وجود ندارد.

  • سنودونیا در ولز از مقاصد گردشگری در اروپا

در این ناحیه جذاب و دیدنی قابلیت های ورزش های کوهستانی وجود دارند. برای یک پیاده روی بسیار خوب در دامان طبیعت حاضر شوید. همچنین می توانید به موج سواری بپردازید. زمستان و تابستان در این ناحیه خالی از گردش نخواهد بود.

  • کوهستان لئوگانگ در اتریش از مقاصد گردشگری در اروپا

به آلپ زیبا بروید. پیست موتورکراس این ناحیه در تابستان ها خیلی معروف می باشد و مسابقه های بسیاری در آن صورت می گیرد. دوچرخه سواری بدون ترمز از ورزش های خطرناک و هیجان انگیز و اسکی روی چمن هم در تابستان ها بسیار پرطرفدار است. برای زمستان برنامه ها گوناگونی موجود می باشد. این برنامه ها شامل کوهنوردی و اسکی و … می باشند.

  • دیون و کورن وال در انگلیس از مقاصد گردشگری در اروپا

جهت موج سواری به این منطقه در اروپا بروید. در صورتی که می خواهید موج سواری در سواحلی دست نخورده و رویایی را تجربه کنید حتما به دیون و کورن وال بروید. شما باید مراقب کوسه های نزدیک ساحل هم باشید. همچنین در این منطقه صخره نوردی هم بسیار برای توریست ها محبوب می باشد.

  • کوه های پیرنه در آندورا از مقاصد گردشگری در اروپا

این کشور کوچک بین فرانسه و اسپانیا می باشد و مقصی جذابی جهت کوهنوردی در تابستان و زمستان به شمار می رود.

  • سواحل نازار در پرتغال از مقاصد گردشگری در اروپا

گشت و گذار در آب های زلال و به علاوه روبرو شدن با موج های بسیار بزرگ را در سواحل نازار تجربه خواهید کرد.

  • کورتینا دامپتزو در ایتالیا از مقاصد گردشگری در اروپا

تجربه آلپ به زبان ایتالیایی در این منطقه امکان پذیر است. در تابستان و زمستان می توانید به گشت و گذار در کوهستان بروید.

4/5 - (1 امتیاز)

ارسال دیدگاه