چگونه در جشن عروسی بدرخشید؟

چگونه در جشن عروسی بدرخشید؟

همانگونه که می دانید در جشن عروسی نه تنها عروس نگران لباس و زیبایی خود می باشد، بلکه تمامی اقوام و میهمان ها نیز با این نگرانی دست و پنجه نرم می کنند و می خواهند که بدرخشند. ما در این مقاله از سایت خود هشتیا مواردی را جهت بهتر لباس پوشیدن و درخشیدن در جشن عروسی خدمتتان بیان می کنیم. پس با ما همراه باشید.

لباس مناسب در جشن عروسی چیست

اگر جز اقوام اصلی عروس و داماد می باشید می بایست تا لباس های بلند انتخاب کنید ولی چنانچه لباس کوتاه انتخاب شماست، بلندی آن را تا زانوی خود در نظر بگیرید. به علاوه باید بگوییم که پارچه های ابریشم برای اینگونه مجالس بسیار چشمگیر می باشند.

لباس انتخابی متناسب با محل برگزاری جشن عروسی باشد

شما باید برای انتخاب لباس خود به محل برگزاری جشن عروسی دقت کنید. چنانچه عروسی در محیطی باز می باشد می بایست تا لباس راحت و سبکی انتخاب نمایید تا در آن راحت باشید. ولی چنانچه جشن عروسی در سالن سربسته ای باشد، لباس مورد علاقه خود را به تن کنید که در شان مجلس برگزار شده باشد.

به رنگ لباس خود در جشن عروسی دقت کنید

سعی کنید که لباس کامل مشکی به تن نکنید. پیشنهاد ما این است که از رن گهای شاد و مجلل نظیر سبزآبی و فیروزه ای و همچنین پارچه های طرح دار استفاده نمایید. به هیچ عنوان رنگ سفید را برای لباس خود انتخاب نکید چراکه این رنگ مختص به عروس می باشد.

جلب توجه کنید

اگر می خواهید در جشن عروسی دیگران به استایل شما خیره شوند می بایست تا از یک شی چشمگیر نظیر کفش براق و یا جواهری زیبا در پوشش خود استفاده نمایید. چنانچه لباس شما جواهر دوزی شده و پر زرق و برق باشد، کمتر طلا و جواهر استفاده نمایید.

کفش مجلسی مناسب با جشن عروسی انتخاب نمایید

سعی کنید برای شیک تر شدن از کفش مجلسی پاشنه دار استفاده نمایید. کفش های تخت برای این گونه مجالس مناسب نمی‌باشند.

امتیاز این مقاله

ارسال دیدگاه