نحوه بستن چمدان در سفرهای سال جدید

نحوه بستن چمدان در سفرهای سال جدید

همانگونه که می دانید چیزی تا رسیدن عید نمانده و مردم به فکر سفر می باشند و برای آن برنامه ریزی می کنند. شما برای رفتن به سفر علاوه بر کارهای دیگر باید نحوه بستن چمدان را بدانید تا وسیله اضافی با خود نبرید و همچنین وسایل ضروری را فراموش نکنید. در این مقاله از سایت هشتیا نحوه بستن چمدان را به شما آموزش خواهید داد. با ما همراه باشید.

نحوه بستن چمدان

در زمان بستن چمدان موارد زیر را رعایت نمایید:

  • نحوه چیدمان لباس ها و وسایل ضروری

بسیاری از افراد در هنگام سفر می خواهند تا لباس ها، وسایل شخصی و بهداشتی زیادی را با خود ببرند. ولی باید نحوه جا دادن آن ها را در چمدان خود بدانند. برای انجام این کار باید لباس‌ها را به صورت فشرده و لوله‌ای در کنار هم بگذارید تا هم چروک نشوند و هم جای زیادی نگیرند.

پس از گذاشتن لباس ها به شکل لوله‌ای آماده شدند نخست می بایست تا کفش‌هایتان را درون چمدان بگذارید و سپس لباس‌ها روی کفش‌ها چیده شوند. توجه کنید که لباس ها می بایست از ضخیم به نازک روی هم گذاشته شوند و سپس وسایل ضروری و دم دستی روی آن ها چیده شوند.

  • درنظر گرفتن آب و هوای شهر مقصد

شما باید لباسی متناسب با منطقه سفر خود جمع کنید. جمع کردن لباس برای جاهای گرم بسیار آسان است و به راحتی می‌توان چندین لباس نخی و کتان را تا کرده و در چمدان قرار داد و کفش‌ها و وسایل مختص به مقصد را نیز درون چمدان گذاشت و به سفر رفت.

ولی در رابطه با یک مقصد سرد باید لباس‌های گرم و کاموایی را درون چمدان گذاشت. توصیه می شود که لباس‌های گرم و ضخیم را بپوشید و چند لباس نخی و نازک‌تر را درون چمدان بگذارید. اگر لازم شد چند دست لباس نازک جهت گرم شدن بپوشید.

  • چیدمان درست وسایل در چمدان

از معضلات بستن چمدان کثیف شدن لباس‌ها به وسیله وسایل آرایشی و بهداشتی می باشد. این معضل به خاطر فشار‌هایی که در زمان حمل و‌ نقل به چمدان‌ها وارد می شود صورت می گیرد. بنابراین در نحوه چیدمان وسایل دقت کنید تا این مشکل به وجود نیاید.

 

امتیاز این مقاله

ارسال دیدگاه